jabatajabata Отговорено Септември 18, 2006 Отговорено Септември 18, 2006 Ами докато се наканя да отговоря за операторите глей ко стаа... аферим, бравос... Цитирай
miro2bg Отговорено Септември 18, 2006 Автор Отговорено Септември 18, 2006 В руския фенсайт на Жан-Мишел Жар пише, че когато през 1983г. се е появил ДХ-7, е превъзхождал всички свои съперници в продължение на три години! Цитирай
jabatajabata Отговорено Септември 18, 2006 Отговорено Септември 18, 2006 Ами да, вероятно ама ние бяхме малки и нямаше как да ползваме да не говорим за цените на тези неща през 80-те..Между другото понеже и на други места по форума срещнах спорове кой синт е по добър ще кажа, че не може и не трябва да се сравняват различни модели и марки "свирки". Сравнявайте само сериите и наследниците на модела. Всяка машина има предимства и недостатъци и най важното-понеже споменахте ЖАН МИШЕЛ ЖАР - той както и много други известни като него са давали посоката на производителите какво им трябва за да свирят и как да го организират по панели, функции и т.н. Което означава, че развиването на техниката е паралелно с потребителя. Има различни течения във всичко. Първият дигитален пулт е звучал като консервна кутия - но е най-добрия за конкретната си година дигитален пулт. От него се е родил втория и т.н. Цитирай
miro2bg Отговорено Септември 18, 2006 Автор Отговорено Септември 18, 2006 Оуу, цените са били убийствени, Корг М-1 през 1988 г. е струвал 4000 долара, но е бил първата глобална работна станция и също е надминал за малко останалите производители. Не правя сравнения, за нас е по-добре да има конкуренция между производителите. Друг е въпросът че и сега новите свирки не всеки може да си ги позволи Цитирай
IvanDTr Отговорено Септември 18, 2006 Отговорено Септември 18, 2006 По това време за музикантите от източна Европа съществуваха две търговски къщи, които продаваха музикалните инструменти на по-евтини цени. Например през 1986 год. синтезаторa Korg DW8000 струваше мжду 4500 и 5000 марки в магазините на Западна Германия, а в музикална къща Lankowski или при Ванко Филибето, който тогава нямаше музикален магазин, а продаваше свирки на нашего брата бедния музикант от мазето на жена си в Zwingenberg на лизинг (тогава тази дума въобще не беше известна) с 5% лихва, та този синтезатор за нас струваше 2800 марки. Полякинята Langowski също даваше на изплащане само срещу честната дума на член от оркестъра, когото тя познаваше естествено от преди, но без лихва. Мисля, че Korg M1 през 1988 год. можеше да си купим за 3000 марки пак от същите тези места. Това е положението! Цитирай
miro2bg Отговорено Септември 18, 2006 Автор Отговорено Септември 18, 2006 А какви са били цените по това време на свирките соц производство? Цитирай
IvanDTr Отговорено Септември 18, 2006 Отговорено Септември 18, 2006 Хе, хе! Вермонките ли? - Безценни , като звука им - беззвучни Цитирай
miro2bg Отговорено Септември 18, 2006 Автор Отговорено Септември 18, 2006 Знам, имах Vermona SK-86 - в музикалните магазини беше 2500 лв... за сметка на това пък трябваше да я носят двама Но само това ли се продаваше в Бг по това време? Цитирай
jabatajabata Отговорено Септември 18, 2006 Отговорено Септември 18, 2006 (Редактирано) А що беззвучни...как хубаво си звучаха всичките генератори едновременно, и как си се прослушваха по дългите жици...бая години минаха преди да поставят качествена "прослушка" на генераторите по семплите имитиращи ADDITIV-ните органи. А имаше някъде из форума коментар на теглото на големите MIDI клавиатури...някой помни ли колко тежеше една ВЕРМОНА с двойна клавиатурааааааааа-а-а-а Ей хора не забравяйте че 1 лев беше 1 долар. За 2500 лева Вермона= Roland D20 - със 8+1 трак секвенсер. Малеееееее. И после що куца БГ продукция. Ми то хората без реален опит бе.. уф не искам да си спомням. Редактирано Септември 18, 2006 от jabatajabata Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.