bobalan Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 става е за каса. Дори по-добре отколкото за вокал на живо. А малко се объркахме по темата "подходящ" ако имам всички микрофони на този свят в неограничени бройки бих взел см57 за китарното си кубе и това е. За фус - може и там да сложа см57, ама може и акг 224 или роденце лампено некое... За барабанче бих си избрал бета57, за чинели - нещо от типа АКГ 414, за вокал на живо бета58, в студио нойман У67/87.. Ако на концерт трябва да озвуча група и ми дадат да избирам м/у 20броя см57 и 20 броя нойман у67 май бих избрал 57цата Цитирай
Fortissimo Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 Надявам се че говорят хора ,които са записвали барабани и имат поне 100-200 часа опит(stage&studio). Цитирай
docc Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 Изборът на микрофони за озвучаване на барабани(Rec. или Live)се затруднява по-скоро от богатият избор на подходящи модели.Поради характера на възпроизвеждания звук(сравнително краткотраен и с мощен пик),почти всеки микрофон може да бъде експериментиран върху барабан.Разбира се,с времето и практиката,определени модели са се наложили като World Standart и то при дадени обстоятелства - напр.: Live-Snare-SM57.Смятам,че е малко пресилено да се дават определения като "боклук" и "върхът",когато се касае за барабанни микрофони. За SM57 съм напълно съгласен,че е много полезен мултифункционален микрофон(и не скъп),мкар че славата му се върти около Snare и Giut.Cabs. М88 е един от любимите ми микрофони и го препоръчвам горещо за всякакво приложение.Убеден съм,че ако цената му не беше около 3 пъти по-висока от тази на SМ57,щеше да е по-използван и обсъждан.А основният му "проблем"е,че в този ценови клас се на мира друг "могъщ" Multipurpous стандарт: MD421. Бих предложил при възможност,да се обърне внимание и на моделите АTM25 и ATM23 на Audio Technica. (дотук споменаваме само динамични модели). Озвучаването на чинели и O.H. - мисля че е друга тема. Цитирай
bobalan Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 Надявам се че говорят хора ,които са записвали барабани и имат поне 100-200 часа опит(stage&studio). не, просто много чета Цитирай
synchu Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 Надявам се че говорят хора ,които са записвали барабани и имат поне 100-200 часа опит(stage&studio). не, просто много чета "...и слушам батко. А, къде е батко?" Цитирай
Fortissimo Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 Галя пита нещо , а темата се разводни мнооого. Така не можем да и помогнем качествено. Цитирай
synchu Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 Не бих казал. Като се изключат 2-3 поста плява, останалото е ценна информация. Разбра се, че най-добре е да се чуят и двата микрофона как звучат и тогава да се избира, което не знам как ще се уреди за АКГ-тата. Иначе от другите предложения дотук изкласиха МД421 (който като цяло си е универсален микрофон), и пак си подкрепям М88 (който пак си е универсално оръжие) и оттам нататък са екзотики (или по-точно нетипични решения). Но при положение, че има СМ57, ако саунда си ти харесва не виждам какъв е проблема? Цитирай
Katsko Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 заложи на надита и кадове и няма да сбъркаш,освен ако не правиш про записи,което не мисля че ти е приоритет Цитирай
AccesS Отговорено Април 8, 2006 Автор Отговорено Април 8, 2006 еми то аз и сега си имам сетче Shure PG drum kit и ми се струват добри.ама за новите бъчви ми се искаше нещо по добро. както и да е,ако си намеря достатъчно SM57-ци ще си взема тях. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.