Jump to content
Българският форум за музиканти

scaldor

Members
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    moog owner har-har!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

scaldor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. scaldor

    Guitar Rig

    да 4 такта, и си прав че новите версии на Matched Cabinet в случая звучат по зле(3-та част от примера) а между другото playera в zippyshare смачква ужасно mp3-to(явно го ре-енкодва) - най добре да се чуе като се download-не
  2. scaldor

    Guitar Rig

    ето един пример за разликите в звученето: gr4mc3_gr3mc3_gr4mc4.mp3 една и съща тема изсвирена по два пъти: 1. GR4 с Matched Cabinets от GR3 2. GR3 с Matched Cabinets от GR3 3. GR4 с Matched Cabinets от GR4 (GR - Guitar Rig) (GR4 съдържа освен новите версии на Matched Cabinets, също така и тези от GR3 - за съвместимост) средната версия е оригинала, който съм правил с GR3 - разликата е доста отчетлива - доста по меки среди от тези в GR4
  3. scaldor

    Guitar Rig

    разликата този път е доста голяма дори стари пресети правени с v3 звучат различно - като пусна един и същ пресет един до друг с gr3 и gr4 - старият звучи глухо, дори старите GR3 версии на matched cabinets не звучат както във gr3, а за новите да не говорим - съвсем различно. има по добър phase-alignment и във новите и във старите matched cabinets, и във control room който пък е невероятен - този път импулс респонсите на кабинетите са правени с помоща на добри продуценти
  4. DJ_Vasko_C - много добри наблюдения - на почти 100% се припокриват с моите с тази разлика че не съм чувал още NHT-тата! На каква цена бяха те в Динакорд? А между другото ми е интересно как са се справили Behringer с ribbon tweeter-ите(новата им серия монитори) и дали се доближават поне малко до Adam-ите или по скоро са на нивото на Samson-ите...
  5. брас-а на Europe е фабрична бленда на Roland JX8P
  6. пробвай за краен лимитер Sony Oxford (Sonnox) Limiter Доста "прозрачен", пази добре атаките без да ги подгъва и държи яко на бой
  7. разбирам те че си "професор" който обича да се заяжда ще те оставя в собствен сос надявам се пича който е пуснал темата да си направи добър саунд успехи! оф-аксиса си е фазов "проблем" при преноса на звуковата вълна от говорителя към мембраната на микрофона това че се използва в много случаи като ефект си е същата работа като с дисторшъна прочети малко, помисли и не бързай с отговорите
  8. никой не е казал че няма една камара записи правени само с един sm57 и никой не е казал че има фазови проблеми при записа с един микрофон(ако не броим кофти оф-аксис позициониране за проблем)
  9. моето предложение е преди да влезете в студио да си намериш човек който е наясно с озвучаването на амп и наистина разбира от това хакането на един SM57 пред кабинета не е решение а чист мързел от страна на озвучителя ))))) това което чуваш от ампа на живо е едно, а това което ще влезе през микрофоните е една смеска която иска доста връткане някои студия си рисуват по пода местата на микрофоните и на кабинетите за да им е лесно при следващия запис проблемите които съпътстват озвучаването на кабинет са най вече фазови моят съвет е - ако нямате спец под ръка да отделите подобаващо време за нагласянето на микрофоните така че да ви хареса sennheiser md421 забоден близо до говорителя но не в средата му а по близо до края на говорителя дава добри резултати за основа ако го приближиш до средата на говорителя ще имаш прекалено много високи, ако го отдалечиш прекалено ще помътнее аз лично не съм фен на off-axis(или микрофон сложен под ъгъл към говорителя) постановките защото в комбинация с другите микрофони обикновено по трудно се миксват а и звука е малко като под вода(някой така си го харесват) 409 също е добър микрофон за близко озвучаване но има доста грубиянски пик в средите който може да се компенсира с позиционирането му малко по към края на говорителя или да се пробва off-axis в комбинация с директно насочен sm57 например(често използвана комбинация) другата част от озвучаването са микрофони разположени на около метър от амп-а които вземат от обема на стаята или помещението(ако помещението е кофти не помагат особено) - за предпочитане е да са кондензери някой хора ползват по 12 микрофона за 1 или няколко кабинета едновременно )))) което си изисква доста познания, опит и подготовка един класически немски трашарски трик е да се ползват 3 ампа с 3 кабинета разделени с два кросоувъра единият амп само за ниски, другия за среди от 800 херца до към 2 килохерца и един за оставащите високи като: амп-а за ниските не се бримчи много за да излизат ставнително чисти ниски без да мажат амп-а за средите е най важен защото дава основата на звука като цяло, и амп-а за високите ти дава полировката цялата тая работа като влезе в пулта става около 12 канала(ако са по 4 микрофона на амп) и наподобява работата с адитивен синтезатор )))) възможностите са огромни но и възможните проблеми са също почти толкова на брой и както казах изискват опит и добро ухо ако разполагаш само с един амп е добре да пробваш първо със един или два близко разположени микрофона, и после да добавиш още един или два кондензера за обем не е толкова страшно колкото изглежда на пръв поглед - резултатите ще те амбицират - успех!
  10. scaldor

    Heavy Strings

    не виждам смисъл от дебели струни за 1/2/3-та струни аз съм със ghs 70-11 - бившият модел на Зак Уайлд LO сега се казват само heavy boomers или нещо такова най добрите струни с които до момента съм свирил перфектен палм мют на 6-та свободна настроена в ЛА(ниско ла разбира се) )))))) за стегнат хай гейн обаче иска eq преди усилвателя защото почват да идат много ниски които ако не ги резнеш - мажат обаче гъргори и бръмчи като харлей ))))) всичкото туй на лесполска китара с къса мензура няма грам разстройка струните ги има в xxxx но внимавай в картинката да не си потрошиш китарата или най малкото ключовете един приятел си спраска ключовете с по слабия вариант(със 60-ките) и забрави за строй по висок от РЕ ))))
  11. ok
  12. само джън-джън с GuitarRig3 набърже в комбинация със Superior 2.0 тоя път наместо AddictiveDrums всяко мнение е ценно! S20GR3-Testing
  13. мали ужас - те въртят сучат все зурна искат да докарат ма както и да е Калин е прав отсякъде - това е цезетка касио две импулсни вълни на по 25% в октава блъска леко на осцилатор синк ама не е абе туй прасе поне малко вибрато да добавяше бахти сухарията но щом му харесва аз не разбирам =
  14. само между другото JX8P е синта от прословутия "брас-лийд" на Europe от The Final Countdown на времето се носеха легенди че е DX7 или Oberheim OBX но...верният отговор е JX8P
  15. ако този линк е бавен ето друг: Click here to listen!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.