Jump to content
Българският форум за музиканти

alleysin

Members
  • Мнения

    50
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.myspace.com/alleysinbg
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София

alleysin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Обществена Репутация

  1. "На подписалите с мен групи, съм им уредил да свирят в Благоевград по време на майските празници" На някой от писалите в тази тема да му е било трудно да си уредят свирене в който и да било град и то в повечето случаи с един тел разговор...съмнява ме! @АR вие май наистина се подигравате с хората! Графика на така наречените от вас тук посредствени музиканти е пълен поне за месец два напред и това с Благоевград звучи малко несериозно!
  2. Заставам напълно зад думите на Бисер! Good Music Society са супер свестни и доста отговорни!!!
  3. Случаят с Good Music e показателен! Аз предпочитам да вярвам на тях! Знам качествата им като банда и знам ситуацията във въпросния клуб а при анонимните всичко е мъгляво и за това вече има доста примери. Предлагам да ги оставим да си блъскат главите. Изобщо какъв смисъл има да се спори с хора като анонимните, които може би бъркат китара с лопата! Та те дори не са музиканти, което пък ме навежда на мисълта какво правят такива хора във форум за музиканти...Пожелавам весел ден на всички! И си вържете по една мартеница бяло и червено вино
  4. Няма да се впускам в обяснение, но това със задминаването не ме притеснява! Ако ни познаваше щеше да го знаеш! Никога не съм твърдял, че сме най-голямата банда! Казах само, че за банда, сме наясно с доста неща. Не се притеснявам, че някой щал да ме задмине...напротив, пожелавам на всеки да отиде много, много напред! Да си обърнал внимание, че много такива групи като тези, които прослушвате редовно свирят с нас и към никой не сме се отнесли с пренебрежение и дори не им се е налагало да носят кавото и да било а сме им подсигурявали всичко! Не сме мрънкали дори когато са ни зарязвали после да си товарим сами всичко...Не си разбрал какво искат да ти кажат тук хората! Никой не ти желае зло и всеки би се радвал да успеете...Просто не се дръжте по начина ние знаем всички вие кво рабирате! Тук наистина са ви писали хора с много дълги години опит! Не се чувствай длъжен да ми отговаряш!
  5. И си прав и не си прав! Тук групите, които постигат някакви успехи се научиха да се самопродуцират а след това да си намират и лейбъли след това! Пари като цяло няма, но тези, които искат да постигат нещо и го правят са намерили начин да се сдобият с качествен беклайн и всичко необходимо. Не познавам група, която свири редовно по клубове и фестивали и да не е оборудвана! Всеки е намерил начин! Днес обурудване се взима и на изплащане! Турне не е трудно вече да си направиш в БГ! Проблема е къде? Ние направихме едни 24 дневно и видяхме какво има в страната! Някои други банди също са го правили и са обменили информация! Това е главната причина да не се правят турнета. Повечето така наречени клубове са слабо обурудвани и не раполагат с почти нищо! За сметка на това дори най малката дупка в гърция или сърбия, разполагаше дори с барабани и профи беклайн! Ти може би имаш или си имал по добър клуб и евала ако е било така, но за съжаление не навсякуде е така! Относно групите...Специално за бг с лейбъл или без лейбъл ако е читава и и се работи здраво...Практиката показва, че последните години самопродуциращите групи в бг имат по голям успех от тези с издатели...Причините са няколко. От една страна в бг истински продуценти няма и групите имат по добър поглед върху това, което искат да направят! Продукта излиза по евтин като крайна цена! Бг музика се продава повече по концертите а не в магазините!
  6. Самия факт, че нито една от сериозните групи, които в момента са активни на сцената, не се върза на това е доста показателен! Като цяло повечето групи в прослушването са нива под групите, които в момента копат сериозно и постигат някакви успехи! Нека не бъркаме ученическите концертчета в The Box на които идват половината клас...Дори тогава повечето от групите в прослушването едва събираха по 30 души! В крайна сметка, нека ги оставим да видим какво ще се случи!
  7. Някои се занимаваме само с музика! Товани е работата! Гледаме си я! Аз с това си изкарвам хляба,с музика! Имам над 20 години копане в областа...глем или не глем това е положението...може да не ти харесва, но докато някои вият и се оплакват ние си копаме! Ти до къде си стигнал?
  8. Анонимните, предизвиквам ви на един публичен диспут по темата! Правя го не случайно а защото голяма част от групите и те вече не ви вярват след като на срещата вчера са чули само глупости и мрънкане а някои от тях ме потърсиха за съвет! Приемате ли? Предизвиквам ви аз и вие пред вашите групи! И те сами да решат дали да ви вярват... Или ви е страх защото бандите ви знаят как сме се справили с нещата ние...
  9. alleysin

    Dean Guitars...

    Вече имат! На 4ти ще има ипредставяне на марката в Тукан!
  10. Вече излезе и списъй с одобрените 20 групи, коитоще бъдат допуснати до така нареченето прослушване! Списъка само доказа колко тези хора не са запознати хич със сцената! Има познати и силни банди, които не ми е ясно как са се хванали на тази въдица като някои от тях са си патили вече! Останалите са ученически групи, които съм гледал по няколко пъти докато бачках в един от клубовете и смятам, че и лейбъл няма да им помогне!!! Като сложим, че една от групите е групата на шефовете на самия клуб и още 2 групи, които си свирят заедно по презумция в този клуб...Не разбрах и какъв е критерия за избор на групите и кой ще ги избира...
  11. Анонимните, не забравяйте, че не сме 80те! Тогава тези неща ставаха по друг начин, но пак бандите го духаха и това ще го раберете дори ако прочетете поне една автобиографиа от някой жив от големите! Тенденцията в световен мащаб е друга! Не го знаете защото не се занимавате с това! Статистиката за миналата година показва, че големите компании са загубили 30 процента от пазара за сметка на независимите артисти или лейбъли! Като цяло повечето банди използват лейбълите по скорокато дистрибутори! Дори големите акули вече рядко влагат кинти в студийно време освен ако не си някой и то с главно Н! четете, свържете с в мрежата с музиканти и лейбъли по света и вижте как се работи! Изобщо избийте си от главата, че славата и парите идват лесно! Другата статистика е, че 90 процента от професионалните музиканти по света живеят на ръба на бедноста! Походете на лайфове по света и ще разберете как групи, които са доста известни като име, особенно тук и насъбират 3000 души, забиват по света в клубове пред 300-400 души и то доста сериозни банди! Всички те имат друга работа, която ги изхранва! Един лейбъл бг лейбъл със същите гръмки слова,преди време ни предложи договор и аз отказах...Няколко месеца по късно ние бяхме на турне, първото ни EP беше напълно разпродадено а бандите от въпросния лейбъл си блъскаха главите и се чудеха как да се разкарат от там! Българските банди, които знаят какво искат се научиха да се самопродуцират и самоиздават и някои си намериха сами издатели извън БГ! Лайф в клуб в бг се урежда лесно! Като цяло дейноста не един лейбъл не опира до това! Бъркате мениджмънта с други функции! Ако в цял свят банди за лейбъл се набираха по вашия начин....Прослушваме бандата в някъв клуб и готово, хахаха! И как ще коментирате това, че ги карате да си канят приятелите и феновете защото това имало значение! Има зна1ение да, но за сметката на клуба! Някога ходилили сте на прослушване изобщо?
  12. Звучи несериозно, необмислено и мисля, че това е опит да се яхне вълната Анти-Акта! Един израз говори зле за вас..."Не обичаме да плащаме за музика"!!! Не ми казвайте, че хора, които не плащат за музика знаят как се прави ппродукт та макар и достъпен! За страна като нашата БГ музиканта няма нужда от лейбъли а от независимост! Не случайно независимите БГ изпълнители в момента се развиват най-добре! За да накарате една група да се занимава само с музиката си и да мисли само за нея, трябва да и осигурите всичко необходимо, студийно време, доходи за да не им се налага да работят друго и още цял куп други неща а това опира пак до начина на действие на големите компании! Защо и не излезете с имената си за да видим кои сте! Кажете с какво разполагате! И аз съм на мнението, че това е опит групи да се заведат във въпросния клуб!!! В момента е възползвате от младите групи, които търсят реализация! Като човек, който от доста време се занимавам с това, мога да кажа, че уреждането на лайф в Берлин не става така както си милите а повярвайте ми имам доста опит в това!
  13. Здравейте, Това е отворено за споделяне съобщение от името на неформалната гражданска инициатива „Спри АСТА“. Организираме серия концерти „Спри АСТА“, целящи да демонстрират позицията на български автори относно клаузите в споразумението. Важно е да покаже пред широката общественост, че предвидените в АСТА мерки не носят реални ползи за авторите, без значение от жанра, в който се изявяват. Това съобщение е до изпълнителите/групите, които искат да изразят позицията си срещу АСТА, и засяга евентуалната възможност да участват в тези концерти. Характерът на концертите ще бъде: - безплатен вход и организация на доброволни начала за всички страни; - изразяване на позицията на изпълнителните спрямо АСТА и фокус върху показване на общата позиция на авторите, а не толкова популяризиране на изпълнителите; - изпълнение на авторска музика; - събиране на максимално много публика; - отразяване на изявите от страна на медийни партньори, също подкрепящи инициативата. Вече има изпълнители, заявили своята позиция и желание за участие и съвсем скоро ще излязат с имената си – ще ги публикуваме допълнително. Първото засега събитие е на 12 февруари (неделя) от 18:00 в клуб “The Box” на адрес бул. Сливница 178, София ден след националния протест „Спри АСТА“ на 11 февруари, от 11 часа в над 12 (засега) града в страната. Имаме желание да организираме още няколко подобни концерта след 12.02, като броя и другите им детайли следва да се уточнят спрямо възможностите на изпълнителите и клубовете. Моля да заявите желание за участие на e-mail antiactabg@gmail.com, като напишете и възможностите си за изява в интервала 12 (вкл.) – 29 февруари т.г. Къде можете да ни намерите за още информация, засягаща АСТА и гражданските инициативи срещу споразумението: - http://noacta-bg.info/ - https://www.facebook...22747524436678/ Разчитаме на активната ви гражданска и творческа позиция!
  14. И аз не харесвам много неща, но трябва ли да седна и да се оплаквам постоянно? Няма смисъл! Губене на време и енергия, които предпочитам да влагам другаде! Клубовте...тях ги пропуснах! Те са отражение на сцената. Не, че искам да защитавам клубовете, но в какво са виновни те за равитието ня една група. Факт е, че местата за свирене тук не са кой знае какво, но нека да погледнем нещата под друг ъгъл. Как да вложи един клуб в звук и посветление и други неща след като едва се издържа. Клубовте не са виновни, че ние, музикантите неможем да ги напълним. За това клубовте са ни по скоро заведения с жива музика отколкото нещо друго, но нали и те трябжа да изкарат кинти от някъде. В този случай техническата част не е преоритет на тези клубове. Всеки се оплаква, но не виждам някой да дава конкретно предложение. Ако нещо не ви харесва в даден клуб, ами не свирете там или направете така, че да ви е комфортно. По време на турнето свирихме на места в които нямаше почти нищо, но се бяхме подготвили. Освен задължителните барабани и китарни усилватели, носехме и микрофони, стойки, пулт и два монитора RCF, които при нужда може да обърнете напред. По важно за мен е отношението на клубовете. Може да сте в идеално технически обезпечен клуб, но когато отношението на клуба е погрешно пак всичко може да се скапе. ще дам пример с Blue Jeans в Ботевград. Славчо се е опитал да направи нещо според възможностите си. Не разполага с кой знае какво, но самия той не претендира, 4е е направил нещо велико. За сметка на това компенсира с отношение към това, което прави. Никога не сме имали проблеми там. И винаги сме успявали да напулним това място с млади хора. Е в този случай, кое е по добре да има клуб макар и малък и хората да ходят в него или да го зачеркнем просто защото човека няма как да вложи нещо повече. Има много места в страната, които технически не са кой знае колко добре, но отношението им е добро и събират хора. Те някой ден ще вложат още. И за край ще кажа, че няма смисъл да се плюем и заяждаме, е не може и да си приятел с всеки, но по добре да работим и да създадем реална конкуренция, защото само конкуренцията ни прави по добри. Но тук в тази страна никои не обича някой да му е конкуренция а предпочита да е единствен. Е това спира растежа!
  15. Следя с интерес темата! Аз съм Емо от и понеже сме често споменавани тук, реших и аз да се изкажа по темата. Предварително да уточня, че не искам да засегана никого тук. Нищо лично срещу когото и да било тук. Не ме разбирайте погрешно. Аз не съм открил топлата вода и нямам претенции за това. Опитвам се да говоря от положението на човек с повече от 20 години опит в това, което се опитваме да обясним като музикален бизнес. Помня както времената на дирекция музика така и какво и как се случваше след това. Смея да твърдя, че имам и някакъв опит извън страната и то не говоря за свирене по кръчми и кораби. Е и от там съм минал за кратко. Та да си доидем на думата Българската версия на музикалния бизнес е меко казана странна. Всичко тук е някак си капсуловано и остава на местно ниво. За съжаление сами сме си виновни. Вместо групите и музикантите да се оплакват и да се плюят един друг, най-добре е да гледат себе си и да работят. Никой не ни е длъжен за нищто. Разберете хора, това е БИЗНЕС и само с приказки няма да се получи. Иска се много работа и рискове, без значение каква музика правите и колко акорда използвате. Много музиканти свирят в мазето и очакват някои да ги открие, финансира и направи звезди. Да ама не...никой няма да ви открие ако сами не си помогнете. Българските банди не се промотират. Зашо? Никой няма да чуе за вас без това. Много хора ми казват ама как да вложа в това като не изкарвам. Отговора е простичък. Няма как да спечелиш ако не вложиш. Ако искате само да изкарвате пари...ами намерете си друга работа. Изкарването на една група на светло не е само репетиции и свирене в клубовете. Изисква доста време в търсене на контакти в страната и извън нея, разпращане на демозаписи и цял куп други неща, които са от полза за да чуе някои за вас. В момента аз движа нещата в Alley Sin и мога да кажа, че сме вложили в реклама много повече в реклама отколкото сме искарали, но всяка вложена стотинка си е струвала и нещата вече влизат в коловоза, които сме искали. Да нe забравяме отношението, което всеки би трябвало да вложи. Това, което ми прави впечатление, че повечето групи не се опитват да добяват кум музиката си и някаква визия. Сценичното поведение и имидж винаги са били част от играта. Обърнете внимание на любимите си банди и ще откриете, че няма нищо случаино. На пръв поглед дребни неща, но повярвайте ми, хората дошли да ви видят ги забелязват. Та нека обобщя...Свирете музиката, която искате и ви идва отвътре, Влойете необходимото отношение и промотирайте групата си и ще сте една крачка по близо до поставената цел. Ние го направихме точно това. За това смятам, че сме на прав път. Alley Sin няма още 2 годинки, но има резултати. Само за първата година имаме над 80 излизания на сцена.Не сме кавър банда! Самоиздадохме две EP-та, като първото е вече напълно изчерпано, като голяма част от него е разпространена извън страната. Направихме турне, което обхвана 20 града като свирихме всяка вечер. И всичко това без никои да стои зад нас. Като споменах турнето...някои писаха за него без да са наясно. Успешно ли беше то? Зависи от гледната точка и кава е била целта. За нас бе успешно. Постигна целта, която си поставихме а именно да свирим на места на които не сме свирили. Да ни видят нови хора и да популяризираме името на групата. Е мисля, 4е цета е постигната.Имаше и добри и лоши дни, но така е когато свириш не само в петък и събота, но и през цялатя седмица. Отзивите бяха добри, медиите малко или много отрязяваха турнето а това е плюс за нас. Да не забравяме и плюса, 4еедно такова турне извежда групата на друг етап. След третия пореден ден започвате да звучите по съвсем различен начин, както и да изглеждате по различен начин на сцената. Научавате се да съжителставате с останалите от бандата. Финансовата част...ами успяхме да си покрием наема на буса, бензин, реклама...Не спечелихме кинти, но бяхме подготвени за това а и в крайна сметка, който го е стрях от мечки, не ходи в гората. След всичко това започват да идват и твърдите хонорари. Пявиха се и първите хора, които ни следват по градовете. За нас това си е сбъдната мечта и го пожелавам на всеки тръгнал по този път. Не съм съгласен, че няма конкурентно способни банди в България. Напротив има много кадърни групи, които биха могли да излязат извън страната. Някои вече подписаха с чужди издатели. Някой ще каже, е и какво от това тези издатели са малки, но не ги слушайте. По-добре независим лейбъл навън отколкото повечето издатели тук. Няколко издателя ми ни предложиха договор, но ние отхвърлихме. Не се хващайте на всяка въдица. Прегледах всички договори с адвокат наясно с материята и смея да кажа, че договирите тук не ви дават почти никакви права, но за сметка на това имате цял куп задължения. Проучил съм всеки, които ми е предложил договор, но не открих да правят нещо повече от това, което правя сам. Работя с някои промоутъри извън страната и мога да кажа, 4е нещата са доста различни дори в пограничните ни съседи. Не зле да поразпратите музиката си по списания и уебзини, които вуршат чудесна работа. Аз го направих и всички се свурзаха с мен, написаха ревюта а някои дори поместиха цели статии с интервюта. Това пък доведе до това, че с нас се свързаха няколко рок радиа от Европа и Щатите. Благодарение на тях пък ме потърсиха много други хора. В момента дори записваме демо с нов материал, които ни бе поискан от щатски лейбъл, които за сега ще запазя в тайна. Е след като на нас могат да ни се случт тези неща, значи може да се случи и на всеки друг. Не се имаме за голямата работа. Ние сме просто една рокендрол банда, която реши да използва приоми, които тук не се ползват и явно нещата работят. Естезтвено нищо от това нямаше да е възможно без подкрепата на семействата ни, приятели и групи с които сме делили сцена. Така е, свирим твое парче и сме щтастливи, че се съгласи. Парчето с твоята музика и наш текст се казва Fire Gun. Смея да твърдя, че си написал страхотно парче. Семпло и със страхотен риф. Ако повечето хора в България пишеха такива рифове...щеше да има чудесен рокендрол. Респект!!!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.