preIbanez Отговорено Март 28, 2008 Share Отговорено Март 28, 2008 ^Мдам Celestion Vintage 30 Frequency range 70-5000Hz Чак сега видях че те са може би единствените Celestion направени да слизат по ниско. ...аз съм с четири таквиз към гарланда ... свиря в "ЛА" и нямам проблеми... ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chris_barnes Отговорено Март 28, 2008 Share Отговорено Март 28, 2008 @ 7thString, колега, забравих да спомена, че свиря с драйва от кубето и съм с EMG-ta.Няма мазня Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bratmito Отговорено Март 28, 2008 Share Отговорено Март 28, 2008 Егати настройките....B,та и A.Вие така ги сваляте тея китари,че още малко и темата ще трябва да се свали в по-долния раздел. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Telerig Отговорено Март 28, 2008 Share Отговорено Март 28, 2008 В групата която свирих - Матакка допреди две години използвах свалени китари в ла, използвал съм само 12-ки на фендер и електровойс в усилватели мюзикмен и фендер рок про серия - не съм имал проблеми с ниските тъй като в микса те идват основно от баса и касата. "Стрес" е от до ( китарата е в ла и в двете) "Кой" е в ла. За протокола - драйв китарите в Кой са записани с фендер рок про амп 100вата, китарата е фендер страт 79'та ъпгрейдван с бридж хъмбъкер сеймор дънкан ЈB, Стрес е със 100 ватов мюзикмен китарата е Ибанец Джем драйва е от диджитек РП-1. Запис и смесване и мастеринг - Стейн Студио музикален продуцент е Гепи. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dylan_101 Отговорено Март 29, 2008 Share Отговорено Март 29, 2008 (Редактирано) Долната граница на честотния респонс на един кабинет се определя не толкова от говорителя, колкото от кабинета. При затворен тип кабинети в зависимост от обема и геометрията се усилват акустично честотите около 120-160 Хц, за сметка на бързо падащия честотен респонс под 100 Хц. При отворения тип кабинети баса е по-дълбок, т.е. има повече звукова енергия под 100-те Хц, но за сметка на по-слабия бас в диапазона 120-160 Хц. Така или иначе честоти от порядъка на 70 Хц в китарния тембър присъстват повече за "цвят" отколкото за "звук". Т.е. звуковата енергия в диапазона под 100-Хц е около 1-2% от енергията в целия спектър (в случай на high-gain). Освен това честотния диапазон на даден говорител се определя от честотите на които респонса му пада под -6 дБ (в зависимост от дефиницията), което означава че говорител с респонс 100 Хц - 5кХц все пак си възпроизвежда честоти под 100 Хц и над 5 кХц, просто те са с по-ниски амплитуди. Редактирано Март 29, 2008 от Dylan_101 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crimson Отговорено Март 30, 2008 Share Отговорено Март 30, 2008 Аз като свирещ в СИ мога да надам скромно мнение- понеже почти не свиря клийн, за да се чуват добре ниските тонове на драйв, задължително минавам китарата през lo-cut EQ за да не се омазват бързите пасажи на ниско. Сори, ако е въпроса е неуместен, но ка постигаш въпросното lo-cut EQ? Ефект ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Март 30, 2008 Share Отговорено Март 30, 2008 Ами, просто еквалайзерче, в което непосредствено е включена китарата. нещо такова Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inqubus Отговорено Април 6, 2008 Share Отговорено Април 6, 2008 Аз съм на drop C и ползвам Marshall 1960B с 4x12 Celestion G12T-75 с f.r. 80-5000Hz. Главата ми е Mesa Dual Rectifier, а китарата ESP Eclipse II с EMG 60 & 81. Бих казал, че като цяло звукът е много стегнат и безкомпромисен. Не съм усетил напрежение в говорителите, държат се чудесно засега Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.