Имам предложение за вас.Първо-за лака.Този лак който ползват авто сервизите за боядисване на коли е невероятен.Садържа 93-94% твърди вещества и понеже е с втвърдител съхне бързо.Освен това след исъхване е много твърд-та може да се полира.Тези лакове са много редки-почти като вода,за това попиват в дървото и добре се захващат но тъи като съхнат бързо може след 20-30 минути да се повтори процедурата отново.Колкото до обработката на дървото ако боядисвате с такъв лак-не мокрете с вода.При завършване на шкуренето можете да забършете дървото с леко навлажнена с коресалин кърпа.А последната шкурка която ползвате не бива да бъде под 500 а може и 600 водна но бес да я мокрите с вода.Ака при втората ръка на боядисване слжите малко перли се получава много добър ефект.Всичко това може да ви излезе почти без пари.Ето как;При всяко боядисване на кола остава лак в повече и понеже е с втвърдител се изхвърля остатака.Всеки бояджия знае това.А вече почти всички сервизи са оборудвани с камери за боядисване та да няма прах по детайлите.А за перлите също остават по някога та и те могат да излязат бес пари.То се слага савсем малко в последната ръка на боядисване.И да не ви притеснява това че лака не е за дърво.Траиноста му е голяма и при спазени процедури ще трае с години, а като се надраска еден ден може да се полира- първо с шкурка 2000 водна после с паста за полиране на 3М 4 или 6.Всички тези неща се намират в магазини за авто бои по каталог и са доста скъпи но може да се купи на много малки количества.