nerven_hamster Публикувано Декември 16, 2009 Share Публикувано Декември 16, 2009 (Редактирано) Здравейте. Потърсих из форума, но не намерих нищо за тези кубета. Искам да си взема такова кубе (най-вероятно ще е 15 ватовия вариант). Аз съм доста начинаещ и с доста ограничен бюджет. Искам просто да си свиркам вкъщи. С ефект от компа ще се получили някакъв свестен звук? За тези пари (170макс) можете ли да ми препоръчате нещо по-добро? Заслужава ли си да дам още 20лв за 20 ватовия вариант? p.s Благодаря предварително (малко съм се поубъркал става въпрос за Stagg 15 GA DR EU и Stagg 20 GA DR EU, и Stagg 10 GA EU) Редактирано Декември 16, 2009 от nerven_hamster Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TONY Отговорено Декември 16, 2009 Share Отговорено Декември 16, 2009 вземи си това http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=70894 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dean_dime Отговорено Декември 16, 2009 Share Отговорено Декември 16, 2009 (Редактирано) Ако не този Маршал, можеш да си вземеш Crate FW15R. Струва към 180-90 и е с 12'' говорител за разлика от 20 ватовия Стаг с 8''. А и не вади хич лош тон. Редактирано Декември 16, 2009 от dean_dime Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasoh Отговорено Декември 16, 2009 Share Отговорено Декември 16, 2009 (Редактирано) Имах шанс да се запозная с 20-ватовия модел на тази серия комбота на Stagg. Overdrive-ът не може да се ползва, не знам по каква схема е правен, но не звучи изобщо наред. Ако мислиш да му слагаш ефекти отпред и само през чистия канал да го караш, е ок, но друго не очаквай. Без да съм пробвал това на Crate, бих го избрал пред Stagg-а. Edit: Размерът на говорителя има значение, слушай какво ти говорят. Редактирано Декември 16, 2009 от sasoh Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...