Steppenwolf Отговорено Януари 22, 2010 Отговорено Януари 22, 2010 Много арно! С голямо удоволствие се слуша! Цитирай
Tozi Отговорено Януари 22, 2010 Автор Отговорено Януари 22, 2010 Мирси.... А става и за танцуване (за игранье дет' са вика). Кой знае един ден по сватбите може такова да се свири.... Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 22, 2010 Отговорено Януари 22, 2010 (Редактирано) Лъжеш! 7/8 : 10/8 (2+2+3 : 3+3+4) Редактирано Януари 22, 2010 от Ивелин Цитирай
Ивелин Отговорено Януари 22, 2010 Отговорено Януари 22, 2010 (Редактирано) 2 + 2 + 3 3 + 3 + 4 Не знам защо ги чувам така едно в/у друго, като 2-рото е леко издърпано назад...но е интересно! Редактирано Януари 22, 2010 от Ивелин Цитирай
Tozi Отговорено Януари 22, 2010 Автор Отговорено Януари 22, 2010 (Редактирано) Ц я л а нота + т р и осмини Четвъртини триола + четвъртини дуола 4 + 3 3 + 2 В един такт 7/8 се побира един такт 5/8. Звучи като забавяне, или свирене в различно темпо. Редактирано Януари 22, 2010 от Tozi Цитирай
Бицев Отговорено Януари 23, 2010 Отговорено Януари 23, 2010 Да беше жив Дон Елис, веднага те вземаше в бенда Много добра идея и отлично изпълнена, браво! И 'ритъм секцията' я бива, и солата - и наистина, дава известно чувство за 'бавене', но не може да те хване човек на кой удар изоставаш, та полека става ясно какво се случва: политемпо, резултат от полиритъм. На места. На други места си е 'право' - и много добре се преминава от едното в другото. И най-хубавото на една композиция/изпълнение е, когато забравиш да го анализираш, а се заплеснеш да слушаш музиката. Което ми се случа тук. Може да е дребен експеримент, ноп си е пиеса от класа - шапки долу! Цитирай
Tozi Отговорено Януари 23, 2010 Автор Отговорено Януари 23, 2010 Мерси Бицев! Наистина, много често като музиканти забравяме да се наслаждаваме на музиката и на това което правим. А всъщност това е най-важното. Поздрави! Цитирай
Tozi Отговорено Януари 26, 2010 Автор Отговорено Януари 26, 2010 В говорилнята споменахме много често нашата родна ПОПАРА. Мисля, че това парче е пример за това което имах пред вид там! Попарата, бекона, че и киселите краставички с ракията - всичко е тука! Цитирай
Angelina Sekulova Отговорено Януари 26, 2010 Отговорено Януари 26, 2010 Супер е, такова благо настроение създава, че се очертава да бъде едно от парчетата, които ще си слушам дълго и напоително! Разбира се, колкото и да е усложнена, композицията ме провокира към първична радост, та ще пробвам... и на какво се играе. Тозиии, солата ти съдържат един елемент на духовита самоирония, много изящно поднесен... Продължавай да ни радваш! (И, моля, дай линк към профила си в myspace.) Цитирай
Tozi Отговорено Януари 26, 2010 Автор Отговорено Януари 26, 2010 Как на какво се играе..... на ръченица естествено. Раз два тииии, раз два трииии...... Цитирай
Angelina Sekulova Отговорено Януари 28, 2010 Отговорено Януари 28, 2010 Ся що ме ограничаваш? Аз па искам на раааз-два-три, раааз-два-три. Цитирай
Viara Ivanova Отговорено Януари 29, 2010 Отговорено Януари 29, 2010 Принципа на мелодията е прост. 5 се съдържа в 7. Основната пулсация на ръченицата е: четвъртина - четвъртина - четвъртина с точка (2 осмини + 2 осмини + 3 осмини) затова като ни учат да я танцуваме най-често броим - раз два триии. Ако на мястото на двете четвъртини изсвирим четвъртини триола , а на мястото на трите осминки в края изсвирим дуола получаваме 3 ноти + 2 ноти = 5А за 7/4 е просто. Два такта 7/8 са общо 14/8 което е 7/4. Отлично обясняваш!Простичко и ясно Цитирай
Mephistofel Отговорено Януари 29, 2010 Отговорено Януари 29, 2010 Много яко - чудесна композиция, мисъл и свирене! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.