pepata Публикувано Май 8, 2008 Публикувано Май 8, 2008 Здравеит искам да попитам дали има някакъв качествен контрол (не знам дали качествен контрол са наи точните думи) в xxxx ? Тоест как аз мога да бъда сигурен когато си поръчам китара от там че ще пристигне качествен инструмент ? Има ли някои които отговаря за това аз да не получа кофти пратка ? Става въпрос за Fender Standart HSS (Stratocaster) от Мексиканските поръчката се налага защото няма в наличност това което аз искам
spongebob Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 нещата седят доста сложно,когато опират до теми свързани с въпросната фирма,но обикновено ги затварят
Evtim Djerekarov Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 (Редактирано) По принцип инсрументите им не са в състояние топ ъф дъ боклук, и обикновено са ОК, но ако се поразтърсиш из форума, ще видиш и доста оплаквания. Тази фирма уж е коректна, но понякога изведнъж решава да стане много некоректна. Слухове от конкуренцията казват, че понякога ремонтират инструментите си преди да ги продават, което не знам до колко е вярно. Факт е, обаче, че в магазина си те убеждават да вземеш каквото и да е, за което имаш в момента пари(макар и не винаги да е особено подходящо, например веднъж пред мен убедиха едно момче да си вземе скуаер булет страт за да свири дет метъл с него), т.е. понякога подвеждат сериозно за да продадат, но когато стане въпрос за връщане на нещо, или рекламация, отношението им става съвсем друго, и се появява кисел оттенък на лицата на продавачите, шефове на фирмата започват да ти обясняват как не може, обясняват ти как нещо си е консуматив, ако са ти продали дефектно и т.н. Те дават гаранция само за електрониката(което е смешно), както и винаги вътре в китарата можеш да откриеш техни картички, което ще рече, че отварят китарите, преди да ги продават(което не е голям кахър, но принципно не е особено правилно). Редактирано Май 8, 2008 от Evtim Djerekarov
spongebob Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 Евтиме,внимавай,оглеждай се тия дни и не вдигай телефона на непознати номера,след около 2 седмици,когато темата потъне съвсем е горе-долу безопасно.
bratmito Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 В моя Винтидж нямаше никакви такива картички.И ако проверяваха електрониката щяха да забележат,че е вързана грешно."Hot" жицата на адаптерите вместо във входа на потенциометъра беше закачена на плъзгача,а изхода съответно беше входа и доста се чудех защо звука се скапва тотално като започна да намалявам китарата.Възможно е и да е отваряна и проверявана и този проблем да не е видян,защото и двете жици(вход и изход) са сини,но по-скоро ми се струва,че не е.
Evtim Djerekarov Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 А, това е нещо ново, ако е нямало картички..... хубаво е да чуем още feedback по въпроса.
AFTER-THE-RAIN Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 Моя Винтидж няма никакви картички или там каквото и да е било с "подпис" на РФ. Може би не са имали време да го "подпишат" тъй като го взех буквално няколко часа след доставката... Иначе съм увал че отварят и поставят стикери инсайд, което според мен не е много правилно...
byron Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 Картички се намират наистина на невероятни места :-)
Daniel_V Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 В НИТО един продукт който съм зимал не е имало картичка освен в опаковките струни... но дори и да имаше... КАКВО ТИ ПУКА... Аз китарата я отварям по няколко пъти в месеца... А мога да твърдя че те са доста по-компетентни и знаят как да "отворят" дадения продукт! А това с навиването, че еди кой си ще свири дет метъл с Булет... бла бла... ТОВА Е ТЪРГОВИЯ! НОРМАЛНО продавача да ПРОДАВА! Купувача да се е поинтересувал... тука грешката май си е само в "дет метАла"... Никога не съм имал проблеми с магазина и мога да твърдя че 90% от нещата ми са от там... просто няма какво да си говорим... Няма как човека който си изкарва хляба с този магазин да ти е пръв приятел и да ти прави отстъпки *ол дъ тайм* като по форумите плюеш обслужването и тн... Като искате приятелско отношение - покажете такова. Като техен постоянен клиент бих казал че магазина наистина е с коректно(колко банално звучи) обслужване! Междо другото мисля че обслужването даже е и по-добро от някои други магазини в тази ареа... Като влезна си говорим, всичко става с усмивка, с някой друг бъзик... а не сухарското "добър ден! какво желаете" като в месното магазине за хран.стоки... не ти седят по гъза и да те гледат в ръцете... просто перфе! Всеки път като минавам наблизо до РФ се отбивам просто заради хората и обстановката! Стига злобяхте в интернет и после да сдухвате като ви бъзикат като влезете.
KingdomX Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 В Пловдив всичко се тества, преди да се пусне в продажба от продавачите в магазина. Ако има някоя китара, която се нуждае от сетъпване отива при някой да я сетъпне Проверяват всяка машинка , която продават - процесор, микрофон, кабел и т.н.
AFTER-THE-RAIN Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 (Редактирано) А мога да твърдя че те са доста по-компетентни и знаят как да "отворят" дадения продукт! То, в т'ва няма няква философия, с отвертката връткаш и става А, според мен всеки има право да се изкаже и да сподели впечатления. Аз лично всеки път когато съм ходил момчетата са се отнасяли супер с мен(с 1 изключение само) и са обръщали внимание даже и само да зяпам... Редактирано Май 8, 2008 от AFTER-THE-RAIN
Evtim Djerekarov Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 (Редактирано) А това с навиването, че еди кой си ще свири дет метъл с Булет... бла бла... ТОВА Е ТЪРГОВИЯ! НОРМАЛНО продавача да ПРОДАВА! Купувача да се е поинтересувал... тука грешката май си е само в "дет метАла"... Прави разлика между търговия и селяния!!! Ако за теб това е нормално, то това говори по-скоро за теб, отколкото за това, кое е нормално. Имаше и други оплаквания - хубаво е това, че с теб винаги са се държали добре, но из форума, сам знаеш, сме се начели на какво ли не. За отварянето на китарата - естествено, че няма нищо да и стане от отварянето - даже в повечето случаи е добре да се огледа - въпроса е по-скоро принципен. Както и въпроса с гаранцията само за електрониката, и поведението при рекламации. Редактирано Май 8, 2008 от Evtim Djerekarov
kitaratapesho Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 Here we go again! Към автора на темата - според опита си с този магазин, както и от инфото, което съм чел във форума, мога да споделя ЛИЧНОТО си мнение, че xxxx не демострират отношение, което да вдъхва надежност и постоянство в отношението им към клиентите. Аз не бих си купил китара от там, тъй като е много вероятно да има проблем с гаранционния сервиз, а мисля, че това е основната идея на темата. Всичко е въпрос на избор. Поздрави!
pepata Отговорено Май 8, 2008 Автор Отговорено Май 8, 2008 Аз лично всеки път когато съм ходил момчетата са се отнасяли супер с мен(с 1 изключение само) и са обръщали внимание даже и само да зяпам... За това две мнения няма всички там са пичове С добро впечетлени съм останал от китарите които съм пипал в магазина но тъи като тук става въпрос за нещо различно закупуване на сравнително скъп инструмент без да е видян искам да бъда сигуерн че това което ще получа е добро защото всеки знае че две еднакви китари няма аз ако я пипна и чуя веднага ще разбера ама така не става подисва се договор до колкото ми обясниха и получаваш инструмента.
AFTER-THE-RAIN Отговорено Май 8, 2008 Отговорено Май 8, 2008 Дали от РФ или от друг магазин, било то онлайн или офлайн риск винаги има. Можеш само да се надяваш и разчиташ на късмета си. А, и в крайна сметка се съмнявам да ти донесат някой шит - не е в техен интерес. Тва с договора не го схванах. Трябва да подпишеш договор с тях за да ти докарат нещп определено което го нямат!?!?!
Recommended Posts