Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Имам един кардан от десен педал и ос DW и ляв педал Амати. Та Амати-то е малко за ремонт - лагерите не работят добре вече. И въпроса ми е - къде мога да намеря лагери, специални ли са или могат да се намерят във всеки магазин за лагери, има ли някакви особености при смяната, каква им е поддръжката в последствие... абе всичко, което се сетите за ремонт на педали - споделете, кажете трябва ли да видя и някои други части дали работят добре (и ако да - в какво се изразява неправилната им работа :rolleyes:)... ами всичко, което се сетите! Мерси!

Отговорено

Махни лагерите на Амати-то и ги промий с нафта/измиват се с 4етка за зъби/Те са отворени от едната си страна/вътрешната/,а от другата капсуловани.След като махнеш цялата мръсотия,стара грес,наслоявания от прах,пръст от обувките,виж дали се въртят добре,движението трябва да е много леко и перецизно.Ако е така,нямаш нужда от смяна на лагерите,само си намери хубава грес,гресираш ги наново и пак с отворената страна ги слагаш в леглата,стягаш затварящите шайби с гайките,като внимаваш никъде да не опират в самия педал/ако опират,подложи някоя по-малка шайба отдолу-между лагера и затварящата шайба/ Да не забравиш и пружинните шайби от всяка страна,за да не се развият гайките и си ОК.Ако все пак смяташ,4е лагерите са за смяна,вземи едно от лагер4етата на педала и има навсякъде по железариите,а ако намериш и някой по-специализиран магазин още по-добре.Като си правех моя първи двоен педал,преди.....6год. си купих руски капсуловани лагери,за 3 лв. единия и бяха доста добри.Внимавай само като избираш лагер с външния и вътрешния диаметър !!!!!!!!!!!!! Да не стане така,лагера да не може да си влезе в леглото на педала или да е по-малък и оста да не може да влезе.Вземаш шублер и мериш,а най-лесно е,да си вземеш лагер4е и в магазина да го налагаш по новите.Въобще,добре е,за такива педали,на които лесно се махат лагерите,тази процедура с промиването и новото гресиране да се прави поне веднъж годишно.Така ще работи както трябва и ще служи по-дълго време.И хайде помести снимки най-накрая на тоя педал,много искам да го скивам,как са съ4етани нещата :rolleyes: Ако не можеш тук,изпрати ми ги на:vihro_79@yahoo.com И умната :unsure:

Отговорено (Редактирано)

Значи, за да можем да се разберем, прилагам една снимчица - ето какво е дережето на лагера, смисъл какво представлява. Аз мисля, че това май е точно руски капсулован лагер. Аз го измих с корисилин и го нагресирах, но пак нещо не работи както трябва - не движи гладко и леко, ами запира малко на места. Затова си мисля, че ще е по-добре да се сменят.

 

Ето и снимката: lageri.GIF

 

 

Edit: а снимката на целия кардан ще я сложа скоро надявам се, защото не мога да го снимам, не е в нас, а с мен съм взел само Амати-то.

Редактирано от jeleto
Отговорено

На снимката изглежда много добре,но не знам как са му улеите.Затова извади го,и го промий с НАФТА,с корисилин не знам какво става.Този лагер не е капсулован,на капсулованите,от двете страни има едни шайби4ки които скриват съ4мената 4аст,те са гресирани при производството и не влизат мръсотии,а този има такава ламаринена шайби4ка,само от другата си страна.Сигурен съм,4е ако извадиш лагерите и ги промиеш както трябва-за всеки слу4ай,накисни ги в нафтата за 24 4аса и дори наслоените мръсотии ще паднат много лесно,после и ги завъртиш,без да са смазани,направо ще запеят ;) Такива лагер4ета не се повреждат лесно.Но и профолактика си е нужна,като ги сглобяваш,обърни ги наобратно,със съ4мите навътре,от другата си страна лагера е капсулован,до колкото си спомням,така по-малко мръсотии ще попадат в него :P Но така или ина4е,дори да опреш до копуване на 2 лагера...дори най-ка4ествените няма да излязат пове4е от 10лв.

Отговорено

Ами добре, ще ги извадя и ще накисна за една нощ. После ще ги нагресирам хубаво и ще видя какъв е резултата и ще преценя на момента дали да ги сменям. А видях и още един проблем, който май си е още от самото създаване на педала - отзад, където има нещо като пантичка, която отделя стъпалото от петата има голям луфт, който дразни доста по време на свирене. Аз пробвах с шайби да го обера, но нещо не се получи като хората.

 

А и да кажа на останалите да си дадат и те мнението, ако имат опит. Мисля, че темата е полезна за мизерстващите барабанисти като мен! ;)

Отговорено

Преди да ги нагресираш ги развърти хубаво,така 4е,да не спират бързо.Подсушаваш хубаво от нафтата и 4ак тогава грес-колкото се може по-лека грес.Продава се и такава за финна механика-една 4ервеникава.И навсякъде е хубаво да се 4истят и смазват,движещите 4асти и все пак не забравяй,4е е Амати ;) Ина4е на снимката се вижда малка 4аст от DW-то :P

Отговорено (Редактирано)

ОК, мерси. Аз взех скоро барабаните и като че ли не бяха поддържани много, но вече, особено като си ги стегнах, ще ги пазя и поддържам яко! ;) Мерси за съветите! :P

 

Между другото, монтирах цяла пластина отдолу на педала (нещо като при DW-то) и стана доста по-стабилен! Още не съм го пробвал докато свиря, но го препоръчвам на всички с подобни педали от две части, които се захващат с едно тънко желязо.

Редактирано от jeleto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.