Jump to content
Българският форум за музиканти

noflip

Members
  • Content Count

    496
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Excellent

About noflip

  • Rank
    weighted companion cube
  • Birthday 02/12/1985

Previous Fields

  • Инструмент
    Голем

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  1. Е, честно казано се намират някакви нормални грамофони из българските сайтове. Ето един пример, за който се колебая: http://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%E2%80%9311819124/yamaha-p-350-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%84%D0%BE%D0%BD Проблемът тук е правото рамо, за което четох, че може да е проблемно намирането на нова доза, когато се наложи да я сменя (иначе спрямо обявата дозата е чисто нова). Иначе ако имам 600-700 лева, които да отделя няма да се занимавам да търся, ами ще си намеря един ползван Technics SL-1200 MK2 и така.
  2. Нещо такова - имам достъп до адски много плочи, голяма част от които са стари Балкантон издания. Много от тях ги няма в дигигална форма, Също така искам да използвам филтъра на миксера, когато записвам. Не целя да докарам чист звук - даже обратното - гоня lo-fi саунд. За мен няма голямо значение дали ще сложа някой wav файл в Live или ще натисна Record и ще запиша някоя фраза от плочата. Освен това искам с времето да понатрупам колекция от плочи, които да си слушам и все от някъде трябва да започна.
  3. Привет, колеги! Търся си грамофон 2-ра ръка. Последните няколко дни прекарах доста време в olx и другите подобни сайтове и ако не друго - избор има. Проблемът е, че има прекалено голям избор и като човек, който никога не е притежавал подобна техника предпочитам да чуя мнението на хора, които са имали вземане-даване с грамофони. Ще го ползвам основно за семплиране, но това не пречи да си слушам и музика на него като понатрупам плочи. Преусилвател/миксер съм предвидил, остава само да избера какво точно да си взема. Не търся някой dj-ски модел, belt drive би ми свършил добра работа, но не бих отказал и някой direct drive модел с pitch контрол - най-малкото от креативна гледна точка. USB модел би ми свършил работа за целта, но доколкото разбирам тези грамофони са под всякаква критика. Най-големият проблем при избора ми идва от дозата и иглата. Има прекалено голям избор за да мога да се ориентирам какво да търся. Някои грамофони се предлагат без доза и се чудя дали има смисъл да се занимавам с такива обяви. Също така доколкото разбирам има разлика между дозите за грамофони с право рамо и останалите - има ли смисъл да си купувам такъв и трудно ли ще си намеря подходяща доза, когато се наложи да я сменя? Като цяло бих се зарадвал на всякаква информация относно тези машинки. Пробвах да търся инфо по чуждестранните форуми, но там за съжаление дискусиите много бързо прерастват в дребнави аудиофилски спорове Готов съм да отделя между 100 и 200 лева за грамофон втора ръка, като 200 бих дал само ако попадна на някой грамофон от по-висок клас за по-малко пари. Благодаря предварително!
  4. Та в крайна сметка се оказа, че проблемът в уравнението съм аз и моите знания, относно това как се работи с Live. Когато заредя семпли в Drum Rack-a контролера автоматично започва да контролира Simpler-ите на падовете. Десен бутон върху Drum Rack-а > Lock to Control Surface 1 (MPD32) и всичко си идва на мястото.
  5. Ако визираш Vyzex Editor-a - той се ползва само за ъпдейт на firmware-а. На фона на всички brick-нати MPD-a не ми се пипа там Фабричните настройки на продуктите на akai няма какво да ги коментираме - върнах MPC Studio-то си само след седмица точно заради това. Както и да е - мисля, че намерих проблема и май аз сам съм си виновен: Slicing preset-ите, които съм си създал и съм запазил в User Library>Defaults>Slicing, са базирани на "Built-in" preset-a, който има предварително зададени macro-та с удобни за мен функции. По някаква причина при него knob-овете не се map-ват за macro параметрите, ами за някакви други неща. Намерих оригиналния default drum rack preset и се оказа, че при него няма проблеми и knob-овете са си map-нати по default за macro-тата. Сега просто трябва да си преправя всички preset-и и би трябвало да са ок нещата.
  6. @donwarrior: Това е така, но за съжаление не решава конкретния ми проблем. Аз искам когато отворя нов Drum Rack 8-те knob-а да са автоматично map-нати за 8-те Macro параметъра, както е в Live Lite 8. Дори и да си направя default template за Live Suite 9 с няколко Drum Rack-a пак ще ми се наложи да отворя нов, ако ползвам функцията Slice to new midi track върху някой wav loop и ще трябва отново да map-вам ръчно knob-овете. @musicman: Не се сещам за кой редактор става дума. Ако говориш за MPD Editor Software-а, който се инсталира за MPD18 - при MPD32 няма такъв еквивалент. Почти всички функции на този софтуер за интегрирани в самия контролер. Принципно съм почти убеден, че има начин за това. Първата причина я споменах вече - Live Lite 8, който идва на диск с контролера, е set-нат по този начин. Втората причина е, че всеки път, когато отворя нов Drum Rack. knob-овете са сетнати по default на едни и същи параметри. Това значи, че Live има някъде някакви настройки кой CC за какво да бъде map-нат по подразибране. За съжаление Google не помага особено.
  7. Здравейте От около половин година работя с Ableton Live. Наскоро си купих akai MPD32. Въпросния контролер идва с орязаната LiveLite 8 версия на Ableton. Хубавото при нея е, че когато MPD-то е свързано и отворя нов Drum Rack на някой миди канал, 8-те knob-а на контролера се map-ват автоматично на 8-те Macro-та на съответния Drum Rack. Това е доста удобно когато се ползват няколко Drum Rack-а в един проект. За съжаление това не се случва в Live Suite 9. Контролерът се разпознава без никакви проблеми, pad-овете са (що годе) добре map-нати, 8-те слайдера си се map-ват за volume-а на първите 8 канала в миксера, transport контролите са ок Само 8-те knob-а се мапват автоматично към съвсем други параметри, които не ме засягат и се налага всеки път, когаго отворя нов Drum Rack да map-вам ръчно тези knob-ове към macro-тата. Не отнема особено много време, но е досадно. Въпросът ми е някой знае li как мога да променя в Live Suite 9 за кои параметри (в случая Macro 1-8) да се map-нат автоматично тези 8 knob-a, когато отворя нов Drum Rack?
  8. Здравейте, Аз също съм навит за някоя друга колаборация. Стилове: dubstep, dnb, trip hop, house, uk garage, ambient, dub, techno и прочее, Пишете тук или на skype: a_head_aerosol Работя основно с Reason 5.
  9. noflip

    Reason

    Имам един въпрос. Някой знае ли дали е възможно да се сложи Combinator вътре в друг Combinator? Бях чел преди време, че е възможно, но започвам да се съмнявам, тъй като пробвах всякакви начни и не се получава. Принципно съм на Ти с Reason, но досега не ми се беше налагало да правя подобно нещо. Google не ми помогна особено.
  10. Добро е, има идея. Като критика, мога да спомена, че изглежда малко празно от гледна точка на перкусии. В dubstep-а е доста застъпен момента със swing groove-a, което дава така нареченото клатене на бийта в този стил. То идва пряко от UK Garage сцената, от където произлиза и dubstep-a. Насоката, която си подхванал, при която бийта звучи празен е правилна, но поне според мен е добре да има тук там някое неравномерно hat-че или ghost snare-че. Оттам идва усещането за double time tempo. Това, което аз правя, е да наредя kick-а и snare-а като за 70 bpm, а перкусиите и чинелите като за 140 bpm. Понеже виждам, че си фен на Flux Pavilion, ще дам един такъв пример. Още в интрото се усеща тази техника. Успех.
  11. 1 - стана ми интересно след това изказване да чуя някой твой трак... особено как точно ти звучат kick-a и subbass-а ... 2 - да, като изключим темпото, syncopated drums, double time и още едно не-задължително нещо..... а... да... SUBBASS!....
  12. Vocoder. Но имаи предвид, че Vocoder-a само кодира самият глас. Звука, с който ще замениш човешкият глас трябва също така да дойде от някъде, примерно синтезатор.
  13. Сори, но точно тук грешиш. Понеже слушам пънк откакто се помня (много преди да ми мине през главата да се занимавам с електронна музика), не знам как хората все още не могат да усетят пънка ТОЧНО в днб и дъбстеп музиката. Хайде пък да не е... По тази логика човек не трябва да слуша траш ако не е на концерт или не се опитва да си изпочупи дома? ПС: или аз съм зле, или нещо quote-a не работи както трябва
  14. Здравейте, колеги Бих се радвал ако можете да ми предпожите някой audio converter с повечко възможности. В момента конкретно ми трябва сотуер с който да обърна FLAC в WAV. Google беше така добър да ме залее с един тон спам програмки, които орязват крайния формат по един или друг начин и реално не вършат работа. Идеята е, че конкретният файл ми трябва в Wavelab, но моята версия не поддържа FLAC. Да го обръщам в MP3 и после в WAV обесмисля всичко, така че ще съм ви благодарен ако можете да предложите нещо. Мерси предварително.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.