jeleto Публикувано Май 8, 2006 Публикувано Май 8, 2006 Имам един кардан от десен педал и ос DW и ляв педал Амати. Та Амати-то е малко за ремонт - лагерите не работят добре вече. И въпроса ми е - къде мога да намеря лагери, специални ли са или могат да се намерят във всеки магазин за лагери, има ли някакви особености при смяната, каква им е поддръжката в последствие... абе всичко, което се сетите за ремонт на педали - споделете, кажете трябва ли да видя и някои други части дали работят добре (и ако да - в какво се изразява неправилната им работа )... ами всичко, което се сетите! Мерси! Цитирай
vihro Отговорено Май 8, 2006 Отговорено Май 8, 2006 Махни лагерите на Амати-то и ги промий с нафта/измиват се с 4етка за зъби/Те са отворени от едната си страна/вътрешната/,а от другата капсуловани.След като махнеш цялата мръсотия,стара грес,наслоявания от прах,пръст от обувките,виж дали се въртят добре,движението трябва да е много леко и перецизно.Ако е така,нямаш нужда от смяна на лагерите,само си намери хубава грес,гресираш ги наново и пак с отворената страна ги слагаш в леглата,стягаш затварящите шайби с гайките,като внимаваш никъде да не опират в самия педал/ако опират,подложи някоя по-малка шайба отдолу-между лагера и затварящата шайба/ Да не забравиш и пружинните шайби от всяка страна,за да не се развият гайките и си ОК.Ако все пак смяташ,4е лагерите са за смяна,вземи едно от лагер4етата на педала и има навсякъде по железариите,а ако намериш и някой по-специализиран магазин още по-добре.Като си правех моя първи двоен педал,преди.....6год. си купих руски капсуловани лагери,за 3 лв. единия и бяха доста добри.Внимавай само като избираш лагер с външния и вътрешния диаметър !!!!!!!!!!!!! Да не стане така,лагера да не може да си влезе в леглото на педала или да е по-малък и оста да не може да влезе.Вземаш шублер и мериш,а най-лесно е,да си вземеш лагер4е и в магазина да го налагаш по новите.Въобще,добре е,за такива педали,на които лесно се махат лагерите,тази процедура с промиването и новото гресиране да се прави поне веднъж годишно.Така ще работи както трябва и ще служи по-дълго време.И хайде помести снимки най-накрая на тоя педал,много искам да го скивам,как са съ4етани нещата Ако не можеш тук,изпрати ми ги на:vihro_79@yahoo.com И умната Цитирай
jeleto Отговорено Май 8, 2006 Автор Отговорено Май 8, 2006 (Редактирано) Значи, за да можем да се разберем, прилагам една снимчица - ето какво е дережето на лагера, смисъл какво представлява. Аз мисля, че това май е точно руски капсулован лагер. Аз го измих с корисилин и го нагресирах, но пак нещо не работи както трябва - не движи гладко и леко, ами запира малко на места. Затова си мисля, че ще е по-добре да се сменят. Ето и снимката: Edit: а снимката на целия кардан ще я сложа скоро надявам се, защото не мога да го снимам, не е в нас, а с мен съм взел само Амати-то. Редактирано Май 8, 2006 от jeleto Цитирай
vihro Отговорено Май 8, 2006 Отговорено Май 8, 2006 На снимката изглежда много добре,но не знам как са му улеите.Затова извади го,и го промий с НАФТА,с корисилин не знам какво става.Този лагер не е капсулован,на капсулованите,от двете страни има едни шайби4ки които скриват съ4мената 4аст,те са гресирани при производството и не влизат мръсотии,а този има такава ламаринена шайби4ка,само от другата си страна.Сигурен съм,4е ако извадиш лагерите и ги промиеш както трябва-за всеки слу4ай,накисни ги в нафтата за 24 4аса и дори наслоените мръсотии ще паднат много лесно,после и ги завъртиш,без да са смазани,направо ще запеят Такива лагер4ета не се повреждат лесно.Но и профолактика си е нужна,като ги сглобяваш,обърни ги наобратно,със съ4мите навътре,от другата си страна лагера е капсулован,до колкото си спомням,така по-малко мръсотии ще попадат в него Но така или ина4е,дори да опреш до копуване на 2 лагера...дори най-ка4ествените няма да излязат пове4е от 10лв. Цитирай
jeleto Отговорено Май 8, 2006 Автор Отговорено Май 8, 2006 Ами добре, ще ги извадя и ще накисна за една нощ. После ще ги нагресирам хубаво и ще видя какъв е резултата и ще преценя на момента дали да ги сменям. А видях и още един проблем, който май си е още от самото създаване на педала - отзад, където има нещо като пантичка, която отделя стъпалото от петата има голям луфт, който дразни доста по време на свирене. Аз пробвах с шайби да го обера, но нещо не се получи като хората. А и да кажа на останалите да си дадат и те мнението, ако имат опит. Мисля, че темата е полезна за мизерстващите барабанисти като мен! Цитирай
vihro Отговорено Май 8, 2006 Отговорено Май 8, 2006 Преди да ги нагресираш ги развърти хубаво,така 4е,да не спират бързо.Подсушаваш хубаво от нафтата и 4ак тогава грес-колкото се може по-лека грес.Продава се и такава за финна механика-една 4ервеникава.И навсякъде е хубаво да се 4истят и смазват,движещите 4асти и все пак не забравяй,4е е Амати Ина4е на снимката се вижда малка 4аст от DW-то Цитирай
jeleto Отговорено Май 8, 2006 Автор Отговорено Май 8, 2006 (Редактирано) ОК, мерси. Аз взех скоро барабаните и като че ли не бяха поддържани много, но вече, особено като си ги стегнах, ще ги пазя и поддържам яко! Мерси за съветите! Между другото, монтирах цяла пластина отдолу на педала (нещо като при DW-то) и стана доста по-стабилен! Още не съм го пробвал докато свиря, но го препоръчвам на всички с подобни педали от две части, които се захващат с едно тънко желязо. Редактирано Май 8, 2006 от jeleto Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.