AXE Публикувано Септември 7, 2005 Публикувано Септември 7, 2005 Ако някой все още не е разбрал - ще си сменям адаптерите Та Никифена ме подсети, че трябва да се погрижа и за това, че EMG-тата са с различни контроли. Зачудих се как да разположа новите, разгледах разни китари с такава конфигурация (2 волюма, 1 тон и един превключвател). Превключвателя още се чудя какъв да е - тип цъкалката на Les Paul или от другите като на Fender (от тях дали има за 3 позиции само!?). По принцип най-удобно би ми било да е горе като на Les Paul-овете, ама китарата е разпробита, така че ще е долу. Като че ли си харесах най-много следното разположение: Така хем ще мога лесно да превключвам, хем цъкалката като е малка няма да ми пречи да стигам потенциометър 2. Другия проблем - как да са подредени потенциометрите. Мисля да са: 1 - бридж волюм 2 - нек волюм 3 - тон тъй като последния сигурно ще го ползвам по-рядко. Айде дайте акъл. Добре ли е така, или може да се измисли по-готин вариант :hello: Ако някой иска да ми го нарисува, ей тука е празната снимка Цитирай
Burton Отговорено Септември 7, 2005 Отговорено Септември 7, 2005 Според мен е добре така... В крайна сметка тва му е хубаво на custom-a - разполагаш нещата там, където на ТЕБ ти харесва Цитирай
metalhammer Отговорено Септември 7, 2005 Отговорено Септември 7, 2005 Аз мисля че няма нужда от тон потенциометър освен ако адаптерите не са активни защото с пасивни адаптери само реже от сигнала ! Ако сложиш активни един тон потенциометър няма да ти е достатъчен Цитирай
AXE Отговорено Септември 7, 2005 Автор Отговорено Септември 7, 2005 Активни ще са Ами гледах ESP-тата с EMG и са точно с 2 волюма и един тон Цитирай
pacman Отговорено Септември 7, 2005 Отговорено Септември 7, 2005 А за какво са ти два волюма? Нали си имаш щракало Цитирай
AXE Отговорено Септември 7, 2005 Автор Отговорено Септември 7, 2005 Просто скивах, че това е стандартната конфигурация за 2 активни EMG-та Всеки адаптер си идва с предварително свързани волюм и тон, ама после може да си ги разцъкаш. Дайте идеи и за видовете потенциометри тогава. П.П. Нали някои хора много се въодушевяват да спрат единия волюм и да цъкат щракалото Цитирай
metalhammer Отговорено Септември 7, 2005 Отговорено Септември 7, 2005 Специално гибсъна има щракало за нек бридж и двата заедно но точно той е с 2 волюм и 2 тон потенциометъра Аксе дай линк със схемата на включване на тея прочути активни ЕМГ Цитирай
pacman Отговорено Септември 7, 2005 Отговорено Септември 7, 2005 Е' примерно: http://216.26.190.134/downloads/wiringdiagrams/ZWset.pdf Диаграм 3 - 1 вол, 1 тон, 3уей суич Цитирай
AXE Отговорено Септември 7, 2005 Автор Отговорено Септември 7, 2005 Ето ги най-популярните схеми за активни адаптери. На сайта имало още. Има я и тази, за която говоря. Цитирай
metalhammer Отговорено Септември 7, 2005 Отговорено Септември 7, 2005 добре момци за какво ви е този тон потенциометър хайде да направим анкета и да видим ползват ли го повечето хора ? Цитирай
AXE Отговорено Септември 7, 2005 Автор Отговорено Септември 7, 2005 Специално четох в едно ревю, че при активните адаптери и волуметата и тона оказват доста голямо влияние върху звука и съвсем не е като при пасивните. Цитирай
Fenix Отговорено Септември 7, 2005 Отговорено Септември 7, 2005 Аз съм с един мастър тон и един мастър волюм. Лично аз тона го ползвам за някои сола като искам по-мек звук, но не такъв като от нек адаптера. АХЕ не разбирам Превключвателя още се чудя какъв да е - тип цъкалката на Les Paul или от другите като на Fender (от тях дали има за 3 позиции само!?). Моя ли имаш предвид "като на Фендер"? Щото той си е 3 way, знаеш. Горе долу 70% от китарите със два хъм са със 3way switch и общо взето всички дето са серийно производство... (като моята). Гъзарите дето си правят да свирят с отделните части от хъм-овете са по-малко A колкото до конфигурацията - 2 волюма и един тон ми се струва най-удачното. Заеби, това със щракалката (vol.0 и 10) си е едно на ръка Но е хубаво да са ти на отделни. Тъй като още не сме със 100 души crew дето да се грижат за звука, като свириш чисто и после дист, с 2 волюма можеш да балансираш звука по-хубаво (предполага се че с нек-а ще свириш чисти работи), та да не ти е чистия много тих пък диста да бучи яко и обратното. ... Пък и щракането.... Цитирай
Nikifena Отговорено Септември 7, 2005 Отговорено Септември 7, 2005 от ЕМГ-тата май ти излиза само 1 жица, демек не са като двойните дето от тях можешда извадиш единичен и да правиш комбинация с него Имаш 2 възможности тогава: 1. 3 потенциометъра - 2 за волум и един тон (така ще можеш да смесваш звука от 2та пот-а 2. 2 потенциометъра и ключ. Тогава няма да можеш да смесваш 2та потенциометъра ( да ги дозираш) Цитирай
assoass Отговорено Септември 8, 2005 Отговорено Септември 8, 2005 добре момци за какво ви е този тон потенциометърхайде да направим анкета и да видим ползват ли го повечето хора ? Може би не ми е точно тук мястото (тъп басист съм все пак ), ама да си кажа. Аз съм с EMG и нямам тон потенциометър. То преди да имам тея адаптори на баса имах врътка за тон, ама хич не я използвах. Но наистина, Ахе, не разбрах за какво са ти суитч и отделни волумета за адаптерите? :think: Ти си знаеш де.... Айде, успех в къстването на китарката Цитирай
Bo Yan Отговорено Септември 8, 2005 Отговорено Септември 8, 2005 Axe, пич, Тона ти ти трябва! Не се замисляй. Личния ми опит : свиря на китара , правена за мен, по мой дизайн и т.н. идеята беше да е с як тон и лесна за употреба. затова съм с хард тейл и бях без тон, поради същите причини, които изтъкна Метълхамър. Китарата звучи меко казано яко ( не искам да се фукам) С времето се убедих, че дори тона да изяжда нещо от сигнала, той ти дава много гъвкавост и е адски необходим. Сложих си ТБХ на фендър и се родих. На евтините китари тона наистина може да играе кофти, но на хубав инструмент не... Абе слагай и ще видиш + гледай как го правят хората. щом слагат 2 волюма, тон,... значи има нещо. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.