vhcs Отговорено Февруари 7, 2007 Отговорено Февруари 7, 2007 Здравей на всички, Интересно ми е - ако на ВАС ви е възможно да си направите свой собствен модел под логото на известна и реномирана марка,или пък при някой ултра-гига-тера добър лютиер - знаете ли,преценили ли сте за себе си какво искате и какво очаквате от един бас? мноо интересен въпрос. Аз лично съм на мнение, че има страшно много стандартни решения които могат да се ползват и биха свършили страхотна работа. Лично не бих тръгнал да си правя уникат поради простата причина че не съм професионалист (в смисъл - не си изкарвам хляба с музика, и не завися от уникален саунд). Пробвал съм К5 на Fieldy от Korn и страшно ме изкефи като звук, атака, качество на матерялите и преработката им. Не ме изкефи че е подписан ... та дори ме издразни. В общи линии съм на мнение: "къф е па тоя та ша ми се подписва на иснтрумента ... аааааааууууу". Може да е 1000х по-добър музикант от мене (а може и да не е - въпрос на гледна точка) ама това не е причина да му разнасям подписа му на МОЯ ГРИФ !!! Това е моето лично мнение по отношение на Signature Models. Относно Custom Models - е за това още не съм дорасъл пък и не ми е цел която гоня. ... аре със здраве Алекс Цитирай
AorA_Bass Отговорено Февруари 8, 2007 Отговорено Февруари 8, 2007 ^Ае пич въпроса е че не той се е подписал на твоя бас, а ти свириш с неговия бас, макар и да си си го купил... Цитирай
vhcs Отговорено Февруари 8, 2007 Отговорено Февруари 8, 2007 Ае пич въпроса е че не той се е подписал на твоя бас, а ти свириш с неговия бас, макар и да си си го купил... Въпрос на гледна точка ... тебе ако те кефи да разнасяш разни подписи на грифа си, мене не ме кефи. Ако модела не беше Signet по друг начин щях да го гледам. Това е въпрос на вкус (казала маймунката и си облизала дупето). Поздрави Алекс Цитирай
vurbito Отговорено Февруари 16, 2009 Отговорено Февруари 16, 2009 4 струни, 24 прага, гриф (nt) ламинат от орех-махагон-клен-махагон-орех, Birdseye Maple ф-борд с издълбани 4 последни позиции, Тяло ламинат от ламинат от орех-махагон-клен-махагон-орех, PJ конфигурация/Рикенбакерска конфигурация с рикенбакерски адаптери. Цитирай
chobbi Отговорено Февруари 16, 2009 Отговорено Февруари 16, 2009 Тази тема ме"хвана"в процес на изработката на поредият ми бас.За себе си мисля,че знам какво искам като инструмент,но единственото нещо ,което трябва да се получи е,да се различава от предишните.Обичам да експериментирам,имал съм и съм сменял много иструменти,понякога съм се връщал към това,което съм имал.Къстъм инструмента си е уникален сам по себе си,но аз не харесвам сигничър моделите от известните произвидители,защото те са направени по изискванията на самият музикант,и не е сигурно на теб дали ще ти допадне цялата комбинация от дървета,електроника и т.н.Заради това ще ви кажа какъв е новият ми "проект".Да започнем от електроника и адаптери-адаптери NORDSTRAND NJ5FS,електроника Aguilar OBP-3 (имам го този преамп на единият ми бас ,и много ми харесва)с актив/пасив суич,бридж-5 String Hipshot A Style Bass Bridges(за мен най-добрият бридж),за ключовете още се колебая,но може и да са тези-http://www.bestbassgear.com/images/tuners/hb6y_black.jpg,дърветата на тялото са- Ash и Flamed Maple за топ(тънак пласт махагон между батъма и топа).Грифът ще е болт он,сандвич 5 пласта maple/mahogany,ebony фингърборд,с естествен абалон блок инлей,24 позиции,лак на тялото и главата сатен финиш на грифа.Това е общо-взето,а пък да видим какво ще се получи.Инструмента се прави в България,и би трябвало да е готов до месец. Цитирай
cecob Отговорено Февруари 19, 2009 Отговорено Февруари 19, 2009 (Редактирано) Дотук повечето говорят за визия, а най- често сигнатурите са еднакви или близки на вид с нормалните модели на марката. А "сигнатурата" се състои в електрониката, прагчетата, дървото... все неща, които няма как да преценим преди да посвирим 20-тина години и да сменим поне 20-тина баса... В този ред на мисли никой не може да ме убеди, че би свирил с кеф на инструмент, който го дразни визуално или като концепция. Пипал съм 6 сигничъра всичко на всичко Японски Стинг Фендър- да не кажа по-зле от стандартния 51'reissue Мексикански Марк Хопус и Mark Dyrnt- нищо смислено за тея пари Японски Джеди Лии- добър бас, но не за мен, не ми се нрави кленовия фингърборд И двата, който ме утрепаха: Фндър Ноел Рединг Лейкланд Джо Осборн-Американски - и по специално 4струнен swampash/rosewoood Но аз съм и предубеден- за мен джазбаса като концепция, звук и история си е религия и след два-три месеца се надявам да добавя един Ноел Рединг във Фукня-та. Редактирано Февруари 19, 2009 от cecob Цитирай
BASSSKO Отговорено Март 4, 2009 Отговорено Март 4, 2009 Съвсем е дръг въпроса, колко си свирил за да можеш да прецениш за себе си самия, от какво точно имаш нужда. При лютиер си мисля, че трябва да се ходи чак, като изръшкаш повечето налични около теб марки, и си прицениш, че няма какво да ти пасне както трябва. И чак тогава да търсиш вярната форма, и вярния звук. Има стотици известни басисти, които нямат Signature Modelкитари и пак не им пречи да ползват масови модели басове Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.