Онова по-горе за цифровите ефекти не е вярно. Boss SD-1 не е цифров и няма ADC/DAC конвертиране, но не е True Bypass (както май нито един Босс ефект).
Не е някаква черна магия тъя работа, нещата са логични и с малко образоване и разбиране на материята всеки може да си отговори на възникналите въпроси.
При True Bypass сигналът от китарата влиза в Input жака, минава през контактите на суича и излиза през Output жака, без да минава през нищо. При другите минава през буфер (дори като е изключен, игнорира се само баш ефекта, примерно нямаш дисторшън), който "пипа" сигнала в някаква степен. Както synchu каза - не непременно в лоша посока. Зависи от това какви кабели има преди/след това, качеството им (и качеството на буфера, разбира се). Свързано е със следното: дължината на кабела увеличава съпротивлението по пътя на сигнала и в комбинация с капацитивността на кабела (по-смотаните имат по-голяма) създават low-pass филтър, който реже високите честоти. И евентуално и "отслабва" сигнала като ниво. Колкото по-дълъг и по-гаден е кабела - толкова по-зле! Има тестове в YouTube. При ефект с True Bypass - в изключено положение на ефекта реално имаме по-дълъг кабел - сумират се дължината на този между китарата и ефекта + този между ефекта и ампа. При ефект с буфер имаме само дължината на първия кабел (между китарата и ефекта), защото буфера преобразува сигнала в такъв, че минаването през повече/по-дълги кабели не му влияе толкова. Затова първият кабел винаги е най-важен!
Най-просто казано:
При къс кабел след ефекта (ефект върху ампа, в луупър, на педалборд с друг ефект след него) - по-добре е True Bypass;
При дълъг кабел след ефекта (последен ефект в педалборда и 5-6-10 метра кабел между него и ампа) - по-добре с буфер.
Хора като Пийт Корниш например когато строят къстъм педалборди вземат под внимание всички тия неща и слагат буфери само на необходимите места. Иначе става мазало. Явен пример - 6 Boss ефектчета в техния си куфар, на изхода няма никой...
При активни адаптри горното май не важи... Не използвам (а и не планирам), така че изобщо не съм се интересувал как стоят нещата там.
Нещо такова... По-подробно и нАучно обосновано инфо - в нетя!
@Myself_vr
Защо конвертираш WAV -> FLAC, че после пак да конвертираш към WAV (АудиоСД-то си е точно уейв).?!?!!
Приготви си траковете на Wav файлове, дръпни си едно старо Неро портабъл (10-20МВ е) и избери да пишеш АудиоСД. Пъхни файловете, сложи им имена, активирай СД-Текст функцията и го запиши на .исо файл. Aко всичко е 6 после можеш да си пишеш въпросното .исо на дискове с опцията Burn Image.
Ако не можеш да се оправиш по интуиция - намери си някой туториал как се прави, гаранция има стотици!
1. 2TR In
2. Monitor Out, там са жакове. Кабелите ще са къси, пък и сигнала е такъв, че надали ще имаш загуби на честоти/шумове.
3. Прочети с какво ниво е сигнала от изхода Monitor Out.
4. Можеш в кой да е вход, с жак какъвто ти е на изхода на комбото.