Без нерви, прегледах учебниците по инфрматика дето бях чел, и се оказа че тотално съм се объркал .
Presly сичко ок, само не разбрах как хардуер ще компенсира закръгляването в сметките (наистина не ми е ясно) няма как да си измисли знаците дето е закръглил софт-а...?!
За Samplitude и Sequoia, какво да ти кажа, на мен са ми много любими, но все ми се струва ще звука е една идея "по-смачкан и по-слаб" от колкото при ProTools, вярно че ухото е субективен показател, а го има и предубеждението, ама правил съм тестове между Sampitude 8, Sequoia 8, Cubase sx3 и Digi003 и... Сега съм с Sampitude 9-ката и ми се струва доста по-добре, а за 10 немога да говоря щото не съм сядал и веднъж.
А иначе ми е много любопитно как чисто технически без да броим ушите се разбира кой софт как работи, има ли начин щото си е важно.
Oтносно това, че имало маркетингова страна на нещата, и някой софтуери се ползвали повече от други заради реклами, не мисля че е много сериозно да се говори. Ако някое разглезено американче(например) си е купило Digi002 за 1200$ то не значи, че някое сериозно студио би инвестирало токутака 15000$ за HD2 само заради рекламите му, или дори да го направи (защото за там това не са никак много пари) то ако програмата не оправдае очакванията, би била продадена или най-малкото не би била използвана.
Както и да е, в крайна сметка едно е важно, не помня кой беше казал, че най-добре човек работи със техниката която познава, респективно със софт-а който познава и му е най удобен!
За това правете музика, това е най важното!