Tozi Отговорено Ноември 17, 2009 Share Отговорено Ноември 17, 2009 (Редактирано) BlueZone направо разцепихте яко с тоя инструментал. Нали е джем рекох и аз да се пробвам да рокясам. Малко ми беше трудно да добавя още една китара - за мене то си звучи яко и без сола хехе. Метал Джем Heavy metallllll forever! Редактирано Ноември 17, 2009 от Tozi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
euphoriaburn Отговорено Декември 6, 2009 Share Отговорено Декември 6, 2009 http://www.4shared.com/file/166699812/3966...oby_zashev.html Ето и от мен, грешките си ги знам и се извинявам за тях. Приятно слушане. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
euphoriaburn Отговорено Декември 6, 2009 Share Отговорено Декември 6, 2009 http://www.4shared.com/file/166821643/b1e6...level_edit.html малко оправих нивата ама си е същата боза Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Декември 6, 2009 Автор Share Отговорено Декември 6, 2009 Хубав ти е тона, но на места много излизаш от тоналностите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
euphoriaburn Отговорено Декември 6, 2009 Share Отговорено Декември 6, 2009 (Редактирано) Прав си опитвам се да го избягвам този момент. Още не съм се научил да импровизирам, също така и при бендовете се дъня доста (тхинк) Или имаш предвид, че не е пентатонично? Пикинга не съм го синхронизирал с лявата ръка ЕДИТ: П.С. Искам Критика, нека забравим за предният пост, където съм писал, че си знам грешките Редактирано Декември 6, 2009 от euphoriaburn Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Декември 6, 2009 Автор Share Отговорено Декември 6, 2009 Имам предвид, че на местата, където има модулации, тотално си извън хармонията - там продължаваш да свириш според акордите от другите части, което просто няма как да пасне Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
euphoriaburn Отговорено Декември 6, 2009 Share Отговорено Декември 6, 2009 Аммм там където твоите китари имат модулации, моите фалшивят? И аз усещам нещо такова не съм сигурен защото не мога да го асимилирам (dull) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Декември 7, 2009 Автор Share Отговорено Декември 7, 2009 Куплетите са във F#m, а припевите са в Em. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Отговорено Декември 7, 2009 Share Отговорено Декември 7, 2009 (Редактирано) Искам Критика - нека забравим за предният пост, където съм писал, че си знам грешките Може би, ако не натъртваш тона G# в/у часта в Em, ще е по-добре. Боби, куплетите не са само във F#m, нали? Поне аз чувам дял в неопределен C#...или като цяло куплета го мислиш във F#m? Редактирано Декември 7, 2009 от Ивелин Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
euphoriaburn Отговорено Декември 7, 2009 Share Отговорено Декември 7, 2009 (Редактирано) Теоретично сол# е фалшив съчетан с Ми минор. но от F#m си идва 3та степен което е страхотно и може да се ползва за извеждане, мостче. Прав ли съм? П.С. Изобщо не съм се усетил, че има Ми минор?, ако го има това обяснява доста неща за които се чудех. На мен по логично ми се струва да е Ми мажор? Поздрави, Благодаря за коментара. Редактирано Декември 7, 2009 от euphoriaburn Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Отговорено Декември 7, 2009 Share Отговорено Декември 7, 2009 ...сол# от F#m си идва 3та степен - прав ли съм? Не си - брой на ново. На мен по-логично ми се струва да е Ми мажор. Логично е едно, функционално - друго. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
euphoriaburn Отговорено Декември 7, 2009 Share Отговорено Декември 7, 2009 2ра не пентатонична, шейм он ми. Като свириш бемолно и почваш да се бъркаш с това едно на ум Довечера ще ударя втори тейк :Д Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Отговорено Декември 7, 2009 Share Отговорено Декември 7, 2009 тона G# в/у часта в Em частта А пък аз явно съм с -1 на ум. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Декември 7, 2009 Автор Share Отговорено Декември 7, 2009 Тая част от C# принципно я смятам като доминантна спрямо F#m. Иначе нищо не пречи да си се тълкува и като модулация. Частта от Em е с чужд акорд - A, поради което вероятно се бърка с E, но все пак след ми-то има C и D, което би трябвало да подсказва, че става дума за Em Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Отговорено Декември 7, 2009 Share Отговорено Декември 7, 2009 Може би обърква това, че парчето започва в C#m (което залъгва, че е тоника) и F#m звучи/ се явява като субдоминанта. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.