Jump to content
Българският форум за музиканти

рахата

Members
  • Мнения

    684
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно рахата

  • Рожден ден 10/31/1974

Previous Fields

  • Инструмент
    китара

Contact Methods

  • AIM
    rahahoo
  • MSN
    rahahoo@hotmail.com
  • Website URL
    http://soundcloud.com/rahahoo
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    rahahoo@yahoo.com
  • Skype
    rahahoo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Дупница

рахата's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

132

Обществена Репутация

  1. Аз предпочитам първо по-къс повторител и след него по-дълъг или т.к. - реверб > дилей. Ако имаш двата ефекта тествай,пробвай и както ти хареса
  2. kirilp, правилно си се ориентирал с проучването и не рискувай! blr, за лимоненото масло на Дънлоп - така е и затова толкова често и безстрашно го ползвам засега. При моя начин на нанасяне на маслото няма как то да "убие" струните. Използвам го доста внимателно и го нанасям с тънък,единичен и фин парцал между струните и след като ги отпускам с тремолото,а след това ползвам препарата за струни и това се случва след свирене,така маслото има време да попие до следващото занимание
  3. Само да споделя мнение (от това което съм чел по чуждите форуми и теми на разни лютиери през годините и което правя с моите инструменти) - нелакирани позиционни дъски на грифове трябва да се мажат доста често и обилно с подходящите за целта препарати или масла точно за да не изсъхват,което пък би довело до споменатите от Тони проблеми - свиване на дървесината, мърдане на праговете,промяна на релефа и т.н. Разбира се зависи от влажността и температурата на помещението,където се съхраняват инструментите,честотата на свирене и потоотделянето на ръката на свирещия. Моята позиционна дъска е от палисандър и през лятото я минавам по 2 пъти на месец,а зимата по веднъж с лимоновото масло на Дънлоп. Когато сменям струните я напоявам много сериозно и където след няколко минути изсъхне я минавам отново. Кленовите обикновено са лакирани и там наистина няма никакъв смисъл от масла и специални препарати. kirilp,аз не бих експериментирал с нещо,което не е предназначено за китара. Има достатъчно специализирани препарати по магазините и то на почти същата цена,като на споменатият от теб. Вземи си някакъв от музикален магазин и си обработвай китарата спокойно. Естествено,ако китарата ти не ти е скъпа и си решил да пробваш - пиши какъв е резултата
  4. Имаше и пластмасов гръб на клик за имитация на стандартен гриф с различни форми според предпочитанията на свирещия. П.С. Сега видях,че свирещия го демонстрира на края на видеото.
  5. рахата

    VST Plugin

    http://forum.muzikant.org/forum/13-%D1%81%D0%BE%D1%84%D1%82%D1%83%D0%B5%D1%80/ В този ^ форум можеш да прочетеш за VST-та. Най-често като си изтеглиш добавката,която ти трябва,просто трябва да я поставиш в папката "VST Plugins" на твоя DAW (в случая Фрути Луупс),след което стартираш ФЛ и пускаш сканиране (не знам дали има такава функция във ФЛ) за нови добавки (plugins),поставяш си я на трака,в който ще ти трябва и си я разцъкваш. Друг вариант е ако самата програма е устроена по друг начин и няма такава конкретна папка,то най-вероятно можеш да и зададеш път до папка с добавки, която ти си създал, някъде от "настройки".
  6. Това чегъртане с тая пластмаса по позиционната дъска ме принтеснява повече от притесненията ти за качествата на лимоновото масло на Дънлоп. Почиствай си грифа по-често и си мий ръцете (шега) преди да хванеш китарата, за да не се налага да правиш такива "операции" Не се притеснявай, че ще му стане на ф-борда нещо, ако е малко повече маслото. Чел съм, че по-скоро е желателно да е напоен добре, иначе изсъхва и поради различието на посоките на нишките в дървесината праговете могат да загубят нивелация и да получиш бъз. Аз моя поне веднъж !! в месеца го напоявам. Моя начин е с лимоново на Дънлоп - напоявам парцалче (ползвам фино памучно от стара тениска) и с него хубаво втривам, не грубо, маслото в позиционната дъска,което помага да премахна и натрупанта мърсотийка.Повтарям там,където бързо е попило,докато не остане мазно и не го бърша след това.Обикновено го правя след свирене и бърсане на струните с друг продукт на марката и оставям китарата така до следващото свирене.
  7. Ооо,да!Най-накрая голяма фирма да почне да прави китари с ветрилообразни прагове.Е, не се очакваше да е друга Имат страшен маркетинг от Ибанез. Иначе ЕМГ-тата и на мен не ми харесват,но явно това ще ми е първата 8-ца Топа изглежда да е ясенов,а ако и самото тяло е такова ще е още по-добре
  8. Звучи много добре Само защо не ги пуснаха една година по-рано? Сега ще мисля да си продавам Скарлета...
  9. ^^ Потърси и чуй има защо Разнообразието в случая не вреди,а повечето от тях ще те надъхат още повече да свириш. ^ Бейби Т пак ни разби с ня`кво апокрифно видео
  10. :godbless: Кольо... :godbless: Качвай по-често такива импровизации,та белким понаучим нещо
  11. Моите са много.Вече не се ограничавам с един или двама,а според настроението си избирам стила и изпълнителите. Започнах първо с Ингви,Сатриани и Вини Муур.След това Гери Муур,триото Меола,Пако и Маклафлин.Джейсън Бекер и Марти ме разбиха и продължавам да съм им много голям фен.Стив Вай,Тони Макалпайн и Джо Тафола бяха следващата стъпка.Рейсър Екс и Екстрийм с Нуно дойдоха по-късно до съзнанието ми,а тогава чух и знаковия "Имиджис анд Уърдс" на Дрийм Тиътър... Горе изброените дълго време "диктуваха модата" при мен. След това чух Чик Кърия с Франк Гамбале и това беше повратната точка,когато започнах да слушам джаз-фюжън. По-късно започнах да слушам Джанго Райнхард,Джо Пас,Жобим,Лий Ритенауър,Бела Флек,Джеф Бек,Би Би Кинг,Джордж Бенсън и Джон Лий Хукър.Там някъде чух и Тото с Лукетъ` (Тони ) и Грег Хоу. В по-ново време чух Холдсуърт,Скот Хендерсън,Скоти Ендърсън,Скофийлд,Гътри Гован,Дерек Тейлър,Скот Стайн,Марко Сфогли,Фабрицио Бичо Лео,Шоун Лейн,Салваторе Русо и Уилям Стравато,Дерил Гейбъл,Ти Джей Хелмерич и Бред Гарсд,Джеф Луумис,Рик Греъм,Тод Дуейн,Рон Джарзомбек,Пол Уордингам,Джанлука Феро,Фьодор Досумов,Сергей Головин,Маршъл Харисън,Анди Ууд,Ричи Котцен,Алекс Хътчинс,Том Куейл,Скот Мишо,Майкъл Долче,Ричи Алън,Алесандро Бенвенути,Конрад Шренк,Матиас Я Еклундх,Пер Нилсън,Тосин Абаси,Макъл Лий Фъркинс,Рон Тал,Ръсти Куули,Милан Полак,Дейв Мартоне,давам ухо и на Сам Бел,Рийс Фулууд,Анди Джеймс,Джейк Гай,Мартин Милър,Камерън Алън,Тимон,Леонардо Гузман,Том Гардинър,Юуп Уолтърс и още много по-рядко слушани от мен дзвЕрове. Митака Налбантов,Ангел Демирев,Андриано Ангелов,Наско Шишков,Иван Манолофф,КольоК,Боян от "Змей",Дари и Васко - братята "Вай",Иван Лечев,Румен Антов-Ричи и Васко Нешев са родните ми вдъхновители Стана дълъг ретроспективен пост,но това са музикантите,които слушам. Някои са шредъри,други не са,някои слушам по-често,други не толкова,но всеки има нещо интересно-мелодии,хармонии и похвати,които ме впечатляват и ми дават импулс и вдъхновение да свиря.
  12. Аз затова си падам по старите им инструменти-качествена дървесина остарявала по естествен начин,перфектна изработка и всичко направено да издържа век,а звука новите им китари ще го постигнат евентуално след години... Не мога да не кажа,че съм пипал и хубави от новите китари Радвам се,че пуснаха достъпна серия с кленови топове и добро качество,каквато е Премиум серията.Май експериментите с нови модели се случват там. Иначе тенденцията на фирмите (не само за музикални инструменти) да правят много скъпи и неподобаващо некачествени стоки изобщо не ми харесва и на мен ^^ Наско,ти имаш опит с качествени инструменти и мнението ти придава по-голяма тежест за Премиум-ите Много силна импровизация с новия Ибанез!
  13. Ето какво изтече в мрежата за новостите от марката за 2015-та: http://www.musicradar.com/news/guitars/namm-2015-ibanez-announces-2015-guitar-line-up-612784 Лично мен белия Премиум Юнивърс ме радва,че оригиналния е много рядък
  14. Здрасти! Преди около месец свирих на 7-струнната версия и останах доста впечатлен от китарата.Не е като 7620-цата ми,но като за парите си е чудесен инструмент. Ако има как да пробваш някъде китара от серията ще се убедиш сама Сравнително тънък гриф,праговете бяха добре поставени и нямаше остри ръбове,мензурата беше 26,5" и се усети веднага добрия опън на струните,без разстояния при сглобката между грифа и тялото,хардуера-нищо особено,но си вършеше работа - стандартен мост (хипшот тип) и стандартни ключове и за времето,което свирих на китарата (около 1,5 - 2 часа) не мръдна и една от струните.Достъпа до високите прагове няма да е като при ибанеза ти,но не е като да не можеш да достигнеш до тях (като при други марки). Адаптерите бяха добре балансирани и добре звучащи,като за стокови. Свирих през Роланд 30 и през Ориндж Тъндър 50 с Ориндж 2х12 и нямаше шумове и проблеми с електрониката. Предполагам,че като са от една серия и 8-струнната няма да е по-различна като качество от 7-ицата,което означава,че при тези обстоятелства можеш спокойно да тестваш една такава китара и да споделиш мнение и някое видео после Дори и да не ти хареса,на цените,на които се продават тези китари винаги ще можеш да я продадеш без особена загуба. В този ценови клас обаче винаги има шанс да попаднеш на лимонка,ако няма как да пробваш няколко и да си избереш от тях. Чета добри неща за RG8. Малко по-скъпи идват китарките от този модел,но заслужават внимание. Наскоро пуснаха и махагонови. П.С. Поздравления за свиренето!
  15. ^ Има го назад в постовете Занев,радвам се да те видя активен във форума,че се беше позагубил. Надявам се да се включиш с яките джемове И да не съм много извън темата ето нещо ново - кавър версия на ANVIL preamp by Ignite Amps от Vadim: http://pvdhp7.wordpress.com/2014/07/27/andy-zeugs-anvil-preamp/ # Вижте и другите му симулации. Лошото е,че не всички поддържат и 64 битови версии...
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.