V.Vichev Публикувано Януари 26, 2012 Публикувано Януари 26, 2012 Преди половин година ей това така си ми дойде от вътре да го изсвиря, знам че не е кой знае какво. . .. ама никой нито еднин коментар не забоде и са фърлих в трисмислие, бе направо страдам от раздвоение на разстроението дайте коментари моля Цитирай
kiusha82 Отговорено Януари 27, 2012 Отговорено Януари 27, 2012 Браво! Много добре е станало! Продължавай все така. Успех! Цитирай
travelcaster2 Отговорено Януари 27, 2012 Отговорено Януари 27, 2012 (Редактирано) Съвет: Не трябва винаги да се свирят Rambling - случайни неща, каквото ти дойде на ръцете по пентатониката. Напиши си хармонията на лист хартия - 12 тактова Блус схема. Отбележи за всеки акорд терцовия му тон. Свири го на силно време, с предварение или закъснение. Ако парчето и в Си, забележи, че 9-тия такт е Сол7. За да го подчертаеш изсвири арпеж: Си(терцов тон), Ре(квинтов), Фа(септимов), Ла(нонов) и До#(11#). След това пак се върни на познатата пентатоника. Ще прозвучи свежо. Така ще покажеш ниво, разнообразие, познание, защото прилагаш Lydian Dominant - подходяща скала за чужд на хармонията акорд. Това е Ре Мелодичен минор, започваща от 4-тата и степен Сол. Успех! Редактирано Януари 27, 2012 от travelcaster2 1 Цитирай
stevie wonder Отговорено Януари 27, 2012 Отговорено Януари 27, 2012 браво ,много тъжно и стилно си го изсвирил.Затова е блус ! Цитирай
V.Vichev Отговорено Януари 27, 2012 Автор Отговорено Януари 27, 2012 (Редактирано) travelcaster2 . . Огромно благодаря, точно от това имах нужда. . . повече от година се наблюдавам, че съм се забутал в пентатоника и не мърдам никъде. . . сега ще поровя да прочета, срам ме е да си призная, но съм много назад със солфежа. Редактирано Януари 27, 2012 от V.Vichev Цитирай
travelcaster2 Отговорено Януари 27, 2012 Отговорено Януари 27, 2012 Погледни, ако имаш време и това. Мастър клас на Robben Ford. За Умалената гама. Той я прилага доста пестеливо в блуса, но директно обяснява 1-2 нейни приложения. Снимал съм всички теми от Мастър класа. Виж ги. http://www.youtube.com/watch?v=LpiS389KE1A&feature=channel_video_title Цитирай
V.Vichev Отговорено Януари 27, 2012 Автор Отговорено Януари 27, 2012 Погледни, ако имаш време и това. Мастър клас на Robben Ford. За Умалената гама. Той я прилага доста пестеливо в блуса, но директно обяснява 1-2 нейни приложения. Снимал съм всички теми от Мастър класа. Виж ги. Супер, много благодаря Цитирай
Lathron Отговорено Януари 27, 2012 Отговорено Януари 27, 2012 Може да погледнеш и това - http://www.filestube.com/duU3ul09CkR2pCBRmBUUzf/Robben-Ford-The-Art-of-Blues-Rhythm.html Цитирай
L.K. Отговорено Януари 28, 2012 Отговорено Януари 28, 2012 На никого ли не му прави впечатление, че китарата се разминава ритмично с бектрака? Вичев, опитай да учиш тези неща на чиста китара, без ефекти. Така ще оправиш динамиката и звукоизвличането като цяло. Тази мазна кръчмарска бленда впечатлява само начинаещи ентусиасти. В блуса и особено при Б.Б.Кинг има т.нар. суинг - клатене на единия ритъм около другия, забавяне и забързване в границите на фразата. Изсвири си ритъма на китарата и изтананикай соловата партия да го усетиш. Тактуването много помага, по-скоро е незаменимо. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.