vhcs Публикувано Август 1, 2007 Публикувано Август 1, 2007 Здравейте, търсе 2ри микрофон с който да допълня саунда от shure sm57. Бях се спрял на Sennheiser и по-конкретно на 606 или 906. 606 обаче нещо не ме изкефи, малко неуравновесен ми се стори а 906 ми е скъпичък. 609 пък 2ра ръка го търсих няколко седмици и нищо не стана. Та 606 не е лош ама май не е баш това което търся и искам да питам за съвет какъв мкрофон да ползвам като 2ри донамичен заедно с shure sm57. Някой случйно да е пробвал audio technica atm63 he? лично съм чувал семпли на ATM23 и звучи наистина много добре (дори по ми хареса от sennheiser-ите). Мерси за съветите предварително Алекс Цитирай
bassmaniac Отговорено Август 1, 2007 Отговорено Август 1, 2007 ....здравей , за какво точно ти е нужен този микрофон ...защтото така -'дайте идея за микрофон' е малко общо и едва ли някой ще може да ти помогне..... Цитирай
vhcs Отговорено Август 1, 2007 Автор Отговорено Август 1, 2007 за запис на китари и за допълнение към Shure SM57 .... ама това съм го писал. Ще записваме китари и искам да турна още един микрофон към SM57 за да допълни саунда и да му даде отенък разбира се. Към тия 2 микрофона ще има и един кондензаторен. Това е в общо лини и се надявам тоя път по-сполучливо да съм я поднесъл информацията аре със здраве Алекс Цитирай
vhcs Отговорено Август 1, 2007 Автор Отговорено Август 1, 2007 нека задам същият въпрос и по малко по различен начин. добре ли е един cardioid динамичен микрофон (shure SM57 примерно) да се комбинира с super-cardioid динамичен (sennheiser 606,609 или 906 примерно) както и с hyper-cardiod динамичен (ATM63 примерно)? някой пробвал ли е такива или подобни комбинации? Има ли смисъл или е загуба на време? Цитирай
BlueZone Отговорено Август 1, 2007 Отговорено Август 1, 2007 След като ще имаш и кондензаторен микрофон, мисля, че това занимание с втори кардиоид, бил той супер, хипер или еди-си-какъв до голяма степен си е загуба на време. Много по-добре е според мен да туриш кардиоида близо до говорителя под 45 градуса примерно, а кондензаторния на метър и нещо фронтално и после да дублираш китарата с друго разположение на микрофоните - дори само да преместиш динамичния микрофон от другата страна вече ще имаш естествено стерео и се получава много пичовско като ефект. Така или иначе като дотуриш 50 микрофона, само ще си създадеш излишни ядове без да постигнеш кой знае какви чудеса Ако пък е чак такъв зор - освен двата микрофона изкарай и един линеен сигнал от кубето и си готов - имаш три трака с китара, които могат да ти създадат достатъчно обемен звук, стига нещата да са сметнати като хората. Цитирай
vhcs Отговорено Август 1, 2007 Автор Отговорено Август 1, 2007 Ако пък е чак такъв зор - освен двата микрофона изкарай и един линеен сигнал от кубето и си готов - имаш три трака с китара, които могат да ти създадат достатъчно обемен звук, стига нещата да са сметнати като хората. ако път ти кажа че мисля 5 трака да пусна в началото докато напраим саунда сигурно ша ма обявиш за ... новобранец ... еми такъв съм си :-) 3 микрофона, 1 от ампа и 1 от китарата чист така да се каже. Така ще може да се експериментира на воля - материал ще има мноо. Това с на метър разстояние мисля да не го правя защото помещението въобще не е акустично третирано и е с дървена облицовка и яко ще се чува стаята. На 20-40 см. мисля да го поставя. В общи линии демо записи сме решили/тръгнали да правим и по тоя начин искаме да си намерим окончателния саунд на китарите за записи и lives. Поздрави Алекс Мноо са важни тия китари беееее ... хуууу и аз като басист съм седнал да мисля кви микрофони и тн а другите си веят дупетата по морето Цитирай
synchu Отговорено Август 2, 2007 Отговорено Август 2, 2007 Ами ако държиш да е динамичен, още един SM57 (който и без това никога не е излишен) наръчкваш ги под ъгъл 45 градуса (масссстичка му е лелята в т'ва време жегаво тюх) в центъра на говорителя и имаш различен нюанс така да се каже на звука. Иначе 906 е много много сносен микрофон определено Както и стария 609 (black face-a). Новия 609 е POS трансдуктор на високи ... Иначе и идеята с кондензатора работи ама има и един куп допълнителни задачки, както спомена Chrysalid, с които ще трябва да се сбориш - фази, "нещо-дрънка-в-стаята-бе-копеуе-и-се-чува-в-трака","пу-де'а-т'ва-нема-ниски-тоя-кондензатор-ли-к'во-е" ... А в това да се чува стаята няма лошо, просто усилваш трака от мик-а пред говорителя, а другия си седи за обем така да се каже. успех. Цитирай
vhcs Отговорено Август 2, 2007 Автор Отговорено Август 2, 2007 906 е много много сносен микрофон определено smile.gif Както и стария 609 (black face-a). Новия 609 е POS трансдуктор на високи ... това забелязах и аз 906 наистина е добър и май се покрива със стария 609. 606 (или новия 609 както ти му викаш) верно си е POS трансдуктор на високи и не си заслужава 105 евро. 906 пък отиа към 170 евро и тва вече ми е скъпо a 609 не са намира втора въка лесно Чудя се дали да не пробвам с audio technica atm63 he или направо да взема втори sm57 ... ще реша тия дни и ще действам Жалко че никой не е тествал ATM63. Ей тука намеих семпли на АТМ23 и доста ме изкефи как звучи, дори май повече от sennheiser 906. Сравних на 23 и 63 честотните характеристики на сайта на audio technica и 63 би трябвало теоритично да е малко по уравновесен и с леко по-малко ниски ... ама само теоритично. ATM23 вече не се произвежда ... АТМ63 също но се продава все още Целта ми е да постигна лек специфичен отенък в китарния саунд така, че звука ни да е автентичен (поне за БГ) ... ама да видим кво ще стане Поздрави Алекс Цитирай
bassmaniac Отговорено Август 2, 2007 Отговорено Август 2, 2007 ...vhcs , ако саунда на китарите ви е тежак /драйв,дист / то определено кондензаторен микрофон ще ти изиграе лоша шега освен ако о т него не вадиш повече руум .....бих ти препорачал да пробваш рибон микрофон , така звука ти няма да е преекспониран в високите / това което кондензатора с сигурност ще направи / и ще имаш ясна и стабилна среда ....вярно че рибон микрофоните са скапички , но ако се поровиш в томан.де сам сигурен че ще намериш подходящо за теб решение....... Цитирай
vhcs Отговорено Август 2, 2007 Автор Отговорено Август 2, 2007 кондензаторния звучи добре - това е тествано вече, вади добри ниски, среди и високи. доста приятно звучи дори и кефи. Тъй че там няма да махаме за сега поне. тия рибон микрофони за първи път ги чувам ама ще се информирам от нета за какво става точно дума - мерси за инфото Цитирай
synchu Отговорено Август 2, 2007 Отговорено Август 2, 2007 Зенхайзер 606 Зенхайзер 609 Ако ще се информираш относно лентовите (ribbon) микрофони информирай се в посока "CAD TRION 7000" или "ShinyBox 46" със Синемаг трансформатори. Защото ако се информираш в посока Royer или AEA ще се отчаяш ценово Цитирай
vhcs Отговорено Август 2, 2007 Автор Отговорено Август 2, 2007 Здравейте и мерси за съветите. Зенхайзер 606 <> Зенхайзер 609 това го установх вече ... по-скоро 906 от новите се доближава много до 609. 606 също не е лош ама като знам, че не е точно това което търся няма как да дам 100 еврея за него. разчетох се за рибон микрофоните и сега вече съвсем се оплетох. Доста са ми скъпи и като гледам мога да си позволя само тия на t.bone. Предполагам че веднага ще ме посъветвате да не се занимавам с нискобюджетни боклуци ама аз все пак ще се разровя за ревюта на тия модели да видя за какво става дума все пак ... пък може и семпли да се изнамерят. Колко е голям шанса тоя кондензаторен да преекспониран в високите и кво всъщност означава това Ей тоя имаме и чесно казано ме кефи как звучи. Високите са чисти и това ме кефи ... ама не знам кво имаш предвид с преекспониран в високите ... може би моите уши още не са подостерни като на тонрежисьор ... ехехехе Поздрави и мерси пак за съдействието Алекс Цитирай
bassmaniac Отговорено Август 3, 2007 Отговорено Август 3, 2007 ....не мога да пиша много поради липса на време но ето линк на които можеш да чуеш някои рибон микрофони : http://www.cascademicrophones.com/cascade_Shoot_out.html Цитирай
vhcs Отговорено Август 3, 2007 Автор Отговорено Август 3, 2007 ....не мога да пиша много поради липса на време но ето линк на които можеш да чуеш някои рибон микрофони : http://www.cascademicrophones.com/cascade_Shoot_out.html малеее тоя Cascade Fat Head II ми скъса главата ... и цената е супер само дето го има само в USA и из Европата неможах да го намеря нещо ти лично тествал ли си го? наистина ли е толкова як? направо ми откъсна главата и цената от 211$ просто ми заспа. Дай моля те още инфо ако знаеш нещо за този модел. Мерси много за информацията - май точно това търсех Поздрави Алекс Цитирай
bassmaniac Отговорено Август 3, 2007 Отговорено Август 3, 2007 ...аз лично не го притежавам , но сам записвал сас с такав един единстевен пьт......хареса ми че не е брайтнат , преампа с които записвахме не беше много ОК / Control24 / така че можеби пее още по гот.......... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.