Jump to content
Българският форум за музиканти

tanov

Members
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tanov

  • Rank
    Ослушващ се
  • Birthday 12/04/1979

Contact Methods

  • AIM
    vladi_tanov
  • Website URL
    http://mixperience.net
  • ICQ
    171826674

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Sound Engineering, Software Development, Electronics

Recent Profile Visitors

171 profile views
  1. tanov

    Търся билети за Iron Maiden!

    Аз имам един платинум 140лв. за продан.
  2. На мен "The Queen Of Winter" ми звучи като пиеса за соло барабанче - яко стърчи. Иначе семпъла е убийствен
  3. Точно в една книга за запис на барабани имаше подобен израз - "барабани за $10 000 могат да звучат лайк шит и шит барабани могат да звучат като барабани за $10 000" Но колегата е прав за стила музика - там се набляга на саунда, а не на великата композиция
  4. Не знам, може би толкова години се занимавам със семпли, че ми е писнало и за това говоря само за акустични сега
  5. Е те нали са гъзари некви - не са ли осигурили хубави тракове акустични? А семпли има клип в тубата, че и металика ползват за '91 Но просто като се прави нещо на ниво е недопустимо да си личи, че са ползвани семпли, а за мен тва винаги е очебийно. И все пак да не забравяме, че семплите са акустични барабани, които някой добре ги е направил, т.е и акустичните могат, стига да знаеш как Така се връщаме в 80-те, когато тригерите бяха модерни. И ми е много смешно в БГ, че записват с микрофони, вместо направо да сложат тригери (така и така микрофоните са им пълен шит и не участват в микса)
  6. Сега пробвай да ги направиш същите без да ползваш семпли
  7. tanov

    A Smile Of An Angel

    Оправи барабаните и ще стане супер
  8. tanov

    Bee In The Bonnet!

    Няма ли къде да се чуе с по-високо качество? В тубата няма как да се прецени саунда...Иначе парчето е готино!
  9. Като цяло звучи добре и във втората част идва един много сбъркан перваз с много лоу-мид.
  10. Нямат нищо общо с натуралния хай-енд звук на барабани - само едно пльокане се чува , но за този стил музика трябва да са така. Иначе няма пауър.
  11. tanov

    "Тъмен ден" - Nemo

    Нещо не мога да отворя линка
  12. tanov

    Direct Injection (DI) Boxes

    В твоя случай няма особен смисъл от ди-бокс. С твойта верига правиш сигнала от небалансиран в балансиран и после в линейния вход отново го правиш небалансиран. Импедансната конверсия също няма значение за теб, тъй като линейният вход на картите е достатъчно високоомен, за да не се скапе сигнала. Единствено не знам как ти стига нивото за запис.
  13. tanov

    Direct Injection (DI) Boxes

    Да, авторът го е написал, но някой отгоре писа, че след процесор примерно няма нужда от ди-бокс - е ако е дълъг кабела до миксера има нужда
  14. tanov

    Direct Injection (DI) Boxes

    Пропускаш и една друга много важна функция на ди-бокса. 1/2 от функцията му е да съгласува импеданса, но другата 1/2 е да преобразува сигнала от несиметричен в симетричен. Ако записваш с къс кабел може да нямаш нужда от симетриране, но ако си на сцена или студио ди-бокса се ползва основно за симетриране. А основната идея на симетричната линия е да се избегнат смущения (предимно брумът от мрежовото захранване).
  15. tanov

    Compressors

    Да, еквалайзерите са най-голямата маркетингова измама. Може да видите много Null-tests в нета. Но в същото време хубавите еквалайзери имат и добри страни. Примерно еквалайзерът на Cubase 5 има проблем с ниския и високия шелф - не се ограничават съответно честотите клонящи към 0 и 22кХз (в зависимост от семплиращата честота). Следователно за ниски честоти се получава нещо като постояна съставка в сигнала (DC) и програмата се омазва яко. При високите честоти пък се проявява проблемът с anti-alias филтрирането на честотите над семплиращата честота разделена на 2 (теоремата на Найкуист). Примерно EQ на Sonnox мисли за подобни проблеми, освен това има високочестотен и нискочестотен филтър, с които можете да ограничите лентата сами. Но да се върнем на компресорите. Принципно хубавите компресори се характеризират с бързо време на отдействане, без това да води до изкривявания и "дишане" на резултатния сигнал. Ако трудно може да се чуе на слух, то това лесно може да се види с идеални тестови сигнали, като синусоида или бял шум.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.