skirmisher Публикувано Януари 29, 2008 Публикувано Януари 29, 2008 Здравейте, аз съм начинаещ в тромпета но пък съм твърдо решен да стана добър и вече от разни сайтове мога да свиря 6-7 гами ,но проблема е че ги свиря и съм си ги записал като комбинаций от натискани бутони (валове) пример (0,1+3,1+2,1,0,1+2,2,0) което ще рече до ре ми га сол ла си до или B minor тожа което ме интересва е как мога да разбера кой позиций кой тонове са .За останалите гами и тн...И ако някой има ноти за начинаещи бих искал да се здобия с тях Симо
RockoBG Отговорено Януари 29, 2008 Отговорено Януари 29, 2008 Първо буквите, после граматиката, накрая нотите, пич
Anton Отговорено Януари 29, 2008 Отговорено Януари 29, 2008 До(1 октава), Сол, До, Ми, Сол, До са тонове, които се изпълняват без натискане на никакви пистони-празни позиции. При натискането на първия пистон, звука се понижава с цял тон надолу. При натискането на втория пистон, звука се понижава с половин тон надолу. А при натискането на третия пистон, звука се понижава с тон и половина. При комбинацията на различните пистони се получават различните тонове. Няма значение дали ще натиснеш първи и втори пистон, или само третия.От До на втора октава до Сол на втора октава позициите са същите само не се използва третия пистон и Ми е празна позиция. Но тия неща ги има във всяка школа за тромпет.Съвет-отиди на няколко урока при тромпетист да ти покаже постановка на устните, дишане и други неща, които се обясняват трудно дори от самите учители та камо ли в книгите.
Mapu0 Отговорено Февруари 2, 2008 Отговорено Февруари 2, 2008 Ми каго гледам как ги пишеш значи си нямаш и на представа как се свири на тромпет ако имаш желание мога да ти обясня на дълго и на широко как да започнеш и да ти дам школи...