Viara Ivanova Отговорено Април 19, 2012 Отговорено Април 19, 2012 (Редактирано) Ооо, "хевиии" беше в най-фънкарския възможен смисъл . Да, мисля, че тази техника ще ви бъде от полза. Не знам какви са ви целите, аз изхождам от позицията, че когато имаме песен, а не инструментална композиция вокалът е "мерната" единица и личното ми предпочитание е да е по-детайлно представен (и не толкова сух, макар че и в това има чар ) . Много хора правят 3 дублажа - нарочно не копи/пейст, а три отделно записани основни вокала (и китари се записват така бду , с цел да се сложат малко в ляво, малко в дясно (денс траковете не рядко са пълен ляв и пълен десен) и един в средата - за full assault върху въображението и емоциите. Има много по-голямо влияние върху слушателя, според мен детайлите изпъкват по-добре, а и се възползваш от естествен дилей. Друга идея - една ниска почти разговорна хармония добре миксирана, плюс беквокали пак записани по "оня" начин. По същия начин и на предното парче - брасовете според мен са си супер като ниво в микса, разположението ми идва неестествено, мисля, че ще се оттрази позитивно ако можете да "надстроите" вокали и там ) Иначе поредните яки парчета от теб! . Благодаря! Редактирано Април 19, 2012 от Viara Ivanova Цитирай
ultramega Отговорено Април 19, 2012 Автор Отговорено Април 19, 2012 И аз ти благодаря за ценните препоръки... За съжаление със свиренето и пеенето приключихме отдавна , а и времето , за което бяхме в студиото беше ограничено (разбира се по финансови причини ). Няма да можем да ги дублираме вокалите , но ако някога правим нещо пак ще го имам предвид определено. Китарите почти всичките са дублирани (свирени 2 пъти) . А някой настояват , че всеки от браса не само трябва да се запише сам , а и да се дублира по същия начин . И за такова нещо също нямахме време ... Като цяло не мога да усетя на 100% енергията от парчетата, както като си ги свирим на живо , но може би няма и как да стане ... особено с метроном, който изобщо не се съобразява с емоциите . Вероятно и наша грешка , че за кратко време решихме да записваме голям брой парчета, което неминуемо оказва влияние на качеството (средно се падаше по 1 ден на човек да запише партиите си за 14 парчета, като изключим духачите, който бяха 3-ма наведнъж) Е, ще се научим за другия път ... а междувременно каквото може да се направи с наличното . Ако има някакви предложения изслушвам всяко и благодаря за отделеното време. Цитирай
Viara Ivanova Отговорено Април 19, 2012 Отговорено Април 19, 2012 (Редактирано) "Като цяло не мога да усетя на 100% енергията от парчетата, както като си ги свирим на живо , но може би няма и как да стане ... особено с метроном, който изобщо не се съобразява с емоциите ." По тая тема - днес имах страшно яко преживяване, правихме Мотаун възстановка на You can't hurry love, записвахме на лента (4 track reel-to-reel) , бас/барабани/китара+пиано наведнъж, без клик, после смесване и баунс върху 4тия трак, след това вокали, беквокали и дайре )) За ревърб ползвахме коридора(acoustic chamber)... адски готино преживяване, връща като че ли музикансттвото в музиката... няма място за записване на части, automation-a се прави в реално време - ако стане хехехе Много готино , а магнетофона поскръцва, лентата запецва-абе преживяване си е )). Редактирано Април 19, 2012 от Viara Ivanova 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.