7thString Отговорено Април 10, 2007 Отговорено Април 10, 2007 Хехе, явно просто не си гледал достатъчно китаристи. Особено пък този втория похват и "скорост" са две понятия, които няма как да присъстват в едно изречение Иначе за класическа китара съм съгласен, а за "перфектните похвати"- тогава Марк Нопфлер трябва да е пълен некадърник ама на- свири пича Цитирай
kiki vai Отговорено Април 11, 2007 Отговорено Април 11, 2007 така се свири на класическа китара с пръсти а ние говорим за перо Цитирай
tpd Отговорено Април 11, 2007 Отговорено Април 11, 2007 (Редактирано) Хехе, явно просто не си гледал достатъчно китаристи. Особено пък този втория похват и "скорост" са две понятия, които няма как да присъстват в едно изречение Иначе за класическа китара съм съгласен, а за "перфектните похвати"- тогава Марк Нопфлер трябва да е пълен некадърник ама на- свири пича Ясно. А не мислиш ли все пак, че има идеални форми на свирене, за всеки стил, чрез които ще се научиш с пъти по бързо, отколкото ако го правиш както ти падне? И дори и да постигнеш някакво ниво, то ще е по-ниско отколкото ако не си се мъчел да откриваш топлата вода. И ако може снимка или видео/на лесно/, да погледна кой какво свири с допряна китка. Мерси. Редактирано Април 11, 2007 от tpd Цитирай
lizardman Отговорено Април 11, 2007 Отговорено Април 11, 2007 Защо пък трябва да има идеални форми? И какво значи за всеки стил? Значи ако постановката ми е перфектна за метъл, то тя изобщо не става за блус, така ли? Според мен има правила, които трябва да се спазват, но нещата не са толкова строги. В зависимост от предпочитанията ти, от чисто физиологичните различия и от незнам още колко неща начинът на свирене се променя. В смисъл перфектен стил има само за 1 човек, ако друг го използва на 100% значи няма да е оптимален за него. Просто трябва да се спазват правилата, а те са измислени от много време. П.П. Също така всеки е длъжен да пробва различни начини: откъде да идва движението на ръката, къде да бъде сложена тя(и дали изобщо трябва да е опряна на китарата). Така ще си намери оптимален за него начин, пък и ще разшири виждането си. Цитирай
7thString Отговорено Април 11, 2007 Отговорено Април 11, 2007 tpd Изкуството не е точна наука. С други думи "Аве къв е тоя, че да казва как хората да си изразяват емоциите?!" Цитирай
metalmaniak Отговорено Април 12, 2007 Отговорено Април 12, 2007 (Редактирано) @tpd : Например Щефан Елмгрен - соло-китариста на Hammerfall, свири точно така - с опряна китка. Той обаче е с късички пръсти и може би така си е напипал най-удобното. На мен пък ми е най-странна комбинацията от опиране на предмишницата върху китарата и постоянно държане на кутрето пoд 1-ва струна. Справка - Сатриани и Лука Турили Редактирано Април 12, 2007 от metalmaniak Цитирай
kolio_k Отговорено Април 12, 2007 Отговорено Април 12, 2007 @tpd Според мен най правилната техника е тази която ти дава възможност да изсвириш каквото искаш.От тази гледна точка ,една правилна техника няма,те са много.Аз например използвам поне 3-4 в различни ситуации. Колкото до видеото,предполагам,че повечето хора са гледали това(доста е старо и извесно),но то наистина е добър пример за двама с прилична техника които обичат да си опрат китките,когато свирят п.п.Според мен наистина най правилно е каквото ти е удобно,защото ръката сама си показва кой е най естествения начин да се извърши дадено движение.Според мен проблема идва от там ,че много хора предочитат да игнорират това и да правят нещата по труден и неестествен начин,което често(не винаги) води до задънена улица Цитирай
SomeoneElse Отговорено Април 12, 2007 Отговорено Април 12, 2007 tpd, Марти Фридман май не си чувал/гледал? Погледай малко - постановката на дясната ръка му е най-изчанчената, която съм виждал, а в същото време хич, ама хич не е бавен Чуй и албумите на Megadeth, в които свири той. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.