Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено
Това нещо трябва да се почисти, прегледа, да му се сменят някои кондензатори, вероятно и лампи.

 

Такива гледки лично у мен предизвикват неудържимо желание към изработване на напълно нова платка с напълно нови елементи, пясъкоструйка за шасито и ново прахово покритие (трафовете се ползвват ако са здрави.

Ако платката е в добро състояние (досега не съм виждал такава), не е нагоряла и не е ровичкана (вследствие на което примерно тук там са вдигнати писти) тогава може да се говори за реставрация (и ако шасито не е боядисвано с блажна боя...).

  • Отговори 174
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено

Грег, има доста MV3-та по "полето" и повечето са в подобно състояние. Не е ли уместно да се напънем и да поръчаме в някоя платкаджийница едно количество? Бих купил няколко нови платки, а и вероятно други също ще се включат.

 

 

 

 

 

:offtopic-001: Това е моят двехиляден постинг в този форум. Не се хваля - просто числото е кръгло и го забелязах. :offtopic-001:

Отговорено

честито за 2000-я пост, трябва да почерпиш :P

 

колеги, днес завъших шасито, но съвсем се бях отплеснал с ламарината и утре ще мина през един цех да я оставя за поцинковане. съвсем не ми дойде на ум че мога да си взема поцинкована ламарина, знам че има и размери над 1мм. по навик си мислех как ще разкроя ламарината, ще пробия отворите и ще дам да я поцинковат.

малко зор видях докато я огъна но с чалъм стана работата :)

 

не мога да правя снимки вече за съжаление че си продадах телефона и с парите ще си купя говорител.

 

на лазерното ми искаха 35 кинта за изрязване по мой аутокад чертеж + 10-15 кинта за ламарина...и подхванах работата и я свърших сам. ако ми се наложи да правя друго шаси за друг проект ще ползвам една друга фирма дето ще го изрежат и ще го огънат.

 

утре смятам да отида до едни дървари да видя как вървят шперплатите, че в топливо нямат 18мм а на едни парчета 120х80х16 им искат 78лв. ако имате предложение къде точно да отида - подскажете :)

изрязването на дървениите мисля пак сам да си го правя, баща ми има някакви машинки за тая работа, но не съм още съвсем наясно със самата сглобка - може да се наложи и при майстор да ходя не се знае.

 

ми това е за сега, напредвам бавно и славно, очаквам тези дни да пристигнат някои чаркалаци и започвам да насищам шасито след като го поцинковат.

Отговорено (Редактирано)
Грег, има доста MV3-та по "полето" и повечето са в подобно състояние. Не е ли уместно да се напънем и да поръчаме в някоя платкаджийница едно количество? Бих купил няколко нови платки, а и вероятно други също ще се включат.

 

Най-лесната работа е да се поръчат платки. Аз по едно време дори бях започнал да чертая нова платка, копие на оригиналната, но съобразена с по-нови елементи, защото като ги видя тия оригиналните платки направо ми призлява. Ако има мераклии може да се измисли нещо.

 

утре смятам да отида до едни дървари да видя как вървят шперплатите, че в топливо нямат 18мм а на едни парчета 120х80х16 им искат 78лв. ако имате предложение къде точно да отида - подскажете

 

Толкова вървят шпертплатите, продават се на цели листове, най-много някъде да се съгласят да ти го резнат на две, колкото да събереш двете части в колата. По принцип много малко хора работят шпертплат, повечето ползват ПДЧ и малко трудно ще намериш някой да държи шпертплат и да се съгласи да ти отреже парчета.

От Топливо не купувай, защото ги съхраняват неправилно и листите им са криви/огънати.

Редактирано от Gregg
Отговорено

Грег, имай ме предвид ако потръгне нещо с платките.

 

 

Авторът, остави дървенията за по-нататък. Там нещата стават бързо и относително лесно.

Отговорено

Най-лесната работа е да се поръчат платки. Аз по едно време дори бях започнал да чертая нова платка, копие на оригиналната, но съобразена с по-нови елементи, защото като ги видя тия оригиналните платки направо ми призлява. Ако има мераклии може да се измисли нещо.

 

Не бих казал, че е толкова лесно. Отне ми 2 дена чертане на платка, вече втора ревизия на платката и много време...

Иначе почти съм готов с едно мв3 дето има чист канал + бууст.

 

За момента платката изглежда така:

Untitled1.jpg

Отговорено

Не е зле. Масите добре си ги прекарал. Отопленията ми стоят тънки нещо.

Резисторчетата много ситни - да не са вертикални?

 

Ако ще пускаш поръчка си си съгласен да споделиш проекта ще се включа с няколко платки.

Отговорено

браво на Ники, това вече е друго нещо (платката)... :)

и аз може да се включа но само с 1 платка ей така за спорта :)

Отговорено (Редактирано)

"Не бих казал, че е толкова лесно. Отне ми 2 дена чертане на платка, вече втора ревизия на платката и много време...

Иначе почти съм готов с едно мв3 дето има чист канал + бууст."

 

Остави ли канала с EF86.Той създава проблеми.В повечето преработки го разкарват.

Общо взето всички MV-та си брумят.

Аз съм го решил въпроса с промяна в изправителната част-с кенотрон.

Вече няма брум

 

My link

 

Аз също бих се включил с платка,ако разбира се

не е запазена марка.

Редактирано от lyubohar
Отговорено

Отопленията не са тънки. Просто за предусилвателните лампи те не са с писти, ами с усукани кабели. Това което се вижда е неопроводена писта.

Резисторите, част от тях, са 1/4 ват легнали. Няма ЕФ86. Съмнявам се тази лампа да прави проблеми. Друг е въпроса дали усилвателят е бил наред. МВ3 не става с кенотрон, а и това не решава проблема с брума. Аз лично съм повдигнал отоплението с около 70-80 волта нагоре, първо за да намаля брума, второ за да намаля максимално допустимото напрежение катод-отопление на ецц83 заради катодния повторител.

Отговорено

Сигурно си сбъркал-отоплението не може да го вдигнеш със 70-80в.

Говориш за анодното.Колкото до кенотрона-става,а и е по добре.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.