Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Днес направихме един подробен тест на четири ампа и четири кабинета. Дидо да си каже пръв мнението :) После и аз ще споделя отзиви от моята камбанария girl_witch.gif

 

Апаратурите са:

 

Bogner Ecstasy 101B + Bogner 4x12" cab v30/h30 x-pattern

Engl Slow Hand Motion + Engl 4x12" cab v30 (siberian birch 14ply wood)

Hughes&Kettner TriAmp Mk II + Hughes&Kettner 4x12" v30 cab

Marshall JCM 2000 + Marshall 1960 4x12" JCM900 Lead cab

 

Китарата, с която правихме пробите е Gibson Les Paul '57 Custom Shop Black Beauty.

 

shootoutz.jpg

на снимката: Мистър Питкин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕЕЕ!!!! Това си беше преживяване отвсякъде!:)

Няма да коментирам качествата на инструмента с който правихме теста,

това си е за друга тема! :bravo:

Направихме пробите с Voodoo Lab Amp selector-a на Данчо за да можем да чуем всеки усилвател както поотделно,така и в различни комбинации ,а и всички заедно(голям трик,супер)!

 

Пръв беше Маршал-а!Ами...значи още с включването става ясно защо е толкова "легендарен" Маршалския крънч!;)

Kласика !Тон който не може да се сбърка по мое мнение!С оригиналния кабинет зареден с G12T 75,звука е малко остър,все посягах към presence контрола за корекция...или поне на мен така ми звучеше пред кабинета!Въпрос на вкус според мен,отколкото някакъв недостатък.

Както и да е с Гибсъна дори и чистия канал (с пообрани ниски на 9 часа,среда на 12 и височки на 3 часа) звучеше както си трябва!

Сега,на мен с Гибсъна гейна и на крънч и лийд канала на 15.00ч. и на макс ми стигаше макар че в определени ситуации и китара с по-слаб изходен сигнал ще потрябва Бустер или Овърдрайв пред усилвателя.

Пробвал съм такъв усилвател с гейн на крънч и лийд каналите на 13.00 ч. с Ибанец Турбо Тюбскриймър и с РАТ дистър(thanks,Nuno B.)и работата става много сериозна! :wub: Моментален "мод-нат" звук! :headbang:

 

После BOGNER Ecstasy!!! Мек,хубав звук,убийствен състейн с гейн на крънча доста преди максимума.Хубави,меки среди.Звук "за милиони"!Много "екстри" по панела за модификация на звука,дори не съм ги докосвал....!Звучи си всякак!Страшен усилвател!!!!Нямам думи!Разбрах защо много професионалисти го предпочитат!

Пробвахме го и заедно с Маршала..допълниха се перфектно по мое мнение-мекотата на Богнера с Маршалската "захапка"..ммммм,чудно!

 

Hughes&Kettner TRIAmp MKII 4x12" v30 cab!Този ми е един от любимите които Данчо има!Пробвахме (доколкото се сещам) "Амп 3" крънч.

Естествено сувсем друга окраска!Компресиран като Богнер-а,но малко по-"рязнат" в средата!На мен ми хареса!Пак въпрос на вкус,няма да се убеждаваме!:))) Хубаво се допълниха с Маршала,а като се включи и Богнер-а нещата станаха още по- "забавни"!Красота!!!

 

Engl Slow Hand Motion + Engl 4x12" cab v30 (siberian birch 14ply wood)!!!

 

Този усилвател го зная от край време,познавам предния собственик и съм свирил с него!

Хубав ,наситен звук,мало "по-слаб" в ниските от другите,може би от настройките,не обърнах внимание! :(

Модерен,наситен звук,хубав презънс и страхотен response!

 

 

Пробвахме JCM TSL-a през другите кабинети,на мен най-ми допадна през Hughes&Kettner 4x12" v30 кабинета.

Убедих се колко важен е кабинетът и говорителите-с друг кабинет и говорители дори реакцията на усилвателя се променя и СИ ЛИЧИ!чува се с "невъоръжено" ухо!!! Не съм си мислел че разликата ще е чак толкова голяма, но е така!

 

Какво друго да споделя?

Не мога да кажа кой е фаворитът,Даката ще даде мнение със сигурност!;)

За мен изживяването да стоя пред 4-те усилвателя свирещи ЕДНОВРЕМЕННО беше страхотно!!!Малеее....СТЕНА ОТ ЗВУК!!!!!!И как само се допълват....!

Страхотно!!!!

 

:rocker:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йееее,жестоки сте!Аз лично бих се чувствал като дете в сладкарница,но предполагам и за вас е такъв кеф.Поздравявам Дидо за включването във форума и да направите някой друг семпъл или даже видео да чуем зверовете как реват!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама да! Какъв е тоя шуутаут без семпли! Все едно да седна да ви обяснявам ква яка лютеница прави баба ми... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ама да! Какъв е тоя шуутаут без семпли! Все едно да седна да ви обяснявам ква яка лютеница прави баба ми... :D

 

http://forum.muzikant.org/index.php?/topic/75985-amp-shoot-out/page__p__529931__hl__shootout__fromsearch__1&do=findComment&comment=529931

 

 

Ето линк на тема за шутаут без семпли (от този форум) green_flying.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчерашния шутаут с колегата Питкин беше по-скоро спонтанен, отколкото планиран и организиран. Затова и не записахме нищо - не бяхме отделили време за сетъп на микрофони и т.н., но и семпли ще има малко по-късно - в същата тази тема. Ще ги направим специално за всички, които се интересуват.

 

Преди да споделя впечатления от амповете е добре да спомена, че адаптерите на китарата са със много сходни характеристики на PAF, а фретборда е абаносов.

 

Шутаута започнахме с Маршала. Горе Дидо е описал с какви говорители са кабинетите и затова аз няма да го повтарям, а направо споделям впечатление. Още с пускането на това животно става ясно, защо името Маршал е толкова популярно. Брутален звук със много присъствие, малко "изцъклен" във високите, но за това има корекции и всеки соли на вкус. Мощен саунд с една идея по слаб състейн от други хай-гейн ампове, но изключително присъствие и пробивност на тона. На мен лично адски ми харесва като звук, може би защото ни се е набивало в главата с години от албумите на любими банди. Просто идеален амп за цената си - като знам, че в еБей халф-стак Маршал може да се намери за около 600 паунда ...

 

Енгл-а е с много солиден кабинет, който веднага дава отражение. Мощен бас, но стегнат. Прекрасна среда, която ми е малко трудно да определя. Чудесен цвят във високия регистър. Доста по-различен от Маршал, но чудесен по свой начин. Ако се компенсира с ниво, ще е много пробивен на сцена или микс. Мисля, че много добре е измислен и направен като краен резултат. Страхотна динамика и достатъчно гейн и състейн, даже повече от нужното (при максимално усилен гейн). Бих го определил като амп с характер - оригинален и различен. Този модел е правен за Клептън и разбирам защо той не го е харесал и не се е утвърдил като продуктова линия - просто характера и гейна са по-скоро за Dokken, отколкото за Клептън :) Но тази характеристика мен ме устройва ИДЕАЛНО! :)

 

Богнер - ... от всичко по много ... Настройки, опции ... Толкова варианти за тон, че просто е трудно да се определи как точно звучи. Но веднага изпъква с някакво преобладаващо "месо", което не е нито в баса, нито във високите (както може да се предполага). И аз не знам как да го определя - ниска среда или нещо такова. Пълни тона със солидно "боди". Адски дефиниран и безкраен гейн и състейн при високи нива на гейн-пота. Врътките реагират в широк диапазон и чувствително променят тона, ако се заигравате с тях. Допълнителните опции могат да уплътнят тона във високия или ниския регистър, да свалите гейна тип плекси или да контролирате ексторшъна на говорителите ... Трябва да се чуе - каквото и да се каже - малко ще е.

 

Х§К ТриАмп - за първи път го чувам да звучи толкова брутално (с Гибсъна звучна като съвсем различен амп). Чак ме учуди ... Досега го ползвах с китари с определено препобладаващ среднист тон и явно не бях чул всичко на което е способен. Но този път с тази китара, която има по много от всичко - ТриАмп-а просто смаза! Брутален бас - много, но стегнат! Много цветен тон във високия регистър, доста по-малко среднист. При хай-гейн настройки първата ми мисъл беше "RAMMSTEIN"! Бях впечатлен от дефиницията в баса - страшно агресивен бас - но в никакъв случай дразнещ и не много. Просто стегнат и намясто. Явно китарата и абаносовия фретборд си казват думата и затягат баса. За брутална бичкия този амп е фаворит. Врътките реагират, но като като цяло не променят драстично характеристиката на ампа - не можете да го направите по-среднист например. Само можете да дооцветите тона - но в никакъв случай да го промените драстично.

 

Това са набързо моите впечатления. Не сме се спирали подробно на крънч опции и клийн канали, понеже изобщо не бяхме го планирали. Но ще продължим темата - убеден съм, че много хора се интересуват за още. Ще запишем нещо и ще пуснем семпли малко по-нататък.

 

Накрая на шутаута завърши с всички ампове звучащи заедно - което доведе до екстаз и смесица от кеф, болка в ушите и временно оглушаване или нещо от този сорт :) Извода е - Got To Hear It To Believe It! :)

 

Поздрави на всички и благодарим за интереса!

Редактирано от visiondann

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз конкретно съм заинтересован от Фендер на крънч каналите на тез зверове, така че ако ще правите решуут със семпли помислете и за това. Иначе на фона на описаното мога само да чета и да ми текат лигите :girl_cray2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз друго искам да питам дали сте отчели разликите в говорителите и кабинетите де.За Маршала разбрах че е с Celestion G12T 75.Другите с Celestion v30 ли са?И като правите семпли може да ударите с Фендер за да се чуе звука със синглите и на Гибсъна с хъмбъкърите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз друго искам да питам дали сте отчели разликите в говорителите и кабинетите де.За Маршала разбрах че е с Celestion G12T 75.Другите с Celestion v30 ли са? ... :)

 

Да, и Дидо е писал в неговия пост за разликите. Ако има още въпроси - моля!

Редактирано от visiondann

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕНГЛ е бившия амп на учителя ми по китара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама да! Какъв е тоя шуутаут без семпли! Все едно да седна да ви обяснявам ква яка лютеница прави баба ми... :D

Patient,be patient!!!!! :cheers2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пациента е прав - чакаме семпли.Мойта твърда глАва си е фен на Маршъл,но съм убеден,че и другите къртят. :thumbup:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.