Fenix Публикувано Март 3, 2005 Публикувано Март 3, 2005 Аве, сега докато писах за състейн относно струните, в главата почна да ме човърка отново едно нещо :wall: . Има ли note hold или некъф подобен ефект? Тоя въпрос всъщност се породи доста отдавна, като гледах за първи път едно изпълнение на For Whom The Bell Tolls на Metallica в Donnington. Та за тия дето не са го чували/гледали/слушали да кажа, че накрая като си почва накря Хамет стандартните увивания по едно време удря една нота може би 20-то или 22ро на 1ва струна и оттам като се почне си е*ава ма'ата. Тона стои примерно.. хмм... 30 секунди Аз на 22ро имам горе долу 3 макс 4 секунди тон. И си мисля че т'ва тряа да е некъф ефект, дето се да връща тона отново и отново в некъф непрестанен лууп без да си губи силата. А и той го държи през цялото време, не е да удари струната и оттам да си остане онуй а той да си пусне китарата. Аз питах мноооого отдавна но т'ва е било некъф офтопик в неква тема най-вероятно и затуй сега.... :hello: Цитирай
AXE Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 Не е ефект Поне аз тъй си мисля. А наистина ако не си - гледай Гари Муур на живо - бах го тоя колко задържа нотите :wow: В студиото аре, ама на живо Цитирай
Fenix Отговорено Март 3, 2005 Автор Отговорено Март 3, 2005 Не е ефект Поне аз тъй си мисля. А наистина ако не си - гледай Гари Муур на живо - бах го тоя колко задържа нотите :wow: В студиото аре, ама на живо A ти откъде си сигурен за Гари Муур че и той не ползва ефект? Толкоз време, такава висока нота си е е*ало ма'ата както вече казах Цитирай
AXE Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 Ми щото е блусар Те таквиз работи не ползват Муахаххахаха Не бе - ако беше ефект нямаше да държи през цялото време, пък и като го скиваш да го прави не изглежда да е с ефект. Цитирай
Fenix Отговорено Март 3, 2005 Автор Отговорено Март 3, 2005 Ми то аз също преди така си мислех, ма един ми обясняваше че има такова нещо и аз затова питам всъщност. Ако няма, то тогава ИСКАМ ТАКАВА КИТАРКА дето да държи по 30 секунди Ако има - ИСКАМ ТАКЪВ ЕФЕКТ!!! Цитирай
synchu Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 "Fernandes Sustainer" и си в бизнеса с "вечния звук" ...хахахахха Цитирай
vovcho Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 А бе като на пияното десния педал, ако не се лъжа. Нали и на него това му е работата, да усилва звука. В Динакорд имаше такъв педал, за китара в смисъл. Sustainer баш си беше май. Цитирай
synchu Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 Ами едни педали с относително подобен ефект са "компресорите" Но в случая със Sustainer-a става въпрос за друга джаджа. Тва на практика мяза досущ на адаптер и си седи като адаптер на китарата. Има неква активна електроника и като дръннеш примерно неква нота и цъкнеш едно ключе, нотата звучи "вечно"....е почти де Цитирай
Burton Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 Началото на песента Flying in a blue dream на Satriani е точно с такъв ефект/педал...и там държи 100 часа един тон и си го модулира насам-натам с ръчката само Цитирай
killer Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 Началото на песента Flying in a blue dream на Satriani е точно с такъв ефект/педал...и там държи 100 часа един тон и си го модулира насам-натам с ръчката само Специално за Gary Moore и Joe Satriani става въпрос за микрофония (умишлена), на сцената има места (обикновенно отбелязани с кръстче .... но не винаги това е знак че так се получава микрофония, може да служи за маркер къде са нагласени дадени прожектори и т.н.) на които се получава микрофония, изпълнителя застава на това място, дава си volume-a на китарата на 10 (при нужда му вдигат сигнала в мониторите) и микрофонията е готова. Нагледен пример са Joe Satriani - flying in a blue dream (live in San Francisco и G3'96) и Steve Vai - For the love of god (G3'96 преди започване на песента)! Увеличете си усилвателя (5-6 .... а ако е по малък може и на макс.) и изсвирете някоя нота и ще видите как сустейна става на микрофония (на практика нотата ще има ммнннооооогггоооо дълъг сустейн) а ако се придвижите една крачка в ляво или дясно тонът ще се промени :twisted: Марио Анкона :twisted: Цитирай
Rust Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 A така killer ! тва на флаинг ин е блу дрийм си е баш "микрофония" или т.нар. feedback . Много лесно можете да си направите вкъщи същото .... необходим е по-усилен амп и адаптори различни от най-скапаните възможни ... просто насочете адаптора към говорителя ... ако не стане пробвайте от по-близо .... и получавате буквално безкраен звук ... а вече можете след това и да си правите разновидности .... като Вай , който се мести една крачка напред и звука става друг ..... друг е въпроса че той ползва и състейнър (нек адаптера му по концерти се загледайте на кво мяза ... както и че джем-а има още 2 копченца ) According to the official information, the 3 switch settings are: Up: Standard sustain mode: the original note is fed back to the string, amplified but not modified. Down: Harmonic sustain mode: a harmonic of the original note is fed back to the string. Middle: Mix mode: the original note and a harmonic of that note are mixed and fed back to the string. Цитирай
the_gorer Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 Това задържане на тона се постига с обикновен компресор на динамиката и с леки натискащи движения на пръста върху прагчето. Помага и ако китарата ти е neck-thru Цитирай
Delyan Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 (Редактирано) Има едни pickup-и sustainer-и, които също вършат работа за случая, но synchu видях ги е споменал. Вижте и това Редактирано Март 3, 2005 от Delian Цитирай
Rust Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 То не знам дали е само от пикъпс или по-скоро от активната електроника към тях абе тоя фернандес състейнър си е голяма мания ето кво казва и бат' Вай : The reason I liked the Evolution pickup was that it had a hot output, smooth yet cutting top end and tight bottom end. I had them put in one of the new white Jems and to tell the guitars apart I had to write something on them. That's how Evo got her name. Another one at the time was Flo. The way I got her name will remain a secret for a while. There was something about Evo that I responded to. Even though she was technically exactly like every other production model guitar, there was something about her touch and sound that moved me. To this day, whenever I see her, my heart goes pitter-patter. Regardless of what is going on in my life, highs or lows, Evo is always a tender sanctuary. The feeling I get when I see her or approach her is akin to a warm home where you feel safe and secure, maybe even around the holiday season - you get the picture. I started playing her before the Sex And Religion recordings and she has been my main ax since. The only time I use another guitar is if I'm looking for a sound that Evo can't deliver. Flo received a Fernandez sustainer and these days I have been using her more often for two reasons: I have been using the sustainer, and poor Evo is coming to pieces. Read the descriptions and look at the pictures! I did not want to put a sustainer in Evo because it really changes the sound. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.