chalgasucks Публикувано Ноември 7, 2011 Публикувано Ноември 7, 2011 (Редактирано) та имам нов компютър от 4 дена о вчера си записах софтва на Line6 за моят PodX3live и тогава почна проблема, който е следният: докато свря с китарният процесор х3 звукът спира ,компа забива , не иска да се рестартира , дори изкарва син екран с грешки , при което рествам от копчето , след пускането му наново лаптопчето ми сладко става бавно като старата ми щайгичка омайан сладка и след известно време се оправя даречем 10 минути . Та това предполагам се дължи на шибаният софт на Line6 и Windows 7 (64) , та някой да ми се случва подобна трагедия и да е намерил решението на този въпрос, ъпдейтнал съм всичко на х3 като програми съответстващи за новият win7 . ?????????????????????????????????????????????????????? Редактирано Ноември 7, 2011 от chalgasucks Цитирай
kuulan Отговорено Ноември 7, 2011 Отговорено Ноември 7, 2011 Първото което се сещам е, РАМ паметта ти за 7(64) требе да е поне 4 Г, другото са анализи на компонентите. Успех Цитирай
chalgasucks Отговорено Ноември 7, 2011 Автор Отговорено Ноември 7, 2011 еми 8 е , ама това как влияе върху Software , ила ли решение на този бъг , или трябва да чакам Line6 да се сетят след някоя др. година да си оправят бъга ? трябва да свиря това е основополагащо за мен , ако не мога да си използвам LIne6 х3 както вече 2-3 години го използвам ,ще откача , как да свиря ... в домашни условия ??? Цитирай
synchu Отговорено Ноември 8, 2011 Отговорено Ноември 8, 2011 Никак не влияе и не виждам да има някакви изисквания да имаш 4 ГБ RAM, които ти преизпълняваш така или иначе Какво казват Line 6 за съвместимостта с Win 7 64 bit и какво казва Гугъл по отношение на драйверите на Лайн 6 за Уин 64 бит Има съществена вероятност проблема да идва и от USB порта и БИОСа на машината - защо не пробваш през биоса да настроиш някакъв Legacy режим на USB (стига да поддържа такава настройка)? Цитирай
Icarus Отговорено Ноември 8, 2011 Отговорено Ноември 8, 2011 ^+1. Пробвай да направиш тази врътка с USB-то. Не знам дали си гледал сайта на Line6, издирих два линка които може да са (или може и да не са) полезни: http://line6.com/support/docs/DOC-4282 http://line6.com/support/docs/DOC-2085 Пробвай описаните стъпки, колкото и елементарни да звучат някои от тях, от време се оказва някакъв подобен и много тъп и дребен проблем. Ако и тогава не стане, пиши на съпорта на Line6, като подробно им опишеш какво се случва точно. Цитирай
chalgasucks Отговорено Ноември 8, 2011 Автор Отговорено Ноември 8, 2011 да и аз намерих това , от сайта на лайн 6 , и ще го пробвам довечера и ще видя дали ще стане , ако ен ще им пиша , мерси момчета за съдействието Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.