-
Мнения
1870 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Topsun
- Рожден ден 01/27/1984
Previous Fields
-
Инструмент
пиано
Contact Methods
-
AIM
topsun_fs
-
ICQ
275035951
-
Yahoo
freestylebg
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Пловдив
-
Interests
...
Последни посетители
2115 профилни разглеждания
Topsun's Achievements
Newbie (1/14)
6
Обществена Репутация
-
Topsun changed their profile photo
-
Аз имам ТR и съм супер доволен. Наистина разликата е в цвета и в картата памет
-
Sour Sweet e свеж и професионално забъркан микс от djing, Live band и вокали. В любовта си към музиката бандата искат да слеят дигиталното с класическия жив звук. Дългият им музикален опит заедно дава резултат и в Sour Sweet, където подсилват Dj сетовете с доза чист дестилат от своето творчество. Dj Rossen – programing and beat sempling Росен Кукошаров – vocal Борис Спасов – guitar Ивайло “Topsun” Стайков – keyboards Стойко Милев - bass http://soundcloud.com/sour-sweet http://www.facebook.com/soursweetplovdiv
-
и аз сега го виждам... май на никой не му се пие ))
-
Пичове, с удовослтвие ще дойда, само да съм в Пловдив и да съм свободен! Кажете кога и къде
-
Радвам се,че ви харесва! Надявам се да се видим на промоциите в София и Пловдив!
-
Къде изчезна пак
-
На 28 съм, свиря от 3 годишен и никак не ми е умръзнало да свиря! За това не прекарвам много време по форуми, а се занимавам с музика
-
Ето и линк към сигъла:
-
За албума: “No time to play” 2012 Продуцент и издател: Free Style Записан и смесен в CTPr Studio от Ангел Дюлгеров Мастериран в “ТОТО студио” от Тодор Чорбов Free Style идват от Пловдив, за да представят дебютния си албум "No Time to Play", в който време за игри има само между откровения хип-хоп и стилния соул. Интересно, е че макар всички да са приятели, в бандата съществува изразен дуализъм - от една страна барабани, пиано и бас и две китари, от друга, движението между два стила, два вокала - Бобо от София и Росен от Пловдив, в крайна сметка половините правят едно цяло, а именно - Free Style и "No Time to Play." *** За Free Style: Free Style е група от Пловдив, основана през 2000 г. Музикантите свирят основно в стил Soul, R&B с funk, hip hop и acid jazz елементи, но не спират да експериментират в нови музикални посоки. Съставът на Free Style включва: Росен Кукошаров – вокали Борислав Димитров “BOBO” – вокали Иван Неделев – китара Ангел Дюлгеров – китара Ивайло Стайков – клавишни Стойко Милев – бас китара Начо Господинов – барабани Free Style дебютират през 2004 г. с песента „Когато тя желае”, с която печелят наградата на журито в конкурса „БГ ТАЛАНТИ”, организиран от „БГ РАДИО”. Видеото към вторият сингъл ”Красиви Неща” от 2008 г. е първият авторски клип на Руши Виденлиев, чието дело е режисурата, сценарият и стайлингът на видеото. Песента излиза и с ремикс на Mr. Moon. През годините Free Style присъстват на клубни и фестивални сцени в страната и чужбина. През 2005 г. взимат участие в престижния фестивал “Аполония”. Групата е част от морския фестивал „Music beach”, както и „Рок в Рила”, а през 2009 и 2011, Free Style са едни от специалните гости на блус и джаз сцената на „Spirit of Burgas”. В чужбина групата прави своя дебют на гръцка сцена - “Ардас”. Free Style не изнасят концерти често, но когато го правят е винаги експлозивно и със стил. Сцените на ”Sofia Live Club”, „Петното на Роршах”, „Конюшните на царя”, “Строежа”, „Swinging Hall”, „О’шипка” и много др. носят белега на пловдивската група. https://www.facebook...67912459978429/ https://www.facebook...57817107664308/ https://www.facebook.com/bgfreestyle
-
Можеш да питаш в музикалното училище или пък в академията за музикално,танцово и изобразително изкуство дали могат да ти отпуснат по един час на ден. Не вярвам обаче да можеш да го правиш свободно... Успех!
-
Angelina, ясно съм написал, че това е част от дипломната работа на приятелката ми. Става въпрос за проучване на потребителското мнение относно създаването на модерно вокално студио в гр.Пловдив. Просто искам да събера повече мнения от различни хора. Относно върпос 1 и 2 се уточнихме. Що се отнася до дефиницията на "ниво", разбира се, че става въпрос за качеството на преподаване в България. За качеството на преподаване в чужбина е ясно, че е високо. Въпроса се отнася за това какво е качеството на преподаване в България и какъв процент от вокалните педагози наистина се интересуват от световните тенденции, знаят и прилагат новите ефективни методи и методики на преподаване тук, в България. Няма значение дали си "закърмен" с тези стилове. Ако си достатъчно кадърен, мотивиран и ти се удава да го правиш, просто учиш хората да пеят и те наистина стават много добри певци. Да умееш да обучаваш също е талант. Тук говорим за положението в България в момента, а не преди 20 години, макар че именно някои педагози от старата школа са все още в такова "информационно затъмнение", но единствено поради това, че не желаят да приемат всичко ново,което се е случило до сега в световен мащаб в сферата на музиката. Просто им е по-лесно да лежат на стари лаври,като по този начин объркват много от учениците си. За щастие има много кадърни, млади педагози, които живо се интересуват от гореизброените неща, знаят как да подходят към учениците си и как да ги научат да бъдат добри певци-изпълнители и най-вече да ги провокират да бъдат себе си, а не да подражават на някой друг, пък бил той и техният учител по пеене (както се случва много често). Имам дългогодишни наблюдения за това как се развива музикалното обучение в България, но въпреки това ще ми бъде много полезно да разбера мнението на повече хора и най-вече разчитам на интересни и креативни идеи, които ще ми помогнат да постигна целите си, свързани с музиката. Благодаря за вниманието! P.S. Приятелката ми ще бъде много благодарна на всички, които изкажат своето мнение чрез тази анкета.
-
1. Какво е според Вас нивото на вокалното обучение в България? а) слабо 2. Смятате ли, че вокалните педагози у нас са достатъчно квалифицирани, за да подготвят правилно и ефективно учениците си? б) не,защото не са достатъчно квалифицирани да си вършат ползотворно работата.Всяко правило си има своите изключения,но тук говоря от личен опит. 3. Смятате ли, че вокалните педагози трябва да имат сценичен опит като артисти-изпълнители? б) препоръчително е, но не е задължително,защото за сценичното майсторство има други педагози,различни от вокалните... 4. До колко са готови хората да плащат за професионална вокална подготовка? б) повечето не могат да си го позволят 5. Какво, според Вас, „куца” във вокалното обучение в България? Старата генерация преподаватели,които по никакав начин не помагат на младите поколения.Обяснението ми е,че не може един човек,който е спрял да се интересува от музиката и използва някакви похвати,които са полезни до едно ниво,но за сметка на това остаряли,независимо от титли те му и къдърността му да продължава да преподава.Има много надарени млади педагози,които се доказват с всяка една минута,но те нямат шанс да преподават където и да е,заради тази „неприемственост” между поколенията.Това е един от главните проблеми,на които обръщам основно внимание.Има още много значителни недостатъци в системата на обучение,самите бази,където се преподава (говоря за оборудването),и др. 6. Какво правите или бихте искали да направите/да промените в областта на вокалното обучение, за да го подобрите? Изградил съм си реални преценки и само мога да препоръчвам на хората къде да потърсят добър педагог. 7.Смятате ли, че има нужда от създаване на специализирано и модерно вокално студио в Бг? а) да
-
А Н К Е Т А Моля, да имате предвид, че всички въпроси в настоящата анкета се отнасят само за жанровото пеене (поп, джаз, рок и т.н.), като се изключва коментар относно класическото пеене! 1. Какво е според Вас нивото на вокалното обучение в България? а) слабо б) средно в) високо г) друго (моля, напишете Вашето мнение) ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2. Смятате ли, че вокалните педагози у нас са достатъчно квалифицирани, за да подготвят правилно и ефективно учениците си? а) да б) не (защо?) ……………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… 3. Смятате ли, че вокалните педагози трябва да имат сценичен опит като артисти-изпълнители? а) да, задължително (защо?) ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… б) препоръчително е, но не е задължително (защо?) ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… в) не, това не е от голямо значение 4. До колко са готови хората да плащат за професионална вокална подготовка? а) повечето не се притесняват от цената б) повечето не могат да си го позволят в) друго ……………………………………………………………………………………… 5. Какво, според Вас, „куца” във вокалното обучение в България? ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… 6. Какво правите или бихте искали да направите/да промените в областта на вокалното обучение, за да го подобрите? ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… 7.Смятате ли, че има нужда от създаване на специализирано и модерно вокално студио в Бг? а) да, защото .................................................................... ................................................................................ ......... б) не, защото .................................................................... ................................................................................ ........ P.S. Това е част от дипломната работа на приятелката ми.Надявам се да ви е интересно и да отговорите на въпросите.Скоро и аз ще попълня моите отговори.