rodji Отговорено Януари 1, 2010 Автор Отговорено Януари 1, 2010 Брато , виждам , че " Парни Валяк " и Евтим са казали своето мнение . Може да ги послушаш . Аз ще засегна психическата страна на въпроса . Около 90 % от въпросните оркестри "знаят " всичко !!!! И 100 киловата да им сложиш те пак не се чуват !!! При повечето от тях има вечно надсвирване и ако на пулта всичко не свети червено - не им е кеф!!!!!! Мога да напиша книга за такива оркестри . Естествено има и изключения . Дано да попаднеш на такива ! Пример -- някаде около Търново - Кръчма 150 квадрата . Оркестър - 8 музиканти и 3 певци . Оборудване - 8 киловата . Барабани - акустични - озвучени !!!!!!!!!!!! Клиенти - или луди или мазохисти !!!!!!!!! Няма да засягам финансовите проблеми . Дано не съм обидил някого !!!! Но в повечето случаи това ми се е случвало ! Напълно или почти съм съгласен с теб.А относно книгата ти бих желал да се включа и аз с някой абзац,повече от 25 години работя с тези(ВСЕЗНАЙКОВЦИ) и доста добре ги познавам.Въпросът ми към хората в този форум с по-богато житие-битие е да ме насочат към подходяща литература или да ми дадат конкретни съвети за работа с модерните средства(периферия) за да си направя животът по- лесен.Омръзна ми да обяснявам на великите корифеи на звука от ЕТНОСА елементарните истини за звука и оркестровото свирене.За понятието ДИНАМИКА трябва да минат вероятно поне 50 години та да чуят че има и такова.Много съжалявам за повечето от тях въпреки че има и момчета които са поработили и в чужбина а и са влизали и в студио(в сектора на звукозаписната апаратура) и са на доста прилично ниво в познанията си по въпроса.Та за последно да се повторя който иска да си каже мнението по въпроса ще му бъда благодарен за съветите.За съжаление не съм в София и не мога да съм в крак с всички новости,все пак и до нас провинциалистите достига някаква информация. Цитирай
dids Отговорено Януари 3, 2010 Отговорено Януари 3, 2010 Мога да ти препоръчам едно момче от Ст . Загора . В час е за всички периферии и много ми е помагал . Казва се Димитър Димитров . Ако искаш мога да ти пратя телефон . Цитирай
rodji Отговорено Януари 4, 2010 Автор Отговорено Януари 4, 2010 Мога да ти препоръчам едно момче от Ст . Загора . В час е за всички периферии и много ми е помагал . Казва се Димитър Димитров . Ако искаш мога да ти пратя телефон . Четох за Димитър и на друго място.Ще ти бъда много благодарен за телефонният му номер.Той май имаше и студио ако не се лъжа. Цитирай
rodji Отговорено Януари 5, 2010 Автор Отговорено Януари 5, 2010 Купих си скоро едно стъпало на BIEMA модел FW1300 и съм много доволен,но нямам представа как им звучат колоните.Понеже искам да сменя някои от моите стари колони искам да питам някой има ли колони на тази фирма и какви са му впечатленията от тях(качество на звука,изработка,ниво на звуково налягане) и каквото друго се сети?Говоря за моделите от дърво защото имат и PVC . Цитирай
MARK B Отговорено Януари 6, 2010 Отговорено Януари 6, 2010 Купих си скоро едно стъпало на BIEMA модел FW1300 и съм много доволен,но нямам представа как им звучат колоните.Понеже искам да сменя някои от моите стари колони искам да питам някой има ли колони на тази фирма и какви са му впечатленията от тях(качество на звука,изработка,ниво на звуково налягане) и каквото друго се сети?Говоря за моделите от дърво защото имат и PVC . Може би тези модели ще ти свършат работа,но трябва да ползваш трилентов кросовер,а и колонките са скъпички!!! http://www.biema.com/html/product/speaker/q.htm#q1-lapower Цитирай
rodji Отговорено Януари 8, 2010 Автор Отговорено Януари 8, 2010 Понаписал съм какво продавам във раздела на форума за продажби.Който иска може да погледне ако още не е. Цитирай
rodji Отговорено Януари 11, 2010 Автор Отговорено Януари 11, 2010 Колеги и съмишленици!Виждам много хора които разглеждат темата,но не виждам такива които да споделят случаи когато са имали проблеми с такива озвучавания и начините по които са се справили.Например срещали ли сте ромски музиканти които да работят с монитори,защото аз така и не мога да ги убедя,че не е необходимо цялата тяга на РА системата да е зад тях и да им троши главите и ушите. Цитирай
VSTi Отговорено Януари 11, 2010 Отговорено Януари 11, 2010 Хм,.... тя темата доста се е разширила, в началото дадох мнение. А на така поставения въпрос относно мониторите, борбата ще е тежка. За тези колеги хубавия звук означава СИЛНИЯ звук. А и с още 3-4 монитора, хамалогията е повече... Успех в начинанието! Цитирай
BradataN Отговорено Януари 12, 2010 Отговорено Януари 12, 2010 Хм,....тя темата доста се е разширила, в началото дадох мнение. А на така поставения въпрос относно мониторите, борбата ще е тежка. За тези колеги хубавия звук означава СИЛНИЯ звук. А и с още 3-4 монитора, хамалогията е повече... Успех в начинанието! Точно така е!!!За ромските оркестри важи правилото-Колкото по силно толкова по добре,както и -Да има повече колони пък квото ще!Запомни,че кларинета трябва да "кърти" главите на слушателите! Цитирай
BradataN Отговорено Януари 12, 2010 Отговорено Януари 12, 2010 Колеги и съмишленици!Виждам много хора които разглеждат темата,но не виждам такива които да споделят случаи когато са имали проблеми с такива озвучавания и начините по които са се справили.Например срещали ли сте ромски музиканти които да работят с монитори,защото аз така и не мога да ги убедя,че не е необходимо цялата тяга на РА системата да е зад тях и да им троши главите и ушите. Мониторите зад тях им трябват,защото ако не се чуват самите те добре не им върви солирането,а и ако са пред естакадата с колони след 2 часа няма да знаят какво свирят т.е. ще са оглушели. Цитирай
BradataN Отговорено Януари 12, 2010 Отговорено Януари 12, 2010 Купих си скоро едно стъпало на BIEMA модел FW1300 и съм много доволен,но нямам представа как им звучат колоните.Понеже искам да сменя някои от моите стари колони искам да питам някой има ли колони на тази фирма и какви са му впечатленията от тях(качество на звука,изработка,ниво на звуково налягане) и каквото друго се сети?Говоря за моделите от дърво защото имат и PVC . Може би тези модели ще ти свършат работа,но трябва да ползваш трилентов кросовер,а и колонките са скъпички!!! http://www.biema.com/html/product/speaker/q.htm#q1-lapower Довери се на Mark B!Много е наясно с нещата . Цитирай
rodji Отговорено Януари 12, 2010 Автор Отговорено Януари 12, 2010 Колеги и съмишленици!Виждам много хора които разглеждат темата,но не виждам такива които да споделят случаи когато са имали проблеми с такива озвучавания и начините по които са се справили.Например срещали ли сте ромски музиканти които да работят с монитори,защото аз така и не мога да ги убедя,че не е необходимо цялата тяга на РА системата да е зад тях и да им троши главите и ушите. Мониторите зад тях им трябват,защото ако не се чуват самите те добре не им върви солирането,а и ако са пред естакадата с колони след 2 часа няма да знаят какво свирят т.е. ще са оглушели. По-горе бях питал но да се повторя защото никой не ми отговори на конкретният въпрос .Ползвате ли за монитори и бас боксове или само стандартните 12" или 15" такива?Говоря по принцип а и конкретно за ромски оркестри. Цитирай
rodji Отговорено Януари 30, 2010 Автор Отговорено Януари 30, 2010 "^" Като гледам много хора четат темата,но май нямат или не искат да кажат мнението си по проблемите разисквани в нея.Пишете бе хора в темата има още потенциал,знам че всеки който се занимава с това си е извадил своите поуки и има конкретни съвети свързани с работата му в този бранш.Ще се радвам и на мнения на музиканти свирещи в такива оркестри,какво търсят от апаратурата и озвучителите? Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.