Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

От време на време си припомням за това, което бях обещал преди време. Въпреки , че веднъж поствах подобни неща, сега провокиран от друга тема реших да запиша чисти проби на звука от Line 6 Variax 500 И понеже макар и рядко имам възможността( и търпението) да направя подобно изследване...днес беше деня Х! :D

 

От линковете по-долу имате възможност да чуете реални сампли на различните симулации от Line6 Variax 500. За наименования на файловете съм използвал имената на пресетите от самата китара, като във всеки един от тях съм изредил всичките 5 отделни бленди( на повечето от тях от блендите се сменят различни под-модели). Ето и по-подробно за какво става въпрос:

 

< Acoustic: <<Click Here>>

1)1959 Martin D-28

2)1970 Martin D-12-28 (12 str.)

3)1967 Martin O-18

4)1966 Guild F 212

5)1995 Gibson J-200

 

< Chime <<Click Here>>

1968 Rickenbacker 360 (1-Bridge),(3-Bridge/Neck),(5-Neck)

1966 Rickenbacker 360 - 12str. (2-Bridge),(4-Neck)

 

<Jazzbox <<Click Here>>

1957 Gibson ES-175 (1-Bridge),(3-Bridge/Neck),(5-Neck)

1953 Gibson Super 400 (2-Bridge),(4-Neck)

 

<Lester <<Click Here>>

1958 Gibson Les Paul Standard (1-Bridge),(3-Bridge/Neck),(5-Neck)

1952 Gibson Les Paul Goldtop (2-Bridge)

1961 Gibson Les Paul Custom with 3 P.A.F. Pick-ups (4-Bridge/Middle Pick-up)

 

<R-Billy <<Click Here>>

1959 Gretsch 6120 (1-Bridge),(3-Bridge/Neck),(5-Neck)

1956 Gretsch Silver Jet (2-Bridge),(4-Neck)

 

<Reso <<Click Here>>

1)1935 Dobro Model 32

2)Coral Citar

3)1965 Danelectro 3021

4)Gibson Mastertone Banjo

5)1928 National Tricone

 

<Semi <<Click Here>>

1961 Gibson ES-335 (1-Bridge),(3-Bridge/Neck),(5-Neck)

1967 Epiphone casino (2-Bridge),(4-Neck)

 

<Spank <<Click Here>>

1959 Fender Stratocaster

1)Bridge

2)Bridge/Middle

3)Middle

4)Neck/Middle

5)Neck

 

<Special <<Click Here>>

1956 Gibson Les Paul Junior (1-Bridge)

1955 Gibson Les Paul Special (3-Bridge/Neck),(5-Neck)

1976 Gibson Firebird V (2-Bridge),(4-Neck)

 

<T-Model <<Click Here>>

1960 Fender Telecaster Custom (1-Bridge),(4-Neck)

1968 Fender Telecaster (2-Bridge/Neck)-Комбинацията м/у двата адаптера свързани серийно при този модел дава humbacker наподобяващ звук.

1968 Fender Telecaster Thinline (3-Bridge/Neck),(5-Neck)

 

Зада има някаква база за сравнение с "реални" китари (по-скоро да се види че няма съществена разлика с тях) съм записал същите сампли и с другите ми китари. Няма никакви симулации, никакви пред-ампове...само чист звук директно в компютъра.

 

<Epiphone Gothic Explorer <<Click Here>>

(1-Bridge),(2-Bridge/Neck),(3-Neck)

 

<Jackson RR3 with 2xDuncan Designed Detonator Pick-ups <<Click Here>>

(1-Bridge),(2-Bridge/Neck),(3-Neck)

 

<Vintage Razer with EMG H4 (Bridge,passive) <<Click Here>>

(1-Bridge),(2-Bridge/Neck),(3-Neck)

Отговорено

Благодаря ти за труда , на мен ми бе много интересно да чуя какво може тази китарка. Това, което на ми направи впечатление е че на истинските китари , като че ли има повече маса в звука (басите са повечко и има повече енергия) , но спор няма притежанието на такъв инструмент е голямо предимство. Та кажи ти какво мислиш , може и да се лъжа по повод басите.

Отговорено

Възможно е изходния сигнал на аналоговите китари да е малко по-силен от този на Variax-z и от там да идва това леко премодулиране. Освен това симулациите са на предимно ретро модели, който дори и оригинално нямат особенно силна компресия в сравнение с едни EMGta или Seymour Duncan-и.

Отговорено
Възможно е изходния сигнал на аналоговите китари да е малко по-силен от този на Variax-z и от там да идва това леко премодулиране. Освен това симулациите са на предимно ретро модели, който дори и оригинално нямат особенно силна компресия в сравнение с едни EMGta или Seymour Duncan-и.

Ами да тва е верно за ретро моделите ... май оттам идва цялата работа .... Благодаря ти за инфото още веднъж!!!

Хайде чакам с нетърпение новите ти здравинки и ситни копаници :happy: :guitar: :D

Отговорено

Ето още няколко примерчета за звука, този път с ефект:

 

<Line 6 Variax 500 + Line 6 Lunacy Thunder - <<Click Here>>

 

<Line 6 Variax 500 + Line 6 Tube PreAmp - <<Click Here>>

 

<Ibanez RG7321 + Line 6 Treadplate - <<Click Here>>

 

<Ibanez RG7321 + Line 6 Lunatic - <<Click Here>>

Отговорено

интересно ми беше да чуя тези семпли. звучи доста добре, но малко boxy. определено не виждам това на професионална сцена, но ако иска човек да си прави кефа - не е лош избор.

Отговорено

За професионализъм и дума не може да става... :happy:

Всичко това е само и единствено за удоволствието на Негово Величество Потребителя!

Иначе те тези профитата нямат нужда от само 1 китара за всичко, това е направено за нас малките хора...да се порадваме малко и да си играем. :D

Отговорено
За професионализъм и дума не може да става... :D

Всичко това е само и единствено за удоволствието на Негово Величество Потребителя!

Иначе те тези профитата нямат нужда от само 1 китара за всичко, това е направено за нас малките хора...да се порадваме малко и да си играем. :D

ако ни нямаше нас, "малките хора" - нямаше да има и "големи", че с кой ще се мерят :happy:

Отговорено

Много добре казано!

Аз понеже не се възприемам насериозно като музикант, това ми остана само като хоби и забавление и се радвам когато и другите го оценяват! Респект! :happy:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.