Niilo Публикувано Април 5, 2006 Публикувано Април 5, 2006 1. Другите в бандата не те оценяват напълно като музикант 2. Не можеш да си угодиш на жаждата както си знаеш преди концерт 3. Израза "айде да свирим" не ти приляга, а мамка му, толкова е паразитен! 4. Като заплетеш/скъсаш гласна струна, не можеш да си вземеш нова... 5. Неправилното свирене не води до четвърта точка 6. Ако някой на сцената сгафи, ти трябва да замазваш положението, микрофона е в теб 7. Ебаси, не се сещам! Плюсовете: 1. Винаги обираш фенките ако бандата се представи добре (и ти, разбира се) 2. Най-лесен си, мъкнеш си само един микрофон, в рядки случаи и някакъв вокален ефект (а често направо нищо не носиш) 3. Не се разстройваш 4. Винаги си център на вниманието он стейдж 5. Фронтмен си 6. Когато се включиш в песента, изпъкваш над всички :think: Цитирай
Elly Отговорено Април 5, 2006 Отговорено Април 5, 2006 Израза "айде да свирим" не ти приляга, а мамка му, толкова е паразитен! Говори ми... Ебаси, не се сещам! ... текста, нали? после иди оправяй чужди гафове... Не се разстройваш ами... виж предишната точка! Винаги обираш фенките ... абе да, има нещо... Когато се включиш в песента, изпъкваш над всички е тука вече можем да поспорим. това хич изобщо въобще не е сигурно. да не говорим, че ако не се получи, точки 2 и 3 от "плюсовете" отиват на кино, а точки 4 и 5 предпочиташ да ги няма, щото само се излагаш... и групата излагаш... НО! темата си я бива Цитирай
Termy Отговорено Април 5, 2006 Отговорено Април 5, 2006 1. Другите в бандата не те оценяват напълно като музикант2. Не можеш да си угодиш на жаждата както си знаеш преди концерт 3. Израза "айде да свирим" не ти приляга, а мамка му, толкова е паразитен! 4. Като заплетеш/скъсаш гласна струна, не можеш да си вземеш нова... 5. Неправилното свирене не води до четвърта точка 6. Ако някой на сцената сгафи, ти трябва да замазваш положението, микрофона е в теб 7. Ебаси, не се сещам! Плюсовете: 1. Винаги обираш фенките ако бандата се представи добре (и ти, разбира се) 2. Най-лесен си, мъкнеш си само един микрофон, в рядки случаи и някакъв вокален ефект (а често направо нищо не носиш) 3. Не се разстройваш 4. Винаги си център на вниманието он стейдж 5. Фронтмен си 6. Когато се включиш в песента, изпъкваш над всички :think: 1. Винаги се имаш за нещо повече от, колкото си. 2. Пиеш безотговорно. 3. Толкова много ти се иска и ти да можеш да свириш на нещо. 4. Винаги имаш оправдание, че не можеш да пееш. 5. Какво от това - ти така или иначе не можеш да пееш. 6. Когато някой друг сгафи на сцената, се радваш, че не си единствен. 7. Не можеш да се сетиш, защо, всъщност, все още не са те сменили. Плюсовете: 1. Всички 13 - 15 годишни момиченца са твой. 2. Винаги някой друг предоставя техниката, която ползваш. 3. Няма как да се настроиш. 4. На сцена предимно тебе одумват. 5. Ти определяш, какво казват всички. 6. Най-много се набива на очи, като се включиш и ти. Цитирай
NoSoul Отговорено Април 5, 2006 Отговорено Април 5, 2006 :wow: :wow: :wow: Вече и ако барабанистите направят такава тема ше ви съдя за авторски права Глобите в бира 7. Ти определяш групата какво ще свири и какво не Цитирай
ronia Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 (Редактирано) Минусите:3. Толкова много ти се иска и ти да можеш да свириш на нещо. |Termy| Дали? Все ти казват да спреш да си носиш балалайката, че ставали много. Отначало ти е мъчно заради това пренебрежение, но в един момент осъзнаваш колко е хубаво да са ти свободни ръцете Плюсовете:2. Най-лесен си, мъкнеш си само един микрофон, в рядки случаи и някакъв вокален ефект (а често направо нищо не носиш). |Niilo| Дали? Понеже си най-лесен и имаш най-малко разходи за поддръжка на техниката си, от теб се очаква да разполагаш с пари за пиене - за цялата група и по всяко време Редактирано Април 6, 2006 от qbodp Цитирай
NoSoul Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 Дали?Понеже си най-лесен и имаш най-малко разходи за поддръжка на техниката си, от теб се очаква да разполагаш с пари за пиене - за цялата група и по всяко време Тва ше го разбера ако групата ти е само с женски... кавалери не останаха ли в тая държава... :wow: Цитирай
CorvusCorax Отговорено Април 6, 2006 Отговорено Април 6, 2006 + Ако се групата се справи добре - значи вокалът е добър. - Ако вокалът се справи зле, значи групата съкс... Рев, голем рев... Цитирай
toshevski Отговорено Април 18, 2006 Отговорено Април 18, 2006 1. Винаги се имаш за нещо повече от, колкото си.2. Пиеш безотговорно. 3. Толкова много ти се иска и ти да можеш да свириш на нещо. 4. Винаги имаш оправдание, че не можеш да пееш. 5. Какво от това - ти така или иначе не можеш да пееш. 6. Когато някой друг сгафи на сцената, се радваш, че не си единствен. 7. Не можеш да се сетиш, защо, всъщност, все още не са те сменили. Плюсовете: 1. Всички 13 - 15 годишни момиченца са твой. 2. Винаги някой друг предоставя техниката, която ползваш. 3. Няма как да се настроиш. 4. На сцена предимно тебе одумват. 5. Ти определяш, какво казват всички. 6. Най-много се набива на очи, като се включиш и ти. Терми повечето от тези неща не звучат сериозно бе човек! Лично мнение ама все пак не съм съгласен с 98% от тия неща! Цитирай
ronia Отговорено Април 20, 2006 Отговорено Април 20, 2006 Тошевски, май целта не е да сме сериозни бе човече! Това е самоиронична тема като че ли... :think: :exclaim: А какво става, когато точно преди началото на песента някой изръси нещо безумно смешно? Инструменталистите хич не ги бърка - обаче ходи да пееш, когато те напушва на смях! Цитирай
Niilo Отговорено Април 20, 2006 Автор Отговорено Април 20, 2006 Да, имал съм такъв случай... ама не в началото на песента, а по време на куплет... и никой не е казал нищо, просто ритъм китариста си омота партията и басиста му удари един шут в гъза... не бях се смял толкова Май не можах да овладея изобщо положението тогава Цитирай
CorvusCorax Отговорено Април 20, 2006 Отговорено Април 20, 2006 Ами аз имах подобни проблеми допреди известно време - който ме познава от вас знае, че винаги за нещо си се хиля, ама като има кой да ме разсмее - още по-лесно. Така все си прецаквах пеенето с други хора, докато не открих, че най-ефективно е да пея със затворено очи - ей така, като си се вживея (и без това пея предимно неща, които изискват вживяване), затварям очи и... нищо не ме разсмива... ...освен ако не се сетя за нещо мое си - тогава вибратото преминава в хилеж Цитирай
Mandalay Отговорено Април 20, 2006 Отговорено Април 20, 2006 Концентрация му е майката. Иначе няма как да стане. Ама пък е хубаво и другото... риска на живото пеене Публиката осеща твоето добро настроение и се забавлява заедно с теб. В повечето случаи Цитирай
Niilo Отговорено Април 20, 2006 Автор Отговорено Април 20, 2006 Концентрация му е майката. Иначе няма как да стане. Ама пък е хубаво и другото... риска на живото пеене Публиката осеща твоето добро настроение и се забавлява заедно с теб. В повечето случаи Във ВСИЧКИ случаи Ех, красотата на живото изпълнение... Цитирай
Elly Отговорено Април 22, 2006 Отговорено Април 22, 2006 @CorvuxCorax Дам.... това е наистина невероятно усещане! Пиле, не си заслужава да си проспиш публиката Но има и друго нещо - докато ти си мислиш, че нещата стават както трябва "понеже им се вживяваш" със затворени очи, всъщност е точно обратното - за да изпратиш посланието на песента там, където искаш, и така, както искаш, самото ти пеене ТРЯБВА да има адресат. Първо това печели много повече публика; и второ (което всъщност е важно за качеството) - когато си с отворени очи, ти даваш посока, сила и крайна цел на самия звук, на тона, който пееш! Може да звучи малко странно, но е истина. Пеенето е много субективна работа и ОПРЕДЕЛЕНО се влияе от такива неща като лично присъствие и участие в "сюжета". . Това с гледането напред или накъдето и да е действа дори при разпяване ПП Като се замисля - всичко е позволено като начин на вживяване в песента... Аз също си затварям очите... понякога, когато "моментното състояние на лирическия АЗ" го изисква / допуска Цитирай
Mandalay Отговорено Април 23, 2006 Отговорено Април 23, 2006 @CorvuxCorax Дам.... това е наистина невероятно усещане! Пиле, не си заслужава да си проспиш публиката Но има и друго нещо - докато ти си мислиш, че нещата стават както трябва "понеже им се вживяваш" със затворени очи, всъщност е точно обратното - за да изпратиш посланието на песента там, където искаш, и така, както искаш, самото ти пеене ТРЯБВА да има адресат. Първо това печели много повече публика; и второ (което всъщност е важно за качеството) - когато си с отворени очи, ти даваш посока, сила и крайна цел на самия звук, на тона, който пееш! Може да звучи малко странно, но е истина. Пеенето е много субективна работа и ОПРЕДЕЛЕНО се влияе от такива неща като лично присъствие и участие в "сюжета". . Това с гледането напред или накъдето и да е действа дори при разпяване ПП Като се замисля - всичко е позволено като начин на вживяване в песента... Аз също си затварям очите... понякога, когато "моментното състояние на лирическия АЗ" го изисква / допуска Адски съм съгласен. Една от основните цели на музиката е да убеждава. Представете си как ще убедите някого в каквото и да било ако през цялото време избягвате погледа му или още по-кофти - сте със затворени очи. Няма как. Разбирам че това е някакво решение, но то не е универсално и проблема който решава - този с хиленето - има други начини да се реши Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.