peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 абе казвам Ви хора усеща се бе не си въобразявам представям си ако е на качествен монитор кво ше е Цитирай
synchu Отговорено Януари 17, 2005 Отговорено Януари 17, 2005 абе казвам Ви хора усеща се бе не си въобразявам представям си ако е на качествен монитор кво ше е е никой не спори де...че се усеща - усеща се!!! Цитирай
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 ми хуууу начи аз нали знаете едно си баба знае едно си бае та : на колко си заслужава да се записва, на колко да се експортва и после миксира и на колко да се премастерира / за мастериране нема да приказвам ама въобще щото тва е непозната територия/ Цитирай
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 а и да добавя какво пише на мойта карта : mastering grade 192khz демек че тва се прави на 192 щото на старата ми до 96 не пишеше :think: Цитирай
synchu Отговорено Януари 17, 2005 Отговорено Януари 17, 2005 Записа - на колкото най-много ти позволява хардуера и оборудването - 24/96 (за 192 не мисля че ще има чак такъв ефект)...simple as that. Оттам нататък микс и ефекти със същите параметри, премастер на същото и на финала dither до 16/44.1.... Цитирай
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 благодаря, не ме бий сънчо ама да те попитам, а за семплерите кво ша кажеш на колко според теб Цитирай
synchu Отговорено Януари 17, 2005 Отговорено Януари 17, 2005 Аз примерно немам хардуера, който да "поеме" и семплери с такава резолюция, да не говорим, че и не всички и семпли и инструменти са с такива въжмозности. Ама определено е добре и там принципа да е същия, ако имаш "хардуера". Другата възможност е при премастера да дигнеш резолюцията на семплери/инструменти до тази на аудио-траковете (за да може "ефекта от мастер-ефектите" да е с "високото" качество, т.е. динамика, нива и т.н...) Цитирай
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 е много благодаря човече :inlove: Цитирай
IvanDTr Отговорено Януари 17, 2005 Отговорено Януари 17, 2005 абе ако от програмата сонар, кубейс и т.н. експортвам от 96 килохерца на уейв файл за диск например или няква мп3 трябва ли да енкоудвам или некви такива работи предварително, защото някй ми беше казал преди време нещо от рода ама аз не знам прав ли е бил и ако е така как става тва нещо и има ли някаква файда от туй абе сигурно не ама аз да попитам! Ти да не се бъркаш нещо в тези числа 96, 192? Имай в предвид, че едното са херци, а другото килобита за секунда. :exclaim: Цитирай
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 е айде ся ти пък знам за кво става дума Цитирай
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 ще се радвам все пак ако получа и др мнение освен това на Сънчо иначе аз съм абсолютно съгласен с него, Налбантов например и редица други мислят че практически разлика няма дали е 44 или 96. Сашо Марков от Алмар / макар и много хора да не го обичат, но все пак с тва се занимава/ също ми е казвал че повече от 44 няма смисъл. Аз обаче все още не съм чул аргументирано мнение по въпроса. някъде в интернет пишеше че при 44 не само има рязане на високи, но и ставали грешки/?/ (error), което не ми е особено ясно защо така пише , тъ ставали грешки при записа Цитирай
bobalan Отговорено Януари 17, 2005 Отговорено Януари 17, 2005 Мойто лично мнение е: -между 44 и 48 разликата е огромна. Нагоре става все по-малко доловима (между 48 и 96 не е толкова голяма) -ако не чуваш разликата между 44 или 48 тогава работи на 44. -грешките се получават, доколкото знам, вследствие на някакви си вътрепни интерполации, особено при ресемплиране. При 48 са по-малки, не че ги няма. Освен това е задължително да си на 24 или 32 бита. Цитирай
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 Мойто лично мнение е:-между 44 и 48 разликата е огромна. Нагоре става все по-малко доловима (между 48 и 96 не е толкова голяма) -ако не чуваш разликата между 44 или 48 тогава работи на 44. -грешките се получават, доколкото знам, вследствие на някакви си вътрепни интерполации, особено при ресемплиране. При 48 са по-малки, не че ги няма. Освен това е задължително да си на 24 или 32 бита. за битовете е безспорно Цитирай
peshoy2k Отговорено Януари 17, 2005 Автор Отговорено Януари 17, 2005 1. Защо работиш на такава резолюцияхабиш си харда..... 2. ОК най накрая преди експорта слагаш на края на миксера некой добър дитер на 16 бит за да смъкне резолюцията без големи загуби 3. Според теб по добре ли звучи - повече от 44 кц 32 б флоат 1. добре де кво ше му стане 2. а ако ми дадеш някакъв пример за нещо изпитано вече 2 пъти 3.ами мисля че не си въобразявам Цитирай
phile Отговорено Януари 18, 2005 Отговорено Януари 18, 2005 Извинявам се предварително,че ще дам линк към друг форум,но беше ставало въпрос за това : drumandbass.cult P.S. Ако ви иска да се регистрирате или нещо от сорта,ще го copy/paste тук .... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.