V.Vichev Публикувано Януари 26, 2012 Share Публикувано Януари 26, 2012 Преди половин година ей това така си ми дойде от вътре да го изсвиря, знам че не е кой знае какво. . .. ама никой нито еднин коментар не забоде и са фърлих в трисмислие, бе направо страдам от раздвоение на разстроението дайте коментари моля Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiusha82 Отговорено Януари 27, 2012 Share Отговорено Януари 27, 2012 Браво! Много добре е станало! Продължавай все така. Успех! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
travelcaster2 Отговорено Януари 27, 2012 Share Отговорено Януари 27, 2012 (Редактирано) Съвет: Не трябва винаги да се свирят Rambling - случайни неща, каквото ти дойде на ръцете по пентатониката. Напиши си хармонията на лист хартия - 12 тактова Блус схема. Отбележи за всеки акорд терцовия му тон. Свири го на силно време, с предварение или закъснение. Ако парчето и в Си, забележи, че 9-тия такт е Сол7. За да го подчертаеш изсвири арпеж: Си(терцов тон), Ре(квинтов), Фа(септимов), Ла(нонов) и До#(11#). След това пак се върни на познатата пентатоника. Ще прозвучи свежо. Така ще покажеш ниво, разнообразие, познание, защото прилагаш Lydian Dominant - подходяща скала за чужд на хармонията акорд. Това е Ре Мелодичен минор, започваща от 4-тата и степен Сол. Успех! Редактирано Януари 27, 2012 от travelcaster2 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevie wonder Отговорено Януари 27, 2012 Share Отговорено Януари 27, 2012 браво ,много тъжно и стилно си го изсвирил.Затова е блус ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V.Vichev Отговорено Януари 27, 2012 Автор Share Отговорено Януари 27, 2012 (Редактирано) travelcaster2 . . Огромно благодаря, точно от това имах нужда. . . повече от година се наблюдавам, че съм се забутал в пентатоника и не мърдам никъде. . . сега ще поровя да прочета, срам ме е да си призная, но съм много назад със солфежа. Редактирано Януари 27, 2012 от V.Vichev Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
travelcaster2 Отговорено Януари 27, 2012 Share Отговорено Януари 27, 2012 Погледни, ако имаш време и това. Мастър клас на Robben Ford. За Умалената гама. Той я прилага доста пестеливо в блуса, но директно обяснява 1-2 нейни приложения. Снимал съм всички теми от Мастър класа. Виж ги. http://www.youtube.com/watch?v=LpiS389KE1A&feature=channel_video_title Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V.Vichev Отговорено Януари 27, 2012 Автор Share Отговорено Януари 27, 2012 Погледни, ако имаш време и това. Мастър клас на Robben Ford. За Умалената гама. Той я прилага доста пестеливо в блуса, но директно обяснява 1-2 нейни приложения. Снимал съм всички теми от Мастър класа. Виж ги. Супер, много благодаря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lathron Отговорено Януари 27, 2012 Share Отговорено Януари 27, 2012 Може да погледнеш и това - http://www.filestube.com/duU3ul09CkR2pCBRmBUUzf/Robben-Ford-The-Art-of-Blues-Rhythm.html Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L.K. Отговорено Януари 28, 2012 Share Отговорено Януари 28, 2012 На никого ли не му прави впечатление, че китарата се разминава ритмично с бектрака? Вичев, опитай да учиш тези неща на чиста китара, без ефекти. Така ще оправиш динамиката и звукоизвличането като цяло. Тази мазна кръчмарска бленда впечатлява само начинаещи ентусиасти. В блуса и особено при Б.Б.Кинг има т.нар. суинг - клатене на единия ритъм около другия, забавяне и забързване в границите на фразата. Изсвири си ритъма на китарата и изтананикай соловата партия да го усетиш. Тактуването много помага, по-скоро е незаменимо. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.