Steppenwolf Публикувано Септември 19, 2009 Публикувано Септември 19, 2009 Симпатичен блогпост, на който попаднах преди време и реших да споделя с вас. Макар че от тази гледна точка нещата са доста "пренапомпани". Не съм много съгласен и с анализирането на акорда на трета степен като увеличен без присъствието на характеристичната увеличена квинта, но не съм единствен. http://blog.fixyourmix.com/2009/single-lad...ional-analysis/ Цитирай
Ивелин Отговорено Септември 20, 2009 Отговорено Септември 20, 2009 (Редактирано) Моя анализ на този иначе симпатичен блог-пост: - ритьма: пределно ясно е, че claps в парчето са в ролята на hi-hat поради две причини: 1. дори и да има hi-hat в парчето, аз не го чувам в YouTube, защото се препокрива като честоти с claps 2. claps са с по-силно слабо време, присьщо на акцентиран (open) hi-hat в dance музиката - темпото: щом claps е в ролята на hi-hat (а и дори да не беше), ритьма се определя най-често от snare или kick, което праща това парче в "бавната" графа. Сещам се за парче на The Brand Heavies от последния им албум, в което hi-hat вьрви в 32-ни и пак е бавно. - хармонията: вокалите си пеят в Ми мажор през целия припев, а синт-баса (удвоен в много октави) свири Си, До, Си, Ла... Какво му е странното на мелодичния мажор?! Редактирано Септември 20, 2009 от Ивелин Цитирай
Steppenwolf Отговорено Септември 20, 2009 Автор Отговорено Септември 20, 2009 (Редактирано) Именно, и не знам на какво е бил писачът, когато е анализирал това. Аз също го виждам като теб. Вариант е и да се ползва названието "хибриден лад", както е споменал един от посетителите на блога. Работата е там, че в анализа едно нещо може да бъде разгледано от различни ъгли. В случая се отива твърде далеч, парчето съвсем не ми звучи политонално или полимодално, и споделих линка, за да видят хората. П.П.: Който иска да чуе нещо политонално, може да се огледа например около Charles Ives. Редактирано Септември 20, 2009 от Stone добавка Цитирай
Ивелин Отговорено Септември 20, 2009 Отговорено Септември 20, 2009 Този пич още малко го изкара и полиритмично... А за припева, изобщо не е полихармонично, защото чух че в/у баса - До, един от вокалите сьщо пее До, явно за акцентиране. А такава анализи яко губят времето! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.