Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

1. Другите в бандата не те оценяват напълно като музикант

2. Не можеш да си угодиш на жаждата както си знаеш преди концерт

3. Израза "айде да свирим" не ти приляга, а мамка му, толкова е паразитен!

4. Като заплетеш/скъсаш гласна струна, не можеш да си вземеш нова...

5. Неправилното свирене не води до четвърта точка

6. Ако някой на сцената сгафи, ти трябва да замазваш положението, микрофона е в теб :cheers:

7. :virtuoz: Ебаси, не се сещам!

 

Плюсовете:

 

1. Винаги обираш фенките ако бандата се представи добре (и ти, разбира се)

2. Най-лесен си, мъкнеш си само един микрофон, в рядки случаи и някакъв вокален ефект (а често направо нищо не носиш)

3. Не се разстройваш :bravo:

4. Винаги си център на вниманието он стейдж

5. Фронтмен си

6. Когато се включиш в песента, изпъкваш над всички

 

:think:

Отговорено
Израза "айде да свирим" не ти приляга, а мамка му, толкова е паразитен!

Говори ми... :)

 

Ебаси, не се сещам!

... текста, нали? после иди оправяй чужди гафове... :P

 

Не се разстройваш

ами... виж предишната точка! :(:(

 

Винаги обираш фенките

... абе да, има нещо... :lol:

 

Когато се включиш в песента, изпъкваш над всички

е тука вече можем да поспорим. това хич изобщо въобще не е сигурно. да не говорим, че ако не се получи, точки 2 и 3 от "плюсовете" отиват на кино, а точки 4 и 5 предпочиташ да ги няма, щото само се излагаш... и групата излагаш...

 

НО! темата си я бива ;)

Отговорено
1. Другите в бандата не те оценяват напълно като музикант

2. Не можеш да си угодиш на жаждата както си знаеш преди концерт

3. Израза "айде да свирим" не ти приляга, а мамка му, толкова е паразитен!

4. Като заплетеш/скъсаш гласна струна, не можеш да си вземеш нова...

5. Неправилното свирене не води до четвърта точка

6. Ако някой на сцената сгафи, ти трябва да замазваш положението, микрофона е в теб :(

7. :lol: Ебаси, не се сещам!

 

Плюсовете:

 

1. Винаги обираш фенките ако бандата се представи добре (и ти, разбира се)

2. Най-лесен си, мъкнеш си само един микрофон, в рядки случаи и някакъв вокален ефект (а често направо нищо не носиш)

3. Не се разстройваш :(

4. Винаги си център на вниманието он стейдж

5. Фронтмен си

6. Когато се включиш в песента, изпъкваш над всички

 

:think:

1. Винаги се имаш за нещо повече от, колкото си.

2. Пиеш безотговорно.

3. Толкова много ти се иска и ти да можеш да свириш на нещо.

4. Винаги имаш оправдание, че не можеш да пееш.

5. Какво от това - ти така или иначе не можеш да пееш.

6. Когато някой друг сгафи на сцената, се радваш, че не си единствен.

7. Не можеш да се сетиш, защо, всъщност, все още не са те сменили.

 

Плюсовете:

1. Всички 13 - 15 годишни момиченца са твой.

2. Винаги някой друг предоставя техниката, която ползваш.

3. Няма как да се настроиш.

4. На сцена предимно тебе одумват.

5. Ти определяш, какво казват всички.

6. Най-много се набива на очи, като се включиш и ти.

Отговорено

:( :wow: :P :wow: :P :wow: Вече и ако барабанистите направят такава тема ше ви съдя за авторски права :(;) Глобите в бира ;):lol::)

 

7. Ти определяш групата какво ще свири и какво не ;)

Отговорено (Редактирано)
Минусите:

3. Толкова много ти се иска и ти да можеш да свириш на нещо. |Termy|

Дали?

Все ти казват да спреш да си носиш балалайката, че ставали много. Отначало ти е мъчно заради това пренебрежение, но в един момент осъзнаваш колко е хубаво да са ти свободни ръцете ;);)

 

 

Плюсовете:

2. Най-лесен си, мъкнеш си само един микрофон, в рядки случаи и някакъв вокален ефект (а често направо нищо не носиш). |Niilo|

Дали?

Понеже си най-лесен и имаш най-малко разходи за поддръжка на техниката си, от теб се очаква да разполагаш с пари за пиене - за цялата група и по всяко време :):)

Редактирано от qbodp
Отговорено
Дали?

Понеже си най-лесен и имаш най-малко разходи за поддръжка на техниката си, от теб се очаква да разполагаш с пари за пиене - за цялата група и по всяко време

 

Тва ше го разбера ако групата ти е само с женски... кавалери не останаха ли в тая държава... :wow:

Отговорено

+

Ако се групата се справи добре - значи вокалът е добър.

 

-

Ако вокалът се справи зле, значи групата съкс...

 

Рев, голем рев...

  • 2 weeks later...
Отговорено
1. Винаги се имаш за нещо повече от, колкото си.

2. Пиеш безотговорно.

3. Толкова много ти се иска и ти да можеш да свириш на нещо.

4. Винаги имаш оправдание, че не можеш да пееш.

5. Какво от това - ти така или иначе не можеш да пееш.

6. Когато някой друг сгафи на сцената, се радваш, че не си единствен.

7. Не можеш да се сетиш, защо, всъщност, все още не са те сменили.

 

Плюсовете:

1. Всички 13 - 15 годишни момиченца са твой.

2. Винаги някой друг предоставя техниката, която ползваш.

3. Няма как да се настроиш.

4. На сцена предимно тебе одумват.

5. Ти определяш, какво казват всички.

6. Най-много се набива на очи, като се включиш и ти.

Терми повечето от тези неща не звучат сериозно бе човек! Лично мнение ама все пак не съм съгласен с 98% от тия неща! :rolleyes:

Отговорено

Тошевски, май целта не е да сме сериозни бе човече! Това е самоиронична тема като че ли... :think:

 

:exclaim: А какво става, когато точно преди началото на песента някой изръси нещо безумно смешно? Инструменталистите хич не ги бърка - обаче ходи да пееш, когато те напушва на смях! ;)

Отговорено

Да, имал съм такъв случай... ама не в началото на песента, а по време на куплет... и никой не е казал нищо, просто ритъм китариста си омота партията и басиста му удари един шут в гъза... не бях се смял толкова ;) Май не можах да овладея изобщо положението тогава ;)

Отговорено

Ами аз имах подобни проблеми допреди известно време - който ме познава от вас знае, че винаги за нещо си се хиля, ама като има кой да ме разсмее - още по-лесно. Така все си прецаквах пеенето с други хора, докато не открих, че най-ефективно е да пея със затворено очи - ей така, като си се вживея (и без това пея предимно неща, които изискват вживяване), затварям очи и... нищо не ме разсмива...

...освен ако не се сетя за нещо мое си - тогава вибратото преминава в хилеж :blink:

Отговорено

Концентрация му е майката. Иначе няма как да стане. Ама пък е хубаво и другото... риска на живото пеене :) Публиката осеща твоето добро настроение и се забавлява заедно с теб. В повечето случаи :P

Отговорено
Концентрация му е майката. Иначе няма как да стане. Ама пък е хубаво и другото... риска на живото пеене :P Публиката осеща твоето добро настроение и се забавлява заедно с теб. В повечето случаи :)

Във ВСИЧКИ случаи :metalist: Ех, красотата на живото изпълнение... :P

Отговорено

@CorvuxCorax

 

Дам.... това е наистина невероятно усещане! Пиле, не си заслужава да си проспиш публиката ;)

 

Но има и друго нещо - докато ти си мислиш, че нещата стават както трябва "понеже им се вживяваш" със затворени очи, всъщност е точно обратното - за да изпратиш посланието на песента там, където искаш, и така, както искаш, самото ти пеене ТРЯБВА да има адресат. Първо това печели много повече публика; и второ (което всъщност е важно за качеството) - когато си с отворени очи, ти даваш посока, сила и крайна цел на самия звук, на тона, който пееш!

Може да звучи малко странно, но е истина. Пеенето е много субективна работа и ОПРЕДЕЛЕНО се влияе от такива неща като лично присъствие и участие в "сюжета". :headbang: . Това с гледането напред или накъдето и да е действа дори при разпяване:lol:

 

ПП Като се замисля - всичко е позволено като начин на вживяване в песента... Аз също си затварям очите... понякога, когато "моментното състояние на лирическия АЗ" го изисква / допуска :virtuoz::lol::lol:

Отговорено
@CorvuxCorax

 

Дам.... това е наистина невероятно усещане! Пиле, не си заслужава да си проспиш публиката :D

 

Но има и друго нещо - докато ти си мислиш, че нещата стават както трябва "понеже им се вживяваш" със затворени очи, всъщност е точно обратното - за да изпратиш посланието на песента там, където искаш, и така, както искаш, самото ти пеене ТРЯБВА да има адресат. Първо това печели много повече публика; и второ (което всъщност е важно за качеството) - когато си с отворени очи, ти даваш посока, сила и крайна цел на самия звук, на тона, който пееш!

Може да звучи малко странно, но е истина. Пеенето е много субективна работа и ОПРЕДЕЛЕНО се влияе от такива неща като лично присъствие и участие в "сюжета". :angry: . Това с гледането напред или накъдето и да е действа дори при разпяване:D

 

ПП Като се замисля - всичко е позволено като начин на вживяване в песента... Аз също си затварям очите... понякога, когато "моментното състояние на лирическия АЗ" го изисква / допуска :D:D:D

Адски съм съгласен. Една от основните цели на музиката е да убеждава. Представете си как ще убедите някого в каквото и да било ако през цялото време избягвате погледа му или още по-кофти - сте със затворени очи. Няма как. Разбирам че това е някакво решение, но то не е универсално и проблема който решава - този с хиленето - има други начини да се реши :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.