Tenda Публикувано Септември 26, 2010 Share Публикувано Септември 26, 2010 Здравейте, Вчера си купих нова китара Cort X-1 BKN (черна) --> ето я . Ходих до Пловдив, за да си я купя, защото в Ямбол нямаме музикален магазин. В магазина я пробвах и звучеше добре, но когато се прибрах се оказа, че 5та и 6та струна "дрънчат"... Когато я свързах с компютъра проблема си остана. Настроих й струните, но пак 5та и 6та (5та по-малко) продължават да издават един остатъчен звук подобен на тенджера паднала по стълбите. Аз съм начинаеща все още и не разбирам много от китари. Някой друг имал ли е подобен проблем? Може ли да се оправи или китарата е дефектна ? Благодаря ви предварително! ПП. Това ми е първия пост. Форумът е страхотен, поздрави! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L.K. Отговорено Септември 26, 2010 Share Отговорено Септември 26, 2010 Проблемът се нарича fret buzz - бръждене по прагчетата. Все пак погледни да не опира в някой адаптер. Оправя се с: - повдигане на съответната струна от бриджа (магаренцето) с регулиране височината на седлото; - регулиране на тръсрода (trusroad) И по двата въпроса можеш да намериш теми с търсачката в този форум, в Youtube - клипчета, а чрез Google.com - статии по въпроса, най-често на английски. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TranspereNT Отговорено Септември 26, 2010 Share Отговорено Септември 26, 2010 само една финна настройка ще оправи китарата ти.Аз съм имал същия проблем - мисля че 5та и 6та струна както каза колегата трябва да се повдигнат от магарето(с лимбус) - може би двете струни опират в някое прагче или адаптер. Успеx !!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tenda Отговорено Септември 26, 2010 Автор Share Отговорено Септември 26, 2010 Много ви благодаря! Успокоихте ме, тъкмо се бях паникьосала. Заемам се веднага. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...