Geimara Публикувано Май 16, 2007 Публикувано Май 16, 2007 Здравейте, Значи аз съм начинаещ барабанист :Д даже доста начинаещ и се чудя дали да купя това нещо http://forum.muzikant.org/index.php?showto...mp;#entry231360 да си тренирам и искам да ви питам дали си заслужава парите (70 лева и имайте предвит че е без педала) ....Чакам отговори ! Мерси предварително Цитирай
GroOveR Отговорено Май 16, 2007 Отговорено Май 16, 2007 Според мене пък не си струва...за 70 лв. по-добре да си вземеш един пад ама да е като хората,тия са много зле,така и така отначало няма да просвириш на цял сет.Това е само съвет естествено Цитирай
Anakon Отговорено Май 16, 2007 Отговорено Май 16, 2007 На твое място бих вложил тези 70лв. в общия фонд за закупуване направо на някой по-скромен сет като за начинаещ, а не падове. Но това си е само мое лично мнение, други хора сигурно са на обратното такова. Цитирай
beatle Отговорено Май 16, 2007 Отговорено Май 16, 2007 Да,определено е по-добре да ги вложиш в в закупуването на сет. Но ако ти харесва пада го взимай-педал бързо ще намериш. Цитирай
Moarein Отговорено Май 16, 2007 Отговорено Май 16, 2007 За тия пари можеш сам да си направиш цял сет с глухи барабани Цитирай
tupoto kopele Отговорено Май 16, 2007 Отговорено Май 16, 2007 Абе стига бе хора??? Един нов пад HQ Real Feel струва 40. и нещо лева....а това е цял сет за 70 кинта !!! Цитирай