t_001 Публикувано Август 24, 2009 Публикувано Август 24, 2009 Който се интерисува от цените при ремонта изходящите трансформатори,моля да пише! Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Август 24, 2009 Отговорено Август 24, 2009 Да, интересувам се. Но освен това се интересувам какво се разбира под "ремонт". Правят ли се измервания след ремонта и какви? Доколко ремонтът се отразява на оригиналните качества, и в каква посока? Надявам се на изчерпателен отговор, понеже никаква информация не е посочена в личния профил, което ме озадачава... Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Август 28, 2009 Отговорено Август 28, 2009 ??? t_001, Ще има ли отговор? Цитирай
t_001 Отговорено Септември 6, 2009 Автор Отговорено Септември 6, 2009 Под ремонт разбираме пренавиване на прекъснати първични намотки на съответните усилватели.Начинът на подвързване на секциите на първичните намотки се извършва с цел да се получи изравняване на индуктивните съпротивления в двете рамена.Запазват се оригиналните качества,даже се получава по-добро симетрично натоварване на крайните стъпала. Цитирай
Nikifena Отговорено Септември 6, 2009 Отговорено Септември 6, 2009 t_001, мога ли да попитам, ако не е тайна, как успяваш да изкараш ламелите цели и да развиеш намотките при условие, че целите трафове са добре лакирани. Говоря за германските трафове - мв3 и регент. Цитирай
t_001 Отговорено Септември 6, 2009 Автор Отговорено Септември 6, 2009 Това са елементарни неща... Цитирай
bir4o Отговорено Септември 7, 2009 Отговорено Септември 7, 2009 Който се интерисува от цените при ремонта изходящите трансформатори,моля да пише! Добре , дай да видим твои проекти за да сме сигурни че трафовете ни ще бъдатв добри ръце... Цитирай
emil Отговорено Септември 7, 2009 Отговорено Септември 7, 2009 t_001, мога ли да попитам, ако не е тайна, как успяваш да изкараш ламелите цели и да развиеш намотките при условие, че целите трафове са добре лакирани. Говоря за германските трафове - мв3 и регент. Лесно е. Киснеш го в кореселин няколко часа и после малко упоритост . Цитирай
bir4o Отговорено Септември 7, 2009 Отговорено Септември 7, 2009 Не се знае ... Имах един захранващ дето 2 седмици кисна в какви ли не разтворители и накрая само котлона реши проблема ... Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Септември 7, 2009 Отговорено Септември 7, 2009 (Редактирано) Бирчо, нищо не разбираш от "лесните" работи... Особено, когато лакът е епоксиден, когато макарата се разтваря от разтворителя, когато остатъците от лака намаляват броя на обратно поставените ламели ... Ама какво значение има, важен е олимпийският принцип - да участваме Дотук не разбрах: - какви са цените в подобен случай и не само, - за кое местонахождение се отнася предложението, - за да се гарантират оригиналните парметри (не по-добри или различни, а същите, особено що се отнася до запазване на специфичния звук на конкретния усилвател), какво точно се измерва, ако изобщо се измерва. -какви са сроковете за ремонт Бирчо постави разумен въпрос - "Добре , дай да видим твои проекти за да сме сигурни че трафовете ни ще бъдатв добри ръце...", а аз ще добавя - нека да видим резултати от измервания - честотни характеристики, -фазови характеристики, -хармонични изкривявания при различни мощности, -загуби - активни и реактивни, - -преводно отношение (за номиналния честотен обхват), -междусекционно изолационно съпротивление, съобразено с конкретните условия (например при 3-4 хиляди волта и дори повече при определени модели)... Знам, че повечето подобни резултати няма да ги видим, знам, че при утвърдена технология се правят само частични измервания, знам, че струват допълнителни средства. Когато се предлага нещо, то трябва да е изчерпателно обяснено по правилата на форума . Може да се каже, че не се правят или се правят доказателствени измервания. Иначе става котка в чувал. Дали е така, кой ще ти каже... Особено, когато пренавиването на трансформаторите се извършва отделно от ремонта на усилвателя и при евентуален проблем започва прехвърляне на топката кой е виновен. Затова са създадени измерванията - да няма субективизъм и да се знае истината. Редактирано Септември 7, 2009 от Parni_Valjak Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.