-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Previous Fields
-
Инструмент
Акустични, Виртуални
Profile Information
-
Gender
Male
adamjones's Achievements
Newbie (1/14)
15
Обществена Репутация
-
хехе радвам се че звучат така, писани са със Studio Drums на NI. това е само демо, скоро пълната и до ошлайфана версия ,както и мн други тракове
-
Здравейте колеги! За пръв път пиша в този раздел и като цяло споделям в интернет пространството. http://soundcloud.com/no-rd-nord/mind-clash-the-agent Надявам се да ви хареса,звука за сега е зле, но имам човек в предвид който ще предаде нужното пространство и яснота. Интересно ми е какво ще кажете за смените в настроенията и композиционните решения... Поздрави Иво
-
Не разбрах точно какво търсиш... Ако разполагаш с миди клавиатура можеш да си свалиш няколко библиотеки които ще ти свършат работа. За акустична китара: -това е nylon -acoustic За електрическа: -Electri6ity както и -Cinematic guitars за китарни синтове и атмосфери.
-
Най-после и аз да пусна някое и друго парче тук
topic отговори на adamjones's vane в Авторска музика
Браво! Много ми харесва настроението което си постигнал. Качеството на микса също! В първия момент като го слушах си помислих ,че вокалната партия е от някой страничен проект на David Gahan. Успех с проекта! -
Най-после и аз да пусна някое и друго парче тук
topic отговори на adamjones's vane в Авторска музика
Браво! Много свежо ми звучи, звука също ми харесва! Няколко думи за вокала ? -
http://www.native-instruments.com/#/en/ http://audiobro.com/ http://www.projectsam.com/Products/Feature-Products/ Прегледай, харизай
-
Под пластмасово звучене имам в предвид ,че партиите ти (отделните инструменти) звучат неестествено (изсвирени и звучащи). Това се дължи най -вече, на две неща. Първо сам каза ,че си свикнал да работиш с електронна музика и съответно нещата опират до съвсем друга материя. Второ ,самите библиотеки и сосрсове които ползваш не са достатъчно качествени, или ако са -не си ги обработил достатъчно за да стигнеш абсолютния максимум на звука който позволяват. Въпреки ,че ако самия сорс не звучи добре, после след обработка най -вероятно ще звучи още по -зле. Също така, ако свириш акустична музика, просто забрави да правиш и поставяш всичко на бийт, неестествено е защото представи си група от 4ма души и всички свирят невероятно точно без милисекунда разлика (абсолютно невъзможно). За самия бийта -да играчка е, много при това ,но пък по -добре да цъкаш една нощ ударната секция и след това да се радваш на разнообразен трак. Какво ползваш ? Синтезатор или Вст-та. Ако ползваш Вст, мога да ти препоръчам няколко наистина добри инструмента които ще ти свършат много добра работа.
-
Без да коментирам съдържанието - така си го усещаш ,значи така трябва да е. (говоря за последния трак) Обърни внимание на на динамиката на парчето, велоситито на пианото и останалите инструменти - няма я никаква особено когато работиш с акустичен звук е много важно това да не ти остава на заден план. Също така панинг, всичко ти е в центъра и е с почти едно и също ниво като сила. Имам някак си пластмасов звук, обърни внимание на ефектите които ползваш. Когато работиш с акустични инструменти на компютър -опитай се да не поставяш всеки удар на бийт -много е квадратно и нереално, размести (по -принцип леко изоставане, може и по друг начин разбира се.) И тоя хи -хат в ляво дето ти е на всеки бийт също допринася за по горе казаното. Това е общо взето. Желая ти успех и развитие бтв Какво си използвал за соло виолата ? Поздрави Иво.
-
Проблема според мен с ползването на виртуални инструменти е по -скоро кривенето на звука. Тоест като почнем по веригата със Софт-а, инструментите и ефектите, като всеки компонент трупа от своя негатив точки. В този случей синта е с крачка напред.
-
@Nizo Не разбрах какво имаш в предвид под "острота" въпреки ,че първото ,което ми идва на ум е атак рейета :Д ето тия типчета например работят с Масив (въпреки ,че клипчетата са за гранулар синезис, във втория представят как си правят баса ако на някой му е интересно може да ги изгледа и трите) и крайния звука е доста брутален.Мисълта ми е ,че не не си прав за динамиката и "остротата". Но така ги чуваш нещата ти и вече си направил избор. П.С. Добре си се оборудвал иначе :Д
-
Аз съм за M -Audio. Имам лоши наблюдения върху Таскама... просто хората работещи във фирмата така и не приспособиха качествени драйвери, също така и звука не е нищо особено, докато при М-Аудиото разликата е чувстивителна. Не си казал, за какво точно ще използваш картата, кое ти е приоритет? Въпреки ,че този ранг карти няма кой знае каква такава... Нямам наблюдения върху Е -Мю. Успех с избора.
-
Защо мислиш че, VSTi отстъпват на аналоговите синтове ? Особено за стиловете изброени от теб, има достатъчно добри емулации. В момента, от наблюденията които имам (имам впредвид това което съм чул в музиката) е че в модерната електронна едно 70 % са виртуални инструменти и много малко аналогови такива. Веднага давам пример със NI - Massive, Absynth, REAKTOR 5, FM8. Разполагаш с пълната свобода в тях да правиш каквото се сетиш. От транс до неурофънк и басове и синтове стил Noisia можеш да постигнеш с горе посочените. Съветвам те да си вложиш парите в техника с която да надградиш периферията -Качествени колони или саунд карта, модули нз както прецениш. Така бих постъпил аз, каквото и да решиш успех!
-
Здравей! Първото което ми идва на ум е Battery на NI. Веднага след това Abbey Road drums серията 60' 70' 80' и Modern Drums отново NI. Прекрасни библиотеки, но най -добре се запознай предварително с всяка според стила който ти трябва. Малко са тежки, но имат и lite вариант който да речем ти хаби около 300мб от рам паметта. Всеки от изброените пакети е около 7ГБ така ,че имай и това в предвид. Поздрави Иво.
-
Тъй като следя нещата които правиш, реших отново да чуя семпълчето. + това едвам съм нагазил в дълбокото море на миксирането и звукообработката и е интересно и за мен. Чух го на монитори за разлика от предишния път (на слушалки. Сложих едно EQ ,както и един спектрал аналайзър за да видя звуковата картина. от 60 hz на долу има ненужни честоти, високите наистина идват в малко повече и след разлагането когато се сменя темата някъде между 112 и 140 hz трябва внимателно EQ на някой честоти. Но мисля ,че това си го забелязал и ти. Пък все още не са записани другите инструменти и когато дойде време на крайния микс ще е различно. Успех! Мисля ,че ще стане силно!
-
Плътен и същевременно дишащ звук, с достатъчно колор. Браво и от мен