Jump to content
Българският форум за музиканти

здрасти


stef00

Recommended Posts

Ми здрасти и от мен.Аз съм Стефан, начинаещ китарист.не см ходил на уроци все още и това е голям пропуск знам но не съм си намерил някой който да ме научи на това което искам и да не е скъпо.В момента свиря с укестична кремона със счупено тяло след един инцидент и си търся нова китарка.Докато това стане смятам да се ъпгрейдвам теоретично най вече.Не съм много музикален зетова се записах наскоро на пиано че да си развия слуха и ритмиката.Музикалните ми предпочитания са рокендрол и блус най вече. Друго за себе си не знав какво мога да кажа в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Добре дошъл :)

Приятно ми е, ако може на ЛС да ми пишеш от къде си, и ако си решил да си вземаш китара за какви пари говорим, за да мога да ти намеря някоя от форума, имай предвид, че тук хората много пазят инструментите си, и дори и да си вземеш втора ръка ще ти е много по изгодно :)

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл :)

Приятно ми е, ако може на ЛС да ми пишеш от къде си, и ако си решил да си вземаш китара за какви пари говорим, за да мога да ти намеря някоя от форума, имай предвид, че тук хората много пазят инструментите си, и дори и да си вземеш втора ръка ще ти е много по изгодно :)

Поздрави и успех

След като те пратиха в почивка админите много отзивчив стана.Не приказвай глупости,че тук се продават изгодно запазени инструменти,защото има много изключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се заяждаш ???

Мен ми е направило впечатление, че има хора, които си пазят инструментите и съм купувал такива...

Да има и хора, които не продават качествени неща...

 

П.П.: Не се цитира предходното мнение

Редактирано от FoolofRemorse
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заяждам.

Щом не се спазва дадено правило се пуска репорт,на модераторите им е по-лесно.