DaInsane Публикувано Юни 27, 2006 Публикувано Юни 27, 2006 Не знам за вас, ама аз от извесно време експериментирам с разни ефектчета с цел окрасяване на вокалите, които правя с бандата си. Опитвам се да използвам гласа като инструмент, демек не само за пеене, а като източник на интересни звуци (без определени думи). Знам, че не откривам топлата вода, ама като се замислиш малко хора в БГ прибягват до тия приоми. Кажете си мнението по въпроса. Падате ли си по тия неща и дайте някакви съвети и препоръки. Цитирай
bobalan Отговорено Юни 27, 2006 Отговорено Юни 27, 2006 ти си като вокала на ИТСИ значи... Само внимавай, че той на места се губи, защото ефекта се превръща неусетно в микрофония. Иначе идеята не е лоша, само трябва да се внимава да се пее вярно, макар и да е някакъв заден фон или странен звук. Цитирай
Overdrive Отговорено Юни 27, 2006 Отговорено Юни 27, 2006 (Редактирано) падаме си, даже и ставаме провай микрофон през дет метъл дистер, много е "яко" Редактирано Юни 27, 2006 от Overdrive Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юни 27, 2006 Отговорено Юни 27, 2006 А, здрасти! Радвам се да те видя във форума. Цитирай
toshevski Отговорено Юни 28, 2006 Отговорено Юни 28, 2006 Ефектчетата са готини на места (не съм пробвал аз обаче ), но не трябва да се прекалява с тях, защото стават дефектчета! Цитирай
DaInsane Отговорено Юни 28, 2006 Автор Отговорено Юни 28, 2006 ти си като вокала на ИТСИ значи... Само внимавай, че той на места се губи, защото ефекта се превръща неусетно в микрофония. Иначе идеята не е лоша, само трябва да се внимава да се пее вярно, макар и да е някакъв заден фон или странен звук. Аз съм въпросния вИкал на I.T.S.I! А микрофонийте и губенето много зависят от тонрежисера. В репетиционната, където аз си правя звука нямам проблеми с това. Цитирай
DaInsane Отговорено Юни 28, 2006 Автор Отговорено Юни 28, 2006 Абе не искам да обиждам никой, ама ми се е случвало на check един тонрежисер да нагласи баланса между чист микрофон и микрофон с ефект (става въпрос за случаите, когато ползвам 2 мic-а на концерти), а друг да не успее и да се получават микрофУнийки. То може би не е от некадърност, а от липса на опит? Цитирай
strange fruit Отговорено Юли 8, 2006 Отговорено Юли 8, 2006 Мога да ти препоръчам Йълдъз Ибрахимова,тя е невероятна в тв'а отношение.Много джазмени го правят -ти в какъв стил го прилагаш?Аз също се опитвам,понякога става добре,но не винаги . Цитирай
Katsko Отговорено Юли 8, 2006 Отговорено Юли 8, 2006 (Редактирано) Абе не искам да обиждам никой, ама ми се е случвало на check един тонрежисер да нагласи баланса между чист микрофон и микрофон с ефект (става въпрос за случаите, когато ползвам 2 мic-а на концерти), а друг да не успее и да се получават микрофУнийки. То може би не е от некадърност, а от липса на опит? няколко конкретни въпросчета: 1.микса ефект към чисти сигнал всеки път ли ти е един и същ?я си кажи честно,а тука плува ли корабче 2.имаш ли представа и в единия и в другия случай как си звучал ОТПРЕД, а не на сцената брато, щото ако си мислиш че концерта се прави за да ти е кеф на теб , а не на публиката, много се лъжеш :read: 3.дали случайно микрофона с ефекта не е бил твъъъърде близо до вокалния монитор, аи кой точно е виновен за това?може би вокала който сдори не си е взел дълъг кабел? 4.дали си на 100 процента сигурен че си пял и в двата случая с една и съща сила, щото нека те светна, силата на пеене има значение за това кво ще излезе напред 5. я сега си представи, АМА САМО СИ ПРЕДСТАВИ, че в единия случай на озвучителя не са му бачкали КОМПРЕСОРИТЕ...ако искаш да ти обясня кво е това компресор, има ли почва у нас и защо е особено важен за вокални микрофони на вокали които очакват да говорят и едвааам едвам да викат на вокалния с ефект , ама да се получава "стена от звук" или "атмосфера" или там нещо си 6.и последно, мили ми смехурко, допусни че чека е за това- да се получават микрофонийки, за да няма микрофонийки на концерта и хората да се кефят и да си викат "ауу, тоя къв вокал извади" без да си дават сметка че това е отнело 20 минути само това на озвучителя и 2-3 години от живота му изразено в нерви,щото за разлика от теб озвучителя слуша как е пред сцената , а не над нея :read: аз доколкото съм чувал май хората са се кефели,а? 5.допускал ли си че въпросния озвучител може да има опит като озвучител колкото ти имаш като певец ако не и повече, да не гояворим за опита му като музикант 7. и последно: като те покажат веднъж по телевизията не се превръщаш автоматично в звезда и не е достатъчна причина да светиш ярко по форуми и седенки Редактирано Юли 8, 2006 от Katsko Цитирай
DaInsane Отговорено Юли 11, 2006 Автор Отговорено Юли 11, 2006 Ухаааа! Имам чувството, че си го приел мнооого лично, бе човек. Никой не те мрази и не те качва на въже. Говорим си съвсем приятелски и споделяме, за да изчистим всичко що е нежелано като звук. Що се засягаш така? Верно е, че не мога да чуя как звучат нещата пред сцената и всичко, което казах до тук е според това, което ми споделиха приятели занимаващи се с музика след концерта. Един вид аз слушам с техните уши, а те казват, че има к'во да се желае. Вместо да си разменяме хапливи реплики 'що не се опитаме следващия път да общуваме повече на чек-а (аз и ти) и да се постараем да изкараме по-добур звук? Трябва да се разбираме, а не да се ебаваме или не мислиш така? Цитирай
DaInsane Отговорено Юли 11, 2006 Автор Отговорено Юли 11, 2006 Мога да ти препоръчам Йълдъз Ибрахимова,тя е невероятна в тв'а отношение.Много джазмени го правят -ти в какъв стил го прилагаш?Аз също се опитвам,понякога става добре,но не винаги . В моя случай говорим за тежка музика (напомня малко Slipknot) + залитания към други коренно различни от метъла стилове (например drum 'n' bass beat-ове и т.н.). Абе силно повлиян съм от Патън (ама като идея, не като начин на пеене - не мога да се меря с него). Все още рядко става достатъчно добре, ама се старая. Цитирай
Katsko Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 Ухаааа! Имам чувството, че си го приел мнооого лично, бе човек. Никой не те мрази и не те качва на въже. Говорим си съвсем приятелски и споделяме, за да изчистим всичко що е нежелано като звук. Що се засягаш така?Верно е, че не мога да чуя как звучат нещата пред сцената и всичко, което казах до тук е според това, което ми споделиха приятели занимаващи се с музика след концерта. Един вид аз слушам с техните уши, а те казват, че има к'во да се желае. Вместо да си разменяме хапливи реплики 'що не се опитаме следващия път да общуваме повече на чек-а (аз и ти) и да се постараем да изкараме по-добур звук? Трябва да се разбираме, а не да се ебаваме или не мислиш така? следващ път няма да има поне за мен, ще се оправяш дледващия път с друг озвучител щото аз там вече не бачиначе грижи нямаш, peace и все пак ако възприемеш някои от нещата които съм ти казал като съвет а не като заяждане и ти ще спечелиш от тая работа Цитирай
DaInsane Отговорено Юли 12, 2006 Автор Отговорено Юли 12, 2006 Thanx за съветите. Винаги приемам щом са полезни. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.