Jump to content
Българският форум за музиканти

Funkaround - откъс от песен


Recommended Posts

Ооо, "хевиии" беше в най-фънкарския възможен смисъл ;).

Да, мисля, че тази техника ще ви бъде от полза. Не знам какви са ви целите, аз изхождам от позицията, че когато имаме песен, а не инструментална композиция вокалът е "мерната" единица и личното ми предпочитание е да е по-детайлно представен (и не толкова сух, макар че и в това има чар :)) .

Много хора правят 3 дублажа - нарочно не копи/пейст, а три отделно записани основни вокала (и китари се записват така бду :), с цел да се сложат малко в ляво, малко в дясно (денс траковете не рядко са пълен ляв и пълен десен) и един в средата - за full assault върху въображението и емоциите. Има много по-голямо влияние върху слушателя, според мен детайлите изпъкват по-добре, а и се възползваш от естествен дилей. Друга идея - една ниска почти разговорна хармония добре миксирана, плюс беквокали пак записани по "оня" начин.

По същия начин и на предното парче - брасовете според мен са си супер като ниво в микса, разположението ми идва неестествено, мисля, че ще се оттрази позитивно ако можете да "надстроите" вокали и там :))

Иначе поредните яки парчета от теб! :dance: . Благодаря!

Редактирано от Viara Ivanova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ти благодаря за ценните препоръки... За съжаление със свиренето и пеенето приключихме отдавна , а и времето , за което бяхме в студиото беше ограничено (разбира се по финансови причини ). Няма да можем да ги дублираме вокалите , но ако някога правим нещо пак ще го имам предвид определено. Китарите почти всичките са дублирани (свирени 2 пъти) .

 

А някой настояват , че всеки от браса не само трябва да се запише сам , а и да се дублира по същия начин . И за такова нещо също нямахме време ...

 

Като цяло не мога да усетя на 100% енергията от парчетата, както като си ги свирим на живо , но може би няма и как да стане ... особено с метроном, който изобщо не се съобразява с емоциите :D .

 

Вероятно и наша грешка , че за кратко време решихме да записваме голям брой парчета, което неминуемо оказва влияние на качеството (средно се падаше по 1 ден на човек да запише партиите си за 14 парчета, като изключим духачите, който бяха 3-ма наведнъж)

 

Е, ще се научим за другия път ... а междувременно каквото може да се направи с наличното . Ако има някакви предложения изслушвам всяко и благодаря за отделеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Като цяло не мога да усетя на 100% енергията от парчетата, както като си ги свирим на живо , но може би няма и как да стане ... особено с метроном, който изобщо не се съобразява с емоциите :D ."

По тая тема - днес имах страшно яко преживяване, правихме Мотаун възстановка на You can't hurry love, записвахме на лента (4 track reel-to-reel) , бас/барабани/китара+пиано наведнъж, без клик, после смесване и баунс върху 4тия трак, след това вокали, беквокали и дайре :)))

За ревърб ползвахме коридора(acoustic chamber)... адски готино преживяване, връща като че ли музикансттвото в музиката... няма място за записване на части, automation-a се прави в реално време - ако стане хехехе

Много готино , а магнетофона поскръцва, лентата запецва-абе преживяване си е :))).

Редактирано от Viara Ivanova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.