Jump to content
Българският форум за музиканти

Otveqn

Members
  • Мнения

    93
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    Китара, Пиано

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    307

Profile Information

  • Gender
    Male

Otveqn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Обществена Репутация

  1. Проблема се реши със галваничен разделител за 5лв от Конрад - два мъжки и два женски чинча, по средата с някакво малко пасивно устройство, което явно галванично разделя масата чрез някакви бобни (?). Казва се "Аудио филтър за автомобили / Ground loop isolator. Мониторите имат чинч входове, така че всичко е ок сега. Ако някой някога попадне на тази тема със същия проблем ето какво може да му е полезно за четене: http://forum.cockos.com/showthread.php?t=113721 DIY решение https://electronics-shop.dk/isolated_serial.htm - USB галваничен изолатор още на входа на usb-to https://bgaudioclub.org/showthread.php?10100-USB-%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80 - DIY от български форум за това как да си направиш USB устройството.
  2. Имам един преамп Presonus TubePre V2 със балансирани изходи/входове и със самостоятелно захранване. Предоплагам че и то може да свърши работа на DI box?
  3. Това, което казваш, съвпада до голяма степен с това, което този човек е описал: http://forum.cockos.com/showthread.php?t=113721 Въпреки това, ми е трудно да разбера всичко, което трябва да направя. Картата ми има само RCA и обикновени небалансирани изходи
  4. Здравейте! Току що си взех за първи път студийни монитори за да заменя hi-fi уредбата, която до сега бях включил към USB аудио-интерфейса-а си. Останах много неприятно изненадан от това че се чуват всякакви странни жужения и смущения - има някакъв постоянен тих жужащ звук, и всякакви други звуци, които се появяват когато мърдам мишката, скролвам броузер и подобни действия (налични при volume на 0 на интерфейса). От няколко часа чета за ground loops, и като че ли това е проблема, поради това че мониторите всеки си е със автономно захранване, а интерфейса e USB. До колкото разбирам това представлява проблем поради разликата в масите на мониторите и компютъра, към когото в включен USB интерфейса. Пробвах всякакви комбинации от контакти, разклонители, включване на компа в един контакт, мониторите в други и тн и нищо не работи. На едно място един пич казваше че е оправил проблема като е махнал масите от кабелите, които свързват изходите на интерфейса с входовете на мониторите. При мен нямаше ефект. Можете ли да дадете някаква насока къде и какво да чета, защото мисля че заседнах
  5. Здравейте! Наистина се извинявам ако всичко това по-долу са пълни глупости.В момента чета всичко във форума на тема екраниране и съм леко объркан. Извинявам се предварително ако писанието по-долу е плод на твърде много невежество! Когато разговарях с един съсед-инженер, той ми обърна внимание на сериозната разлика между "земя" и "маса" и ми каза, че според него е възможно 'масата' в ел. контакта да е, както казва Evtim Djerekarov - 'замърсена', и да допринася за шума на китарата, и това от своя страна да компрометира цялото екраниране (предстои ми да си екранирам китарата и евентуално да се смени опроводяването). Ставайки дума за това как масата на контакта може да влияе върху нивата на шума, той (съседа-инженер) започна да мисли дали е възможно да се изведе 'земя' от другаде. Тоест 'масата' на китарата от една страна и 'масата' на захранването на усилвателя от друга, да отиват в проводник (заедно или поотделно), който е заземен така, както се заземяват гръмоотводите например. (роди се по едно време и хрумването да се заземява в арматурата на сградата, което бързо беше отхвърлено като вариант) Не съм сигурен дали това, което казваш тук, има връзка с това по-горе. "(примерно, купувате един голям жак, но вместо да си правите кабел от него, свързвате извода на централната "клема" на жака с външната "земя", така че жака да заземява входа... )" Ако разбирам правилно, под "централната клема" имаш предвид онази част на жака, предвидена за сигнала (другата съответно е за масата). В такъв случай, ако вкараш такъв жак в усилвателя, които отвежда проводника предназначен за сигнал, в някаква "външна земя", то тогава от къде ще дойде сигнала (от китара) за този усилвател? Аз си представях обратното - че от кабела, който свързва усилвателя с китарата, има разклонение, което свързва 'масата' му с някаква външна земя. Демек някакъв Y кабел, от който стърчи някакъв втори проводник свързан с масата, който отива някъде другаде да се заземи. Или може би това е напълно безмислено, ако самия усилвател е заземен правилно. Ако нещата по-горе не са глупости, то предполагам, че звукозаписните студия имат съвсем различни изисквания към ел. мрежата и заземяването, в сравнение с обикновената репетиционна.
  6. :godbless: :godbless: !!!! Нечовек !!!! :godbless:
  7. Здравейте! В момента търся активни студиини монитори около 400-450лв. От разни различни сайтове прочетох добри неща за Behringer 1030a (http://www.musicworld.bg/bg/c_1068/i_27110/BEHRINGER_B1030A_Pair.html), а от друга страна познати ми препоръчаха M-Audio BX5A Deluxe (http://www.musicworld.bg/bg/c_1068/i_13717/M_Audio_BX5A_Deluxe_Pair.html). Щях да взимам от Томан.де, ама като гледам цените са горе-долу същите и тук. Някои от вас може ли да сравни и да даде мнение за тия монитори, или да препоръча други в тоя диапазон. Ще се използват в помещение около 3 на 5 метра, със среден таван. Предстои да се прави и акустично третиране. Знам, че в тази цена каквото и да се вземе няма да е качествено, но със сигурност ще е стъпка напред спрямо hi-fi колоните, които използвам в момента... Ще съм много благодарен за всякакви мнения!
  8. Хмм, аз си представях, че китарния кабел ще включа в di-box-а, от di-boxa ще взема XLR изхода - в преампа и от преампа пак с XLR в аудио картата. Чувствам се като теле в железница, тая индустрия живее заради такива дебили като мен, които не знаят какво си купуват и защо :D
  9. Аз също записвам китара директно в аудио интерфейса си и смятах да си взимам този DI-box - http://www.thomann.de/gb/behringer_gi100_ultra-g.htm . Преди да го взема обаче, се оказа че също така ще купувам и предусилвател, който ще ползвам за микрофон - http://www.thomann.de/gb/presonus_tubepre_v2.htm . Ако включвам китарата в този предусивател, ще отпадне ли нуждата от DI-box-a? В единия случай веригата е китара -> di-box -> preamp -> audio interface в другия - китара -> preamp -> audio interface Ще съм много благодарен на всякакви съвети!
  10. Нямам идея как да я продължа https://soundcloud.com/val-j/work-in-progress
  11. VSTi -ясно е че трябва всичко да се тества в съответната обстановка, ама няма как...Човека за когото го купуваме прави много кавъри на Цепелин и гласа му много прилича по характер на този на Плант (в тоя диапазон е и тембъра му е подобен). Това не знам дали има нещо общо с това какъв микрофон точно ще му пасне най-добре, ама нали за това пиша тук, защото не разбирам... Значи последно разбирам, че Scarlet-a e добър интерфейс, остава само да се уточни микрофона.
  12. Доообре, ново развитие. Намериха се още средства. Какво бихте казали за Rode NT2-A заедно с Focusrite Scarlett 2i2 ? Така махаме тоя миксер от веригата. Според вас адекватен ли е този аудио интерфейс за тоя микрофон? Добавям отново, че помещението е акустично третирано добре.
  13. По мои скромни наблюдения акустиката на помещението е много добра. Третирано е акустично и са вложени не малко средства - от акустиката не се притеснявам ни най-малко. Единственото което ме притеснява е миксера и предусилвателите му. Ако тези предусилватели не са качествени, сигурно няма да има никаква разлика между микрофон за 1000лв и микрофон за 200.
  14. Привет Възложена ми е задача да избера подарък за човек, който се занимава със записи вкъщи (няма да го плащам аз и няма да го ползвам аз). Тавана на бюджета е 600лв. Съответния човек си има репетиционна/студио и единственото нещо, което знам че не притежава, е кондензаторен микрофон за запис на вокали и акустични китари (в момента използва само динамични за всички записи). В момента за всички записи използва смесителен пулт с вграден аудио интерфейс - Behringer Xenyx X1622 USB ( http://www.thomann.de/gb/behringer_xenyx_x1622_usb.htm) Въпросът ми към вас е - ще бъде ли грешка да се вземе кондензаторен микрофон в ценови клас 500-600лв и да се използва директно с този пулт(без собствен предусилвател)? Всички предусилватели, които ми препоръчаха, изстрелват общата цена много нависоко и се чудя дали разликата в качеството ще е голяма при положение, че ще минава през този пулт, който като цяло е нисък клас. С други думи кое е по-добре - да се вземе само микрофон за 500-600лв, да се вземе по-евтин микрофон - около 300лв и евтин предусилвател за още 300 или няма значение какво взимам защото пулта е нисък клас и няма да се усети голяма разлика? Микрофоните, които разглеждах днес са следните: Rode NT2-A http://www.thomann.de/gb/rode_nt2a_studio_solution_set.htm AKG C3000 http://www.thomann.de/gb/akg_c3000_b.htm Интересува ме общото ви мнение за тая покупка. Моля бъдете снисходителни, наистина не разбирам още от записи и може би пропускам нещо важно... Всякакви мнения са добре дошли Благодаря предварително.
  15. Има ли някой на когото да не са му стигали 8гб RAM, когато е използвал много виртуални инструменти и други семпли? В момента си правя конфигурация за нов компютър и ще взимам най-вероятно 16 гб, но се чудя дали не е излишно...
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.