Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено
^Мдам Celestion Vintage 30 Frequency range 70-5000Hz

 

Чак сега видях че те са може би единствените Celestion направени да слизат по ниско.

 

...аз съм с четири таквиз към гарланда ... свиря в "ЛА" и нямам проблеми... :greenball: ...

Отговорено

Егати настройките....B,та и A.Вие така ги сваляте тея китари,че още малко и темата ще трябва да се свали в по-долния раздел. ;)

Отговорено

В групата която свирих - Матакка допреди две години използвах свалени китари в ла, използвал съм само 12-ки на фендер и електровойс в усилватели мюзикмен и фендер рок про серия - не съм имал проблеми с ниските тъй като в микса те идват основно от баса и касата. "Стрес" е от до ( китарата е в ла и в двете) "Кой" е в ла.

 

 

 

За протокола - драйв китарите в Кой са записани с фендер рок про амп 100вата, китарата е фендер страт 79'та ъпгрейдван с бридж хъмбъкер сеймор дънкан ЈB, Стрес е със 100 ватов мюзикмен китарата е Ибанец Джем драйва е от диджитек РП-1. Запис и смесване и мастеринг - Стейн Студио музикален продуцент е Гепи. ;)

Отговорено (Редактирано)

Долната граница на честотния респонс на един кабинет се определя не толкова от говорителя, колкото от кабинета.

При затворен тип кабинети в зависимост от обема и геометрията се усилват акустично честотите около 120-160 Хц, за сметка на бързо падащия честотен респонс под 100 Хц.

При отворения тип кабинети баса е по-дълбок, т.е. има повече звукова енергия под 100-те Хц, но за сметка на по-слабия бас в диапазона 120-160 Хц.

 

Така или иначе честоти от порядъка на 70 Хц в китарния тембър присъстват повече за "цвят" отколкото за "звук". Т.е. звуковата енергия в диапазона под 100-Хц е около 1-2% от енергията в целия спектър (в случай на high-gain).

 

Освен това честотния диапазон на даден говорител се определя от честотите на които респонса му пада под -6 дБ (в зависимост от дефиницията), което означава че говорител с респонс 100 Хц - 5кХц все пак си възпроизвежда честоти под 100 Хц и над 5 кХц, просто те са с по-ниски амплитуди.

Редактирано от Dylan_101
Отговорено
Аз като свирещ в СИ мога да надам скромно мнение- понеже почти не свиря клийн, за да се чуват добре ниските тонове на драйв, задължително минавам китарата през lo-cut EQ за да не се омазват бързите пасажи на ниско.

 

Сори, ако е въпроса е неуместен, но ка постигаш въпросното lo-cut EQ? Ефект ?

Отговорено

Аз съм на drop C и ползвам Marshall 1960B с 4x12 Celestion G12T-75 с f.r. 80-5000Hz. Главата ми е Mesa Dual Rectifier, а китарата ESP Eclipse II с EMG 60 & 81. Бих казал, че като цяло звукът е много стегнат и безкомпромисен. Не съм усетил напрежение в говорителите, държат се чудесно засега :greenangel:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.