Jump to content
Българският форум за музиканти

hed

Members
  • Мнения

    104
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    B.C. Rich ST-III

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male

hed's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Обществена Репутация

  1. Проблем за много лампови усилватели е реакцията и дефиницията на кривоча при свирене със заглушаване (а.к.а. palm mute). Маршала е ок в това отношение но ENGL-a е . Лично аз не бих го изтърпял да ми маже така заглушаванията - вместо да се чува ясно и отчетливо дж-дж-дж-дж да става взз-взз-взз-взз. Друг начин да го опиша е китарния звук на Chaos A.D. vs Roots. Въпрос на вкус. И двата албума са велики. Успех!
  2. synchu, съжалявам но вече разкрих смразяващата тайна на записите, т.е. вече не сме на етап "първо време", съответно предложените опции вече са невалидни. "Ужас е" е едно елегантно измъкване, оценявам го но все пак ще те помоля да ме почетеш с повече текст, бил той и в посока "ужас е", благодаря. Освен това VIP listed персоните не могат да използват готовите опции в темите ми
  3. И аз нямам кумири. И да, определено не ме разбираш
  4. Е то да съм го измислил аз - да ми кажеш да не се престаравам. Ама сега понеже на теб не ти харесва, да накарам всички които се прекланят пред звука му да спрат тутакси, не мога... Да не говорим че всъщност Томи Виктор е баш човека със звука, ама айде да не те затруднявам сега да ровиш кой пък беше тоя
  5. Под призива "не обръщайте внимание на звука" имах предвид че клатя и бъркам на места, иначе в контекста на звукоизвличане си ги удрям както бих ги ударил и на уембли Всъщност цялото нещо тръгна от идеята за това доколко важна е техниката за постигането на добър (тежък) звук (ако допуснем че има универсално определение за добър звук, каквото разбира се не може да има). В момента като цяло в тежките стилове цари едно интернационално преклонение към лампата, т.е. ако трябва да обобщя това "разбиране" - ако не си през маркова лампова глава и активни адаптери - не ставаш. В спор по темата, записах за тест домашното ми кубе в студийни условия, с цел да се опитам да извадя големия звук от малкото кубе и като резултат, без да се заигравам особено разбира се (аз съм леко мързел за тия неща) получих ето това: https://soundcloud.com/dreadsasho/randall1 Това е с китарка Ibanez ART100 с оригиналните пасивни адаптерчета -> Randall V2XM -> AKG Perception400 -> Digidesign 003 -> Pro Tools. Като изключим микрофона и протулсщината, цялата "верига" китара -> амп си е пасивно-транзисторна евтинийка. След малко EQ донагласяне, като цяло се получи приемлив звук според мен, с достатъчно обем, който даде достатъчно материал за размисъл. Дотук добре, обаче една вечер когато исках да си запиша малко рифачки да не ги забравя на момента, в изблик на творчество и технологична безпомощност (не притежавам вкъщи никаква звукозаписна техника), изрових едни скайп слушалки от тия най-евтините дето са с микрофон към тях като на пилотите и секретарките, заклещих ги в решетката на кубето (леко off-axis да кажем хаха ) и ги боднах директно в на лаптопа вградената карта и докато си тананикам рифчетата като идиот да не ги забравя, установявам че дори нямам качена програма на която да ги запиша, съответно пуснах уиндоуския саунд рекордер и така ги записах (със същата китарка). Максимално срамна звукозаписна ситуация. На другия ден донесох файловете в студиото, разделих ги на ляво/дясно на два трака и ги пуснах - еми, това е саунда който чувате на първите линкове. Заклевам се, не съм добавял дори EQ . Толкова ми хареса тоя звук, че наредих бас и барабани и понапомпах микса -> това е което чувате в горните линкове. Записите са стари, не съм я открил тая еврика сега, съответно не ми би хрумнало изобщо да занимавам когото и да е с простотиите ми, но вчера прочетох поредните коментари в съседната тема за това как "истината е скъпа... и лампова" (без да се обиждат колегите разбира се) и затова реших да споделя скромните ми впечатления относно моята евтина и транзисторна скайп истина. Защото преслушах доста от семплите в темата, някои от които са записани с фантастични китари, през страхотни ампове, озвучени с чудесни микрофони и т.н., т.е. опитах се да го намеря този хубав и скъп лампов звук и честно казано не го намерих, повечето неща ми звучат като записани с милин камък враца и се чудя в мен ли е проблема или не. Не искам темата да се превръща и в "транз срещу лампи", защото не ми е това идеята, по-скоро да провокирам малко размисли на тема "що е то хубав звук и непременно скъпо ли струва да се постигне" или нещо такова.
  6. Parni_Valjak - да Басурендер - мога да кача само китарките... Ама то и сега почват само чистите китари умишлено и чак после почва уйдурмата, та все тая. А и нали е важно не просто какъв звук си си направил, но и как влиза в микса. Затова им добавих среда.
  7. https://soundcloud.com/dreadsasho/krivo4 https://soundcloud.com/dreadsasho/skaip2 https://soundcloud.com/dreadsasho/punk4e Моля на първо време за субективни мнения от типа "кефи ме", "ужас е" и т.н., колеги Технологичните детайли ще ги побистрим при интерес по-натам. Леваченето ми откъм свиренье също моля да го игнорирате, всичкото това е само за тест, някакви random рифчета от първия път. Очаквам включвания и благодаря предварително. edit: не знам как се линква от саундклауда пинизчийски директно тук да излиза плеърчето, затова така, олдскул, с линкове, за което се извинявам.
  8. И лампова. A някъде Dimebag, Tommy Victor, Fredrik Thordendal и т.н. четат и тихо се смеят без глас.
  9. Обръщам се към организаторите на този форум. Най-тържествено искам да ви заявя мнението ми, както и мнението на много мои познати които доскоро ползваха форума, а именно следното: Форумът доскоро имаше точно 3 смислени причини да бъде посещаван: 1. Динамичен базар с множество обяви 2. Темата за търсене на музиканти и да речем - 3. Бърз и лек скин (не мога да се сетя за трета причина всъщност) И трите ги осрахте впечатляващо. Какво да правя в тоя форум, да си пиша с някакви 15-годишни кой е по-добър - Малмстийн или Сатриани? Или да чета съветите на самозвани корифеи от страната и чужбина за щяло и нещяло? Не мерси. Относно базара виждам че се вдига голям шум така или иначе и искрено се надявам да осъзнавате вече каква колосална грешка направихте. Темата на форума е възможно най-бавната, докато ми се зареди месинджъра и съм изгледал половин песен в тубата, а накрая се оказва че и не мога да си пратя съобщението защото юзъра не можел да получава такива. Абе вие луди ли сте?????? Съжалявам момчета за острия тон, но може да видите откога съм регнат тука, винаги съм бил примерен потребител, вярно рядко влизам, ама по-нелогично "развитие" на форума не бях очаквал, честно. Дойдох сега да пиша на един човек, че ми трябва и - просто не мога да си свърша работата... От предобряне. С една дума ЕВАЛА.
  10. Да знам, аз така и правя, но това не значи че работата се "оправя" с това. Сайтът и без това е безумно бавен откакто е с новия скин, а това е още един клик в повече. А и просто не мисля че е редно да бъде така.
  11. Моля оправете менюто за изпращане на лични съобщения. Когато цъкна да изпратя лично съобщение и банера на mmg-music.com продължава да стои отгоре и не мога да попълня полетата.
  12. Аз не съм опитен музикант, за разлика от всички останали взели отношеное по темата но - първо трябва да се замислиш за какво го правиш това. Каква е целта Ако говориш за образование, както си оазглавил темата, то нямаш много варианти. В Консервваторията ще ти искат солфеж със сигурност, ако това е достатъчно да те спре, но пък ще се докоснеш до машини на времето, които ще ти показват неща като това как да режеш и лепиш лента, което всъщност е яко, иначе ако искаш модерно - в НБУ има специалност от типа "Компютърни системи в музиката" или нещо подобно, която ще изпразни джобовете ти а защо не и съзнанието ти от съдържание. Там, някъде към 3-ти курс евентуално започват отдалече да опипват почвата що е то компресор, А/Д конвертор, EQ, сеплираща честота и т.н., за сметка на това ще си запознат в детайли с творчеството на видни наши "електронни музиканти" преподаващи основите на ГЕНЕРАЛ МИДИ продавайки абстрактните си J-M Jarre wannabe творения като учебен матриал. В крайна сметка ще излезнеш оттам със самочувствието и дипломата на профи, с която да се надуваш пред познати, но после като решиш да отвориш примерно gearslutz форума и видиш че нищо не разбираш от каквото си говорят там нещо хората и ще усетиш че работата не е на добре. Остава вариантът на VSTi, пак казвам ако говорим за тапия. Ако просто искаш да се развиваш в тази област чисто практически, едва ли има по-подходяща и лесна държава от България за да се занимаваш с тонрежисура на някакво начално до средно ниво. Тъй като тук няма закони, абсолютно всички DAW платформи са на твое разположение, както и всички възможни плъгини, както и всички книги по темата, някога изкарани в електронен формат, форуми и т.н. Почваш да теглиш, четеш, инсталираш, записваш и пробваш. После си слушаш миксовете и ги сравняваш с купешките Можеш да си намериш работа в някоя репетиционна, не за кинти а за опит, оттам евентуално да се престрашиш да направиш няколко лайфа на някоя училищна банда, оттам в някое клубче, и така лека полека да навлезнеш. След няколко години прекарани по дупките в безмислени саундчеци на вехтошарска техника и с -25% по-малко слух, ще можеш да си пиеш бирата самодоволно докато ученичките дошли да гледат групата която озвучаваш те зяпат с респект, защото вече си направил име в средите като добър озвучител/тонрежиьор. Таванът е да ходиш да правиш звук на международни мероприятия организирани тук, разни фестове и концерти на западни банди и да гледаш как го правят на запад и ако можеш да навържеш контакти и да се развиваш в тази посока. Или да си сглобиш свое домашно студийце и да твориш с младите таланти на България. Вариантът да бачкаш за някой друг в някое от "известните" студия ми се струва лишен от преспективи, затова не го предлагам. Помисли за какво ти е цялото това нещо и дали си струва и ще намериш решение
  13. Единствените нови интересни модели са сигничърите на Stephen Carpenter... Особено 7 и 8 струнките.
  14. hed

    труден въпрос

    Защо не разгледаш някой по-класически Schecter също така може би...? Все пак и типове като The Cure също свирят с тях, не е само за метъли. Тамън отвориха магазин наскоро в София.
  15. Babyface Bob RockoBG - John Peel и особено погледни тук List of Peel sessions . Това е THE MAN
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.