Jump to content
Българският форум за музиканти

Flowsky

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Flowsky

  • Rank
    Ослушващ се

Previous Fields

  • Инструмент
    Пиано

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. https://soundcloud.com/flowskyofficial/pilentze-pee-flowsky-remix Понеже стана интересно за българските вокали в дъбстепа....
  2. Flowsky

    Flowsky

    Eдно току-що опечено парче - https://soundcloud.com/flowskyofficial/light-it-up
  3. Eдин проект, който бях закопал из дебрите на клауд-а. Представям ви Purple Puzzle - транс проект, с който лично аз много се гордея. Приятно слушане! https://soundcloud.com/purplepuzzle/one-night-in-my-world
  4. ^ ^ ^ Точно и ясно. Пробвай да си поставиш гейн-а на компресора така, че да не го барнеш повече. Ако плъгините бяха пост-фейдърни, то щеше да има голямо шоу. Те обработват чистия сигнал, докато аналоговата конзола... там вече е друго.
  5. Flowsky

    Adobe Audition/Cool Edit Pro

    Пробвай да запазваш в уейв файлове. Най-умното решение. И нищо под 256 килобита за секунда. Моето решение е 48 киохерца уавка.
  6. Едно парче, с което аз лично много си се гордея! Скоро излиза втори албум от моя милост и това е прелюдия към него. Надявам се да ви хареса!
  7. При всичко казано до тук... ТРЯБВА ДА НАПИШЕМ КНИГА!
  8. ИЗВЕСТЕН ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ! ПРИЗНАТ В ЕВРОПА!
  9. За барабаните не се изясних точно, защото нямам звук. Относно китарите. Не съм казал, че е грешно да има хард пан ляво/дясно. На мен просто не ми звучи добре. За ХАСС ефекта - много стар и златен трик за китари и вокали. Въпроса обаче е да постигнем обем без допускане на оводняване на инструмента. Под оводняване разбирайте разлика в t стойностите по-големи от 30ms. За мен правилото " Сложи ги така, както ти харесва (t) и след това махни 1/4 до 1/8 от t. При 20 милисекунди - махаме от 5 до 2,5 милисекунди от 20 за да се подсигури еднаквостта на звучене. При 4 китари аз действам така: (Цифрите по-долу са ориентировъчни) 2 лийд китари изкривени на 80% ляво-дясно с различни ЕQ-та (китарите са идентични като ноти). Следим за фазови проблеми. 2 ритъм китари изкривени на 60% ляво-дясно пак с различни EQ-та. Ако не ни хареса - махаме едното соло или единия ритъм и разширяваме достатъчно. Важен е и хармоничния баланс. В повечето случаи дисторжъна избива над фейзърите на ритъм китарите и се получава адски красиво. Тук не знам как е, нямам звук. Говоря малко на изуст. При всеки случай, важна е динамиката на микса, защото китарите спокойно могат да я поубият достатъчно.
  10. Ако се разтърсиш - десетки са качествените семплирани неща и в дъбстеп-а и в рап-а и в хаус-а. Български вокали, гайди и т.н. Давам имена да не се каже, че говоря празни приказки Stellamara - Prituri se planinata [Nit Grit Remix] Denyo - Prosti mi Soundtrack - Kakvi vremena GAIDASTEP Taebo - Djore and so on, and so on....
  11. Аз имах честта да си открадна един рисайкъл на Рийзън и там си режех нещата, после скочих на ФЛ 3-та серия (2006-2007ма година). Сега съм с ФЛ 10 и там каквото ми трябва си го вадя на уан-шот семпъл и после обратно в ФЛ си ги изсвирвам. Най-яко е да семплираш барабани от винили. НЯМА ТАКЪВ ЗВУК НА БАРАБАНА!
  12. Нека сложим DJ Quick, Dj Premiere и многото чернилки дето ровят из музикалните магазини за плочи и режат от тях. Семплинг-а е много тънка хава. Не е за всеки стил музика... ако не си достатъчно добър! Всеки може да вкара семпъл върху дръмлиния. Не всеки може да изреже всяко барабанче, всеки звук на саксофона и да ги превърне в нещо авторско.
  13. Мистър Джей ПРЕЗИДЕНТ! Веднъж калибрирал миксера и сложил ефектите - ЗАБРАВЯШ ЗА ЕФЕКТИТЕ! Вече само плъзгачи. Ако трябва нещо да се добави - добавяш и нагласяш пак. Мистър Джей го каза - По-силно не е по-добре. Не живеем в годините на прочутата Loudness War, не сме Металика. Погледнете си графиките на миксовете - ако са еднакви то СТО ПРО сте си осрали динамичния обхват. Мисля да направя тема за всичко що има да се казва във миксирането, но вярвам че отговорите ги има тук или в Гиърслътз. С четене и практика се става посредствен миксинг инжинер, НО ДА СИ ПЕРФЕКТЕН МИКСИНГ ИНЖИНЕР СИ Е ИЗКУСТВО!
  14. При такива вариации може да се използва прост мултибенд. Нямам звук в момента, но си представям картината. И защо по дяволите хард ляво и дясно??? Представи си музикалната панорама като една функция с 4 квадранта. В дъното на абцисата се намира басовото барабанче, а на върха на абцисата - вокалиста. Всичко друго е извън тази линия. Да кривиш ляво-дясно е много глупав за мен ход, освен ако не си сложил китаристите в края на залата. Всяко кривене на панорамата над 80% за мен е абсолютно несъобразно, защото звуковите вълни се разпространяват конично. Следователно ще имаме китари и в 60%-ия регион и в 100%-вия регион. Постига се по-добра стерео картина, защото реално погледнато сплескваме от порядъка на почти 1/2 от сигнала. Защо? Преди микс аз си чертая обстановката на барабанист, китаристи, клавиристи и вокали. Така нямам проблем в стерео картината.
  15. Вдъхновявате ме да ви постна едно клипче. Дъбстеп му викали. С български вокали било. Не знам от коя песен е, не съм се и интересувал. Енджой!
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.