рахата Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 (Редактирано) Аз бях ходил в МЦИ Благоевград (от известно време пребивавам отново в Дупница) няколко пъти и ги бях питал за по-дебели комплекти струни и последния път бяха заредили.Идеята ми е,че с правилно клиентско поведение може да се покаже на търговците,какво се търси и от какво имаме нужда ние потребителите euphoriaburn,разбирам те напълно,че така не се прави търговия,но такива са възможностите на голяма част от магазините тук.Дали заради балканските ширини,дали заради липсата на качествени мениджъри,дали заради кризата (тя все пак е временно явление,макар и не точно така в нашата страна),дали заради самите клиенти не мога да отговоря.Всъщност сигурно мога ,но не ми се обяснява.Мен това също не ме устройва,но ти посочихме варианти,с които да си решиш проблема-Baby Thomas или МЦИ или Томан или ... Относно консултант-продавачите - бил съм такъв дълго време (също и какво ли не-вкл.и шеф на к-п ,но в друг бранш и ще четеш мнението на к-п,защото плюеш по тях,без често реално те да са виновни за липсата на нещо,което ти търсиш. chalgasucks - това със струните за бас ме разби!Хахахаха! П.С.Честит сняг на феновете на ски и бордове! Редактирано Ноември 3, 2009 от рахата
euphoriaburn Отговорено Ноември 3, 2009 Автор Отговорено Ноември 3, 2009 Поддържам връзка с Икономов щяха да карат, говорих лично със шефа им по телефона или с някой от магазина на малък ЦУМ, бяха много коректни с мен и дружелюбни, както и аз с тях но вече повече от месец няма резултат. с Цецо си имаме скайповете и обсъждаме варианти, но не може да ми осигури необходимите дебелини. Все пак съм си изчислил опъна и напрежението на струните и дебелините които ми трябват са 10-46 + 60. Всички сте се залъгали от арогантното ми поведение във форума, че съм такъв, уви не е така. Когато на човек му писне говори без да си дава сметка за последствията. Все пак това нещо го търпя доста време!!! В момента си поддържам връзка с търговци и след малко ще копирам дискусия с Визиартс, които се отзоваха на проблема ми. Много отдавна преди да постна тази тема, но тъй като доста ги тормозя и им давам зор те направиха прецедент. visiarts.com mail domain administrator wrote: Blagodaria za cennia savet, ste se zaemem s tova.. Pozdravi i chestit parvi sniag ! Jurii Radoslav Miroslavov wrote: Това което правите е едно голямо дело, хвала за което. Комплект по пет е повече от достатъчно. Имайте предвид, че струни се сменят на 2-3 седмици а в студио на 3-7 дена. И музикантите са доста задружни и могат да си правят партия. От вас се изисква просто воля и коректност Браво Благодаря за усилията които полагате. Междувременно можете да те следите темата в музикант орг [url="http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=67965&st=0"]http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=67965&st=0[/url] Поздрави, Радослав Мирославов visiarts.com mail domain administrator wrote: Zdravei Rado, pitah vchera otnovo tochno za DR Hi BEAM 10-56 - niamali v momenta.. Otgovoriha s dejurnoto - ochakvame dostavka - koeto nisto ne znachi spored men. Moje bi e dobre da pusna v site vsichki vidove kompekti ot 7 struni, koito sas sigurnost mogat vednaga da se izprastat, za da ima vse pak niakakov izbor. Molia te za savet - priemlivo li e da gi predlojim po 5 komplekta ili po 3 komplekta za dostavka, koeto ste se otrazi na krainata im cena. Edinichni - ste triabva da gi ponatovarim s chast ot transporta, a cenite sa niski, i ste stanat dvoino po-skapi. Pozdravi Jurii Radoslav Miroslavov wrote: Здравейте, имаме ли напредък с тези струни? Radoslav Miroslavov wrote: Здравей, можете ли да ми намерите струни DR Hi BEAM 10-56, 7 струнен комплект и на каква цена оказа се че GHS-а не ми харесва Благодаря, Radoslav Miroslavov Поздрави Радо
chalgasucks Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 това със перцето не беше в Risig Force
Jorko_Beliata Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 Аз бях ходил в МЦИ Благоевград (от известно време пребивавам отново в Дупница) няколко пъти и ги бях питал за по-дебели комплекти струни и последния път бяха заредили.Идеята ми е,че с правилно клиентско поведение може да се покаже на търговците,какво се търси и от какво имаме нужда ние потребителите Относно асортимент не знам, но МЦИ и магазин "Камертон" според мен са просто еталон за работа с клиенти - В магазин Камертон винаги са учтиви, дават ти информация доколкото могат, не те карат да ти е неудобно ако искаш да пипнеш някой инструмент, даже само да го видиш... Просто е удоволствие да отиде човек там. А когато си избирах нова китара, Иван Икономов ЛИЧНО отдели време, за да ми напише ЛС, че търсения от мен модел е наличен в Благоевград?! И това Баш-Собственика! Да обърне внимание на краен клиент (който купува веднъж, и после не се знае кога пак)! Не че им правя реклама, ама похвалите са си ги заслужили, ако е толкова против правилата - да ме цензурират...
euphoriaburn Отговорено Ноември 3, 2009 Автор Отговорено Ноември 3, 2009 (Редактирано) И при мен в Камертон до Оборище се отнесоха много човешки, само трябваше да седна на стола подадоха ми китарата вързаха ми я и докато свирих човек стоеше постоянно до мен и прилагаше корекциите на кубето които исках!!! Държа да отбележа и че отношението на г-н Икономов е на отлично ниво. Редактирано Ноември 3, 2009 от eL_NinYo
chalgasucks Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 Камертон ДА ДА ДА !!! Аз също съм много доволен от тях един път само минах да видя какво има в магазина и се застоях поне 20 мин да си говоря с продавача за китари , къде другаде биха ти обърнали такова внимание ???
рахата Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 Днес имаше тема на колегата Yves - търсеше си комбина за пазаруване от чужбина.Та може да измислите нещо.Аз съм дал моя Шектър на един приятел да го гледа и да го купува,че ми предстои покупка на един хубав стар инструмент и за сега май ми отпада временно главоболието с намиране на "дебели" струни за 7 стр. китара,но ще го имам отново след нова година
euphoriaburn Отговорено Ноември 3, 2009 Автор Отговорено Ноември 3, 2009 (Редактирано) Visiarts започнаха да слагат струни в онлайн магазина им. Ще се продават по 5 комплекта. Редактирано Ноември 3, 2009 от euphoriaburn
marvin the martian Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 - Трябват ми по-дебели понеже свиря бемолно (макар и до ден днешен се чудя ,защо изобщо му обеснявах ) продавача : - Е по-добре си вземи струни за бас ! Човекът си е направил ултра-майтап с теб. Жалко, че нямаш необходимото (или поне някакво) чувство за хумор, за да го разбереш. И да - тези хора, които продават по магазините, не са случайни, повярвай ми. Иначе не се и съмнявам, че ти би бил много по-изпечен и компетентен продавач-консултант от всички, които работят в момента по музикалните магазини, но това е друг въпрос...
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 (Редактирано) Да де, ама не виждам смисъла пак да бъдеш адвокат на всички търговци. То по тая логика, някой по-нервен клиент може ей-така, на ултра-майтап, да плесне на продавача два шамара като нещо не е на кеф, какво толкова, все едно малко е ял шамари като малък продавача. Редактирано Ноември 3, 2009 от Evtim Djerekarov
Valserp Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 - Трябват ми по-дебели понеже свиря бемолно (макар и до ден днешен се чудя ,защо изобщо му обеснявах ) продавача : - Е по-добре си вземи струни за бас ! Човекът си е направил ултра-майтап с теб. Ако приемем, че се е майтапил - това е най-безфкусния майтап, който някой може да ми пусне, като му кажа, че искам по-дебели струни за китарата. Обичам да ми е твърдо - не искам да ми ръсят "остроумни" шеги, а да ми продадат шибаните струни. О, ама те нямат, защото "нормалните" китаристи свирят само с .9-ки? Хайде в интернет - да пазаруваме като "ненормални" бели хора...
marvin the martian Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 @ Evtim Djerekarov A пък аз не виждам смисъл в това да си на всяка манджа мерудия, но ти си, нали?
Evtim Djerekarov Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 (Редактирано) На всяка - не, но такива манджи, даже бих казал буламачи като твоите не пропускам . Редактирано Ноември 3, 2009 от Evtim Djerekarov
Yves Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 (Редактирано) Проблема е там, че с едни струни можеш да изкараш максимум 3 седмици според зависи от човека даже и на две седмици. А ако записваш трябва да ги сменяш максимум на една седмица, при някой даже и на 3-4 дена. Е кажи ми ако имам сесии в студио по 3-4 седмици, кой е този магазин дето ще те снабди? Дори и с Дадарио 9ки няма да могат да те снабдят. Е не е ли нормално един човек, който толкова много използва струни да си купува примерно по 10 комплекта и да си има запас? Явно при такова интензивно и дълго записване (повече от седмица) човека е активен музикант и се предполага, че трябва да е независим от някои несгоди на съдбата. В крайна сметка ресторантите да не би да си купуват сирене за по една салата и да чакат някой да си поръча втора, та да се усетят, че е свършило и да хукнат до магазина? Ся че търговците са маскари - така е... Е, не живеем в америка, където можеш да си намериш Меса в поне 5 магазина в града, нито пък има разни други екстри...ама па в крайна сметка да не би това сега да го разбирате? Така смятам си е от много време и човек се учи да се адаптира. В крайна сметка 7-струнната китара е сравнително специфичен инструмент... а едно време хората са ходели до съседни градове,за да си купят КАКВИТО И ДА Е струни, а не конкретно жълти на розови петна, щото не искали розови на жълти петна Редактирано Ноември 3, 2009 от Yves
Jorko_Beliata Отговорено Ноември 3, 2009 Отговорено Ноември 3, 2009 (Редактирано) Човекът си е направил ултра-майтап с теб. Жалко, че нямаш необходимото (или поне някакво) чувство за хумор, за да го разбереш. И да - тези хора, които продават по магазините, не са случайни, повярвай ми. Иначе не се и съмнявам, че ти би бил много по-изпечен и компетентен продавач-консултант от всички, които работят в момента по музикалните магазини, но това е друг въпрос... В търговските организации (поне сериозните такива) опитите за ултра-майтап с клиент, освен с цел да стане весело именно на клиента, при условие че клиента културно е влязъл и е попитал "Имате ли артикул Х?" се санкционират със: Първо: "Пляс през пръстите" (КТ - мъмрене) Второ: "Пляс през трудовата книжка" (КТ - дисциплинарно знаеш какво) Няма нормален търговски директор, който ще остави персонала да си прави майтап не помежду си, а с клиентите, вместо да си гледа работата. Компетентен "продавач-консултант" не значи само "разбирач от еди-каква-си стока", а преди всичко добър търговец. Добър търговец означава възпитан човек, който умее да разговаря с хора (дори неприятни такива, ако се налага), не му липсва желание да прави предното и - най-важното - търси решение, което да удовлетвори клиента. Добрия търговец не си прави дебелашки шеги (ако твърдиш, че описания случай наистина е шега), освен ако не продължи с "Шегувам се, разбира се, заповядайте, имаме тези-и-тези артикули" (С усмивка). Ако израза в кавичките или подобен липсва, шегичката е проява на стряскаща липса на професионализъм от страна на прехваления "консултант". Мога да продължа още няколко странички така, ама май няма смисъл, нали?... Редактирано Ноември 3, 2009 от Jorko_Beliata
Recommended Posts