Jump to content
Българският форум за музиканти

Note Hold


Fenix

Recommended Posts

Аве, сега докато писах за състейн относно струните, в главата почна да ме човърка отново едно нещо :wall: .

Има ли note hold или некъф подобен ефект?

 

Тоя въпрос всъщност се породи доста отдавна, като гледах за първи път едно изпълнение на For Whom The Bell Tolls на Metallica в Donnington. Та за тия дето не са го чували/гледали/слушали да кажа, че накрая като си почва накря Хамет стандартните увивания по едно време удря една нота може би 20-то или 22ро на 1ва струна и оттам като се почне си е*ава ма'ата. Тона стои примерно.. хмм... 30 секунди :happy::(:(

Аз на 22ро имам горе долу 3 макс 4 секунди тон.

 

И си мисля че т'ва тряа да е некъф ефект, дето се да връща тона отново и отново в некъф непрестанен лууп без да си губи силата. А и той го държи през цялото време, не е да удари струната и оттам да си остане онуй а той да си пусне китарата.

 

Аз питах мноооого отдавна но т'ва е било некъф офтопик в неква тема най-вероятно и затуй сега....

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 35
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не е ефект :happy: Поне аз тъй си мисля. А наистина ако не си - гледай Гари Муур на живо - бах го тоя колко задържа нотите :wow: В студиото аре, ама на живо :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ефект :happy: Поне аз тъй си мисля. А наистина ако не си - гледай Гари Муур на живо - бах го тоя колко задържа нотите :wow: В студиото аре, ама на живо :(

A ти откъде си сигурен за Гари Муур че и той не ползва ефект? :(

 

Толкоз време, такава висока нота си е е*ало ма'ата както вече казах :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щото е блусар :happy: Те таквиз работи не ползват :( Муахаххахаха

Не бе - ако беше ефект нямаше да държи през цялото време, пък и като го скиваш да го прави не изглежда да е с ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то аз също преди така си мислех, ма един ми обясняваше че има такова нещо и аз затова питам всъщност. Ако няма, то тогава ИСКАМ ТАКАВА КИТАРКА дето да държи по 30 секунди :happy::( Ако има - ИСКАМ ТАКЪВ ЕФЕКТ!!! :(:(:(

 

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе като на пияното десния педал, ако не се лъжа. Нали и на него това му е работата, да усилва звука. В Динакорд имаше такъв педал, за китара в смисъл. Sustainer баш си беше май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами едни педали с относително подобен ефект са "компресорите" :happy:

 

Но в случая със Sustainer-a става въпрос за друга джаджа. Тва на практика мяза досущ на адаптер и си седи като адаптер на китарата. Има неква активна електроника и като дръннеш примерно неква нота и цъкнеш едно ключе, нотата звучи "вечно"....е почти де :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Началото на песента Flying in a blue dream на Satriani е точно с такъв ефект/педал...и там държи 100 часа един тон и си го модулира насам-натам с ръчката само :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Началото на песента Flying in a blue dream на Satriani е точно с такъв ефект/педал...и там държи 100 часа един тон и си го модулира насам-натам с ръчката само :blink:

Специално за Gary Moore и Joe Satriani става въпрос за микрофония (умишлена), на сцената има места (обикновенно отбелязани с кръстче ;) .... но не винаги това е знак че так се получава микрофония, може да служи за маркер къде са нагласени дадени прожектори и т.н.) на които се получава микрофония, изпълнителя застава на това място, дава си volume-a на китарата на 10 (при нужда му вдигат сигнала в мониторите) и микрофонията е готова.

Нагледен пример са Joe Satriani - flying in a blue dream (live in San Francisco и G3'96) и Steve Vai - For the love of god (G3'96 преди започване на песента)!

Увеличете си усилвателя (5-6 .... а ако е по малък може и на макс.) и изсвирете някоя нота и ще видите как сустейна става на микрофония (на практика нотата ще има ммнннооооогггоооо дълъг сустейн) а ако се придвижите една крачка в ляво или дясно тонът ще се промени

:twisted: Марио Анкона :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A така killer !

тва на флаинг ин е блу дрийм си е баш "микрофония" или т.нар. feedback . Много лесно можете да си направите вкъщи същото .... необходим е по-усилен амп и адаптори различни от най-скапаните възможни :blink: ... просто насочете адаптора към говорителя ... ако не стане пробвайте от по-близо .... и получавате буквално безкраен звук ... ;)

а вече можете след това и да си правите разновидности .... като Вай , който се мести една крачка напред и звука става друг .....

друг е въпроса че той ползва и състейнър (нек адаптера му по концерти се загледайте на кво мяза ;) ... както и че джем-а има още 2 копченца ;) )

 

According to the official information, the 3 switch settings are:

 

Up: Standard sustain mode: the original note is fed back to the string, amplified but not modified.

Down: Harmonic sustain mode: a harmonic of the original note is fed back to the string.

Middle: Mix mode: the original note and a harmonic of that note are mixed and fed back to the string.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това задържане на тона се постига с обикновен компресор на динамиката и с леки натискащи движения на пръста върху прагчето. Помага и ако китарата ти е neck-thru :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Има едни pickup-и sustainer-и, които също вършат работа за случая, но synchu видях ги е споменал. Вижте и това

Редактирано от Delian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не знам дали е само от пикъпс или по-скоро от активната електроника към тях :blink: абе тоя фернандес състейнър си е голяма мания ;)

 

ето кво казва и бат' Вай :

 

The reason I liked the Evolution pickup was that it had a hot output, smooth yet cutting top end and tight bottom end. I had them put in one of the new white Jems and to tell the guitars apart I had to write something on them. That's how Evo got her name. Another one at the time was Flo. The way I got her name will remain a secret for a while.

 

There was something about Evo that I responded to. Even though she was technically exactly like every other production model guitar, there was something about her touch and sound that moved me. To this day, whenever I see her, my heart goes pitter-patter. Regardless of what is going on in my life, highs or lows, Evo is always a tender sanctuary. The feeling I get when I see her or approach her is akin to a warm home where you feel safe and secure, maybe even around the holiday season - you get the picture.

 

I started playing her before the Sex And Religion recordings and she has been my main ax since. The only time I use another guitar is if I'm looking for a sound that Evo can't deliver. Flo received a Fernandez sustainer and these days I have been using her more often for two reasons: I have been using the sustainer, and poor Evo is coming to pieces. Read the descriptions and look at the pictures! I did not want to put a sustainer in Evo because it really changes the sound.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.