Jump to content
Българският форум за музиканти

Roevers

Members
  • Мнения

    144
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    8-bit + filters

Contact Methods

  • Website URL
    http://secondbody.net
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    exploded

Roevers's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Ползвал съм Kaoss Pad KP3 и мисля, че ефектите като цяло не са с добро качество. Същото мога да кажа и за Electribe серията. Ревербите звучат супер изкуствено, флейндж, компресор и т.н. са сложени колкото да се каже, че има от всичко. Някои видове ефекти имат нужда от настройване на поне 3, 4 параметъра, за да си докара човек саунда; де факто този X-Y touchpad, макар и ефектен, може да управлява само два параметъра. Т.е. останалата част от настройките са по подразбиране и не могат да се бъзикат. Дисплеят, по моему, е ужасен: FLT1, CP2 и прочие е единствената информация къде се намираш. Разбирам, че е за работа на тъмно и с големи цифри, но чак такава пестеливост e ненужно в повече. Това важи за всичките диджейски машинки на Korg (Electribe и т.н.). Входът за микрофон е почти неизползваем: клипва изключително лесно, криви звука и е шумен. Входът е с голям жак. Отзад пък входовете и изходите са на чинчове, а цялата система много лесно дава брум. Падовете за loop са ок, макар че единственото, което можеш да правиш с тях, е да им сложиш ефект. Въобще loop е най-адекватната функция. Kaoscillator пък работи с готови запаметени саунди и нищо повече. Ако ти допадат - ок, ако не - нищо не можеш да направиш. Това, че може да се свири на touchpad-a вместо с клавиши, не е иновация, а по скоро минимализъм и орязани функции. Не знам, може би пък е въпрос на предпочитания. И какво искаш да правиш. За диджействане - комбинация от 2-3 такива машинки плюс грамофони е перфектна. За всичко останало - мисля, че не. Като изключа качеството на ефектите и звука като цяло, както и орязания интерфейс - хващат окото.
  2. Roevers

    Dynamic Midi Velocity

    Някои VST инструменти имат контролери за атака и т.н както и за volume. Погледни кое CC регулира атаката или volumeto. Наистина ако не филм, то поне презентация се получи. Със слайдове.
  3. Roevers

    Dynamic Midi Velocity

    Сега го отворих и може би разбирам защо ти ги пуска една по една. В този режим: А можеш да рисуваш линии и криви в този: (Извинявам се за абсурдните цветове) Другият може би по-груб вариант е директно при общите тракове > десен бутон > envelopes>show clip envelopes>velocity. после имаш в бутоните моливче, с което да "рисуваш" съответната крива. PS: в piano roll не трябва да са ти селектирани отделни ноти, или трябва да са селектирани всичките.
  4. Roevers

    Dynamic Midi Velocity

    Piano Roll view, долу са чертичките на velocity-то за всяка нота.
  5. Някои софтуерни семплери продължават да ги поддържат или конвертират. със сигурност може да се изрови нещо интересно, само че според мен стари неща, които наистина си заслужават ровене, са библиотеките за AKAI. За тях се е произвело страшно много и общо взето,процентът на използваеми звуци е по-голям.
  6. И да не намериш карта, в нета е пълно с банки за DX, които можеш да прехвърлиш по MIDI с компютър.
  7. KORG са произвели една NANO серия , не съм сигурен дали в България се продават вече, но би трябвало? Цената им е доста ниска и са ултра малки. Единият е точно с фейдъри и врътки. Btw, подрепям за фейдърите и врътките. Някак зависи от параметъра. Ако е за регулиране на нива, фейдърите са по-удобни, ако е за параметър, на който нулата е по средата и от нея въртиш плюс и минус - врътките, а и те обикновено имат някакво леко застопоряване в центъра, за да може да се усети. На миксерите например, еквалайзерите винаги са с врътки. По едно време бях доста запален по живия контрол с MIDI и накрая установих, че нормалното ми е максимум 4 контрола.. плюс два-три , дето доста по-рядко се налага да се променят. Първо, че на абстракната матрица на контролера трябва добре да си запомнил кое къде ти е; и второ, самите синтезатори нямат нужда от толкова много промени в реално време - банално, обаче филтъра с резонанса си остава най-полезното за оформяне на звука, плюс някакви други параметри според синтезатора - най.често ефекти, но да си настройваш формата на вълната, envelope и т.н. на живо, вече ми става малко объкващо, говоря за на живо. Иначе, при композиране, когато не се налага да правиш всичко наведнъж, пак някои контроли предпочитам да ги въртя с мишката именно защото ми е по-трудно да си запомня кое къде ми е на контролера. Лично мнение. Уточнение - ако говорим за смесване с Ableton или нещо от сорта, е друга работа, на мн мисълта ми беше по-скоро за vst-инструменти
  8. Roevers

    Cakewalk Sonar

    Когато вкарам каквото и да е видео в Сонар, програмата започва да реагира по-бавно. И нямам предвид, че аудиото пука или дропва - просто за всяко действие почва да се бави. Кликна с мишката на някаква позиция - минават коло 2 секунди, преди да премести брояча. Давам соло на някой канал - 2 секунди преди да го направи. Натисна play - 2 секунди преди да тръгне... дори в най-проста конфигурация с два-три трака, (eq може би все пак и и с един-два ефекта.). Т.е. убеден съм, че не е от претоварване на процесора, паметта и т.н. Отделно и видеото от време на мреме прескача. Говоря за лаптоп. Сега, разбирам, че видеокартата не е от най-великите. Само че правя същото нещо в Reaper и - всичко тече нормално! Значи можело. Та дали нещо не е настроено както трябва в Sonar? Или в самите кодеци за видеото, които използва? Уточнявам, че слагам видео в Сонар чисто и просто за референция, когато се налага. Но се забавят и най-простите операции. Та, откъде тази нелепост?
  9. Roevers

    Propellerheads Record

    Ееееееее крайно време беше да използват и това име! - след Rebirth Recycle Reason Reload Refill... Вярвам, че ако един ден направят софтуер за видео, ще го кръстят Render ...
  10. Първото, което ти трябва, е някаква хост програма (секуенсерна програма), откъдето да го използваш с всичките му канали. Защото ако вземеш EWSQL сама по себе си, дори и със синтезатор (приемам, че под синтезатор разбираш просто MIDI клавиатура), ще използваш само един канал с един инструмент от "оркестъра". Cubase, Reaper, Sonar са от най-популярните секуенсерни програми. После, за клавиатурата, тези неща принципно се наричат virtual piano, virtual MIDI keyboard, нещо от този род. Например току-що попаднах на това - http://www.granucon.com/vmk.html и това - http://bome.com/midi/keyboard/, но съм виждал поне 4 подобни. номерът е, че оттам нататък ти трябва и виртуален MIDI порт, който да пренася контролната информация от едната програма към другата. Вж. http://www.nerds.de/en/loopbe1.html. Мое мнение, че точно този Symph Orchestra не е най-подходящия за такова пробване - първо защото там различните инструменти са разпределени по различни октави, строго в техния си диапазон, напр. басите са само в най-долните октави, флейтите - само горните и т.н., - с компютърната клавиатура имаш максимум 3, и то с големи акробатики. После, защото губиш цялата динамика по този начин. И накрая, защото е излишно тежка, но това е друга тема. Изобщо, консултация на живо наистина би била много по-полезна, ако някакви основни понятия не са ти ясни - в един форум всичко трябва да се описва с думи стъпка по стъпка, докато с показване много по-лесно би го разбрал.
  11. Да, свързват се единствено по MIDI и не е нужна друга съвместимост. Не правиш ъпгрейд на Triton-а, просто с неговите клавиши ще свириш на модула. Никаква друга съвместимост не е нужна, т.е. ако наистина мислиш клавира си за остарял, можеш дори да го продадеш и да си вземеш само MIDI клавиатура с клавиши, които ти харесват. -Модулът не управлява синта. -другите октави в никакъв случай няма да бъдат глухи. Не ми става много ясно за колко октави са семплите, но могат да се зареждат звуци отвън, така че това не е сериозен проблем. -собствено захранване - да. - най-добре си изтегли упътването и го разгледай подробно, що се отнася до съвместимост на звуци и такива неща
  12. Именно де,просто ти трябва някаква комбинация от преходници - или специален кабел -за да вкараш два големи моножака в малък стерео.
  13. Имаше някаква подобна тема: ако записваш два моно-канала най-чистото решение е в стерео входа да ги прокараш като ляв и десен канал, тогава ти трябва просто един стерео вход.
  14. Roevers

    Slicer софт

    Можеш да пробваш в Guitar Rig да използваш някой modifier - EnVelope или секуенсърите - и да го вържеш напр. към волюм педал, или към самото тремоло. Това при положение, че питаш за нещо в реално време.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.