Jump to content
Българският форум за музиканти

микрофони


Recommended Posts

става е за каса. Дори по-добре отколкото за вокал на живо.

А малко се объркахме по темата "подходящ"

ако имам всички микрофони на този свят в неограничени бройки бих взел см57 за китарното си кубе и това е. За фус - може и там да сложа см57, ама може и акг 224 или роденце лампено некое... За барабанче бих си избрал бета57, за чинели - нещо от типа АКГ 414, за вокал на живо бета58, в студио нойман У67/87..

 

Ако на концерт трябва да озвуча група и ми дадат да избирам м/у 20броя см57 и 20 броя нойман у67 май бих избрал 57цата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изборът на микрофони за озвучаване на барабани(Rec. или Live)се затруднява по-скоро от богатият избор на подходящи модели.Поради характера на възпроизвеждания звук(сравнително краткотраен и с мощен пик),почти всеки микрофон може да бъде експериментиран върху барабан.Разбира се,с времето и практиката,определени модели са се наложили като World Standart и то при дадени обстоятелства - напр.: Live-Snare-SM57.Смятам,че е малко пресилено да се дават определения като "боклук" и "върхът",когато се касае за барабанни микрофони.

За SM57 съм напълно съгласен,че е много полезен мултифункционален микрофон(и не скъп),мкар че славата му се върти около Snare и Giut.Cabs.

М88 е един от любимите ми микрофони и го препоръчвам горещо за всякакво приложение.Убеден съм,че ако цената му не беше около 3 пъти по-висока от тази на SМ57,щеше да е по-използван и обсъждан.А основният му "проблем"е,че в този ценови клас се на мира друг "могъщ" Multipurpous стандарт: MD421.

Бих предложил при възможност,да се обърне внимание и на моделите АTM25 и ATM23 на Audio Technica. (дотук споменаваме само динамични модели).

Озвучаването на чинели и O.H. - мисля че е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се че говорят хора ,които са записвали барабани и имат поне 100-200 часа опит(stage&studio).

не, просто много чета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се че говорят хора ,които са записвали барабани и имат поне 100-200 часа опит(stage&studio).

не, просто много чета :)

"...и слушам батко. А, къде е батко?" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал. Като се изключат 2-3 поста плява, останалото е ценна информация.

Разбра се, че най-добре е да се чуят и двата микрофона как звучат и тогава да се избира, което не знам как ще се уреди за АКГ-тата.

 

Иначе от другите предложения дотук изкласиха МД421 (който като цяло си е универсален микрофон), и пак си подкрепям М88 (който пак си е универсално оръжие) и оттам нататък са екзотики (или по-точно нетипични решения). Но при положение, че има СМ57, ако саунда си ти харесва не виждам какъв е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заложи на надита и кадове и няма да сбъркаш,освен ако не правиш про записи,което не мисля че ти е приоритет:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми то аз и сега си имам сетче Shure PG drum kit и ми се струват добри.ама за новите бъчви ми се искаше нещо по добро. както и да е,ако си намеря достатъчно SM57-ци ще си взема тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.